Tykkäätkö ennemmin....?

Saada vai antaa?

Itse olen enemmän antavaista luonnetta.

16

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen antaumuksellinen antaja. En osaa saada. Pienikin huomiointi saa minut hämilleni.

• No mä olen auttavainen luonne, siitä voi olla hyötyä kumpaankin suuntaan 😁

• Anonyymi

Olen kyllä sen suhteen tasapuolisuuden kannalla. Aina parempi asiassa kuin asiassa että menee 50/50. Ja jos molemmat, taipuvaisempia olemaan enemmän antavaisia. Ei asteikkoja edes tarvita.

• Anonyymi

Olen välimallia, suunnilleen 50/50 tarvitsee olla molemman molempien suhteen.

- Sheena

• Olen auttavainen luonne myös. Mutta on se saaminenkin mukavaa.

• Anonyymi

Kyllä mä antaja olen. Vien aika monesti viemisiä kun menen kyläänkin. Harvemmin saan itse mitään. Mutta ei se haittaa.

• Anonyymi

Minä ehkä enemmäin antaa no vähän riipuu henkilöstä toiseltas haluaa ottaa koko elä'män pois ja toiselle antaa rakkautta

On moniulottesta 4-ulotteisen henkilökohtaisia, laske tunteet yhteen ja niistä tunteet tekisi 453 potessiin 2323 = jota ei voi esittää sitä tunnetta nukykyisillä tietokoneiden bittileveyksilläkään,

Rli on analysoivatonmahdonot.

• Anonyymi

Ottaja! Mitä aloittajalla annettavaa? 🤪

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin mistä puhutaan ja siitäkin millä tuulella satun olemaan.

• Anonyymi

Antamisen ilo antaa minulle paljon enemmän hyvää mieltä kuin saamisen ilo? Joskus jopa tunnen oloni kiusalliseksi saadessani jotain, mikä ei tunnu ansaitulta? Koen myös riittämättömyyden tunnetta, ehkä sekin selittää jotain tavastani suhtautua näihin vaihtoehtoihin?

• Anonyymi

Itse tykkään antaa mut jos ei rahaa niin ei paljon ostella ja anneta mitään

• Anonyymi

Sama täällä. Sitäpaitsi saamista ja antamista ei edes ole ihan kaikissa asioissa kovin helppo määrittää. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Sitäpaitsi saamista ja antamista ei edes ole ihan kaikissa asioissa kovin helppo määrittää. 😁

Totta kuten esim päättää annampas naiselle kielihoidon niin antaako vai saako nuolla pimppiä tai annan kikkelii niin antaako vai saako pimppii eli häilyvä juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kuten esim päättää annampas naiselle kielihoidon niin antaako vai saako nuolla pimppiä tai annan kikkelii niin antaako vai saako pimppii eli häilyvä juttu

Tuokin voi tietysti olla ongelma. Pointin ymmärsit kuitenkin hyvin. Jos yksi tykkää yhdestä puuhasta ja toinen toisesta, niin kumpi antaa ja kumpi saa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kumpiu parempi ennemminh vi liian myöhään, vai nuolisetko ennen kuintipahtaa

jla ei ole tulossa jotain räiskintäpelijuttua... vaan älyjurru...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe