Inarilaisessa oli hyvä juttu.

Anonyymi-ap

Kunniansaloukannut oli hakenut työpaikkaa ja ei ollut tullut valituksi niin oli vedonnut POLIITTISEEN SYRJINTÄÄN!

Pitäsköhän ottaa Inarin Vasemmisto puolueeseen yhteyttä ja kysyä olisko Lapin syrjityllä Vasemmisto puolella tarvetta nais puolisolle TENNILÄLLE jota poliittisesti SYRJITÄÄN, koska ei ole Inarin kunnan Kokoomuksen kanssa oikein yhteisillä linjoilla.

Tennilä oli SKDL miehiä ja ei hävennyt kommunistina oloa niin, kuin Väyrynen tekee!

Huono kuuloisuus on POSITIIVINEN asia!

Mehän voidaan mennään Mustajärven kanssa yhdessä ja Mustajärvi hoitaa puhumisen niin voin HUUTAA hänen puheen jälkeen omalla vuorolla sekä sanoa : ANTEEKSI MUTTA HUOMASIN, ETTÄ KUULOLAITE OLI POISSA PÄÄLTÄ JA VISSIIN HUUSIN VAHINGOSSA!

Suomalaiset rakastaa Lapin Vasemmisto politiikkaa ja Lapista kyllä voi päästä läpi jos riittävän pöljää osaa esittää, mutta osaa myös olla asiallinen!

9

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasemmisto puoleella oli muistaakseni naisten Pippuri toiminta ja pippuria ei koskaan voi olla liikaa.

      Pippuria kyllä voi olla ruuassa liikaa, mutta politiikassa ei voi koska se tuo lisää potkua vain…

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minä tein VALVIIRAN ilmoituksen niin nyt on alettu tekemään turvallisuustarkistuksia Inarin kuntaan ja teknisenlautakunnan työpaikka liittyi siihen.
      Ala-asteen opettaja sai sen paikan ja hän toimii kaikista parhaiten, koska kunnianloukkaus liittyy myös häneen josta minua syyttävät!

      Hän joka valitti pitäis oikeesti jäävätä kunnanhallituksesta pois, koska hän on tehnyt kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta ja ei hän saa olla hoitamassa asioita joista minä olen tehnyt ilmoituksen.

      Minä ilmotin, että täällä syyteellään sekä tehdään rikosilmoituksia kunnianloukkauksesta minusta ja asioita hoidetaan miten sattuu!

      Varmaan tekee seuraavaksi Inarilaisesta kunnianloukkaus ilmoituksen, koska on vaihtanut sukunimen sen kunnianloukkaus rikosilmoituksen jälkeen.
      Kunnan sivistyslautakunnassa näky olevan Siirtola, mutta Tuovilana teki rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
      Inarilaisessa oli, että hän on Tuovilana hakenut työpaikkaa sekä valittanut.

      En minä noin sekasin sentään ole, että vaihtelen sukunimeä sen mukaan miltä tuntuu!

      • Anonyymi

        Olihan mielenkiintoinen pykälä tuo poliittinen syrjintä pykälä.

        ” Näin rikoslaki sanoo syrjinnästä (11§)

        Mikäli ilman hyväksyttävää syytä kieltäytyy päästämästä jotakuta tilaisuuteen tai kokoukseen tai poistaa hänet sieltä tai asettaa ilmeisen eriarvoiseen asemaan yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen seikan perusteella.

        On tuomittava syrjinnästä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. ”

        Kunnianloukkaus rikosilmoituksella syyllistyy poliittiseen syrjintään jos on kunnallispolitiikassa mukana ja syrjintään voi syyllistyä myös jos ei ole alkuperäinen kuntalainen tai kyseisen kylän asukas.

        En ole edes voinut vaikuttaa siihen, että suvut on aikoinaan Petsamosta tuotu sekä luovutettu Suomeen takaisin, koska he oli Suomen kansalaisia.
        Saamelaisten olis kuulunut ilmoittaa, kun rauha alkoi ettei he haluaa Inarin kuntaan suomalaisia, Petsamosta poistettuja Suomen kansalaisia vaan he haluaa elää saamelaisten kanssa vain ja ainoastaan.

        Jos koltansaamelaisilta on kysytty, että haluaako he palata vai jäädä niin silloin saamelaisilta on kysytty sekä muilta Petsamosta luovutetuilta, koska koltansaamelaisia kuuluu myös SAKÄ:ään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mielenkiintoinen pykälä tuo poliittinen syrjintä pykälä.

        ” Näin rikoslaki sanoo syrjinnästä (11§)

        Mikäli ilman hyväksyttävää syytä kieltäytyy päästämästä jotakuta tilaisuuteen tai kokoukseen tai poistaa hänet sieltä tai asettaa ilmeisen eriarvoiseen asemaan yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen seikan perusteella.

        On tuomittava syrjinnästä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. ”

        Kunnianloukkaus rikosilmoituksella syyllistyy poliittiseen syrjintään jos on kunnallispolitiikassa mukana ja syrjintään voi syyllistyä myös jos ei ole alkuperäinen kuntalainen tai kyseisen kylän asukas.

        En ole edes voinut vaikuttaa siihen, että suvut on aikoinaan Petsamosta tuotu sekä luovutettu Suomeen takaisin, koska he oli Suomen kansalaisia.
        Saamelaisten olis kuulunut ilmoittaa, kun rauha alkoi ettei he haluaa Inarin kuntaan suomalaisia, Petsamosta poistettuja Suomen kansalaisia vaan he haluaa elää saamelaisten kanssa vain ja ainoastaan.

        Jos koltansaamelaisilta on kysytty, että haluaako he palata vai jäädä niin silloin saamelaisilta on kysytty sekä muilta Petsamosta luovutetuilta, koska koltansaamelaisia kuuluu myös SAKÄ:ään.

        Nyt, kun ovat kunnianloukkaus rikosilmoituksia minusta tehneet niin asia muuttuu kokonaan.

        Ei meiltä suomalaisilta ole kysytty koskaan mitään ja ei ole kysytty edes keitä me ollaan kansanryhmänä.

        Ruijan suomalaisia ollaan eli KVEENEJÄ!

        Kveenejä ei saa edes Norjassa syrjiä, koska Kveenit on kuolemassa SUKUPUUTTOON ja kveenin kieli on katoamassa kokonaan.

        Eli tämä menee niin, kuin saamelainen Leo Aikio opetti minua eli vedä KOLTILLA MINUA TURPAAN!
        Koltilla tarkoitti Colt sytkäriä jotka piti ottaa nyrkin sisään niin ei nyrkki hajoa!
        Sillä on suurin merkitys miten tuo lausutaan eli KOLTILLA VAAN SAAMELAISTA TURPAAN NIIN LOPPUU SE VITTUILU!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, kun ovat kunnianloukkaus rikosilmoituksia minusta tehneet niin asia muuttuu kokonaan.

        Ei meiltä suomalaisilta ole kysytty koskaan mitään ja ei ole kysytty edes keitä me ollaan kansanryhmänä.

        Ruijan suomalaisia ollaan eli KVEENEJÄ!

        Kveenejä ei saa edes Norjassa syrjiä, koska Kveenit on kuolemassa SUKUPUUTTOON ja kveenin kieli on katoamassa kokonaan.

        Eli tämä menee niin, kuin saamelainen Leo Aikio opetti minua eli vedä KOLTILLA MINUA TURPAAN!
        Koltilla tarkoitti Colt sytkäriä jotka piti ottaa nyrkin sisään niin ei nyrkki hajoa!
        Sillä on suurin merkitys miten tuo lausutaan eli KOLTILLA VAAN SAAMELAISTA TURPAAN NIIN LOPPUU SE VITTUILU!!!

        Isän suku kyllä on karjalaisia, mutta isänihän EI KYLLÄ MÄÄRÄÄ MINUA vaan hän tyytyy kohtaloonsa!

        Karjalainen voi olla KVEENIN isä, mutta ei hänkään saa syrjiä kveeni tytärtään ja suosia karjalaisia sukulaisiaan jotka eivät hoida asioitaan karjalaisina kuntoon!

        Jos olisin pyytänyt poliisien kuullen maksamaan vanhempiani Kunnianloukkaus sakon pois jolla olisin estänyt vankilaan menon niin vanhemmat olis maksaneet tuon.
        En pyytänyt vaan sanoin : Lähen vankilaan istumaan kunnianloukkaus sakkoa ja en tiedä milloin tuun takasin.

        Pääsin vankilasta ulos niin pyysin 10€ niin pääsin käymään Rovaniemellä Shellillä vessassa ja kahvilla.

        Nasima Razmyar on ollut Shellillä töissä joten KUSIN KUNNIAA HÄNELLE!
        Rovaniemen linja-auto aseman Shelli on ollut olemassa, kun Razmyarin perhe on tullut POLIITTISINA PAKOLAISINA ROVANIEMELLE TURVAAN!

        Minun mielestä olen ollut tuolloin Rovaniemen kaupungin kotipalvelussa sairaan lapsen hoitajana töissä. Ensimmäiset sairaat lapset joiden luo menin toisen hoitajan kanssa oli ulkomaalaisia ja hoitaja sano mulle : He osaa suomea, mutta heillä on paskatauti joten tehdään veteen keitettyä pottumuusia niin voivat syödä edes sitä.
        Hoitaja teki muusin ja minä siivosin, koska silloin kun on paskatauti niin silloin siivootaan niin päästään taudista eroon!

        Ruijan suomalainen eli KVEENI EI TUNNESTI TYÖTÄ PELKÄÄ, mutta Suomessa kyllä löytyy paljon ihmisiä jotka pelkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isän suku kyllä on karjalaisia, mutta isänihän EI KYLLÄ MÄÄRÄÄ MINUA vaan hän tyytyy kohtaloonsa!

        Karjalainen voi olla KVEENIN isä, mutta ei hänkään saa syrjiä kveeni tytärtään ja suosia karjalaisia sukulaisiaan jotka eivät hoida asioitaan karjalaisina kuntoon!

        Jos olisin pyytänyt poliisien kuullen maksamaan vanhempiani Kunnianloukkaus sakon pois jolla olisin estänyt vankilaan menon niin vanhemmat olis maksaneet tuon.
        En pyytänyt vaan sanoin : Lähen vankilaan istumaan kunnianloukkaus sakkoa ja en tiedä milloin tuun takasin.

        Pääsin vankilasta ulos niin pyysin 10€ niin pääsin käymään Rovaniemellä Shellillä vessassa ja kahvilla.

        Nasima Razmyar on ollut Shellillä töissä joten KUSIN KUNNIAA HÄNELLE!
        Rovaniemen linja-auto aseman Shelli on ollut olemassa, kun Razmyarin perhe on tullut POLIITTISINA PAKOLAISINA ROVANIEMELLE TURVAAN!

        Minun mielestä olen ollut tuolloin Rovaniemen kaupungin kotipalvelussa sairaan lapsen hoitajana töissä. Ensimmäiset sairaat lapset joiden luo menin toisen hoitajan kanssa oli ulkomaalaisia ja hoitaja sano mulle : He osaa suomea, mutta heillä on paskatauti joten tehdään veteen keitettyä pottumuusia niin voivat syödä edes sitä.
        Hoitaja teki muusin ja minä siivosin, koska silloin kun on paskatauti niin silloin siivootaan niin päästään taudista eroon!

        Ruijan suomalainen eli KVEENI EI TUNNESTI TYÖTÄ PELKÄÄ, mutta Suomessa kyllä löytyy paljon ihmisiä jotka pelkää!

        Vanhemman panostajan koulutuksen kävin Suomi 100vuotta juhla vuoden kunniaksi en POLIITTISTA SYISTÄ!

        Jos olisin poliittista syistä toiminut niin en olis edes hakeutunut koulutukseen vaan haistattunut vitut HALLITUKSELLE sekä noussut poliittiseen kapinaan FACEBOOKISSA.

        Minä olisin pystynyt tuohon siihen aikaan facebookissa, mutta en lähtenyt edes Perus suomalaisten tempauksiin mukaan.
        Mulla oli yks tuttu joka oli menossa PS ehdokkaaksi ja hänen poliittiset näkemykset oli hyviä ja olin hänen kanssa samaa mieltä monista asioista, mutta kirjoitin hänen poliittisiin näkemyksiin omia näkemyksiä ja kyselin, että : Miten tämä asia sitten on?
        Hän ei vastannut koskaan niihin.

        Mesen kautta kirjoiteltiin ja minä kirjotin hänelle : Hae edes kunnon puolue josta lähet kansanedustajaksi, koska ei tuo Perus Suomalaisten paska politiikka toimi sinun ajatusten kanssa!

        Hänen poliittinen ura varmaan loppu siihen myös, mutta minun poliittinen ura katkes myös koska exä ja hänen vaimo teki kunnianloukkaus rikosilmoituksen!

        Olin poliittisesti aktivoitunut jo Inarissa asuessa, mutta POLIITTISTA SYISTÄ Inarin kunnanhallitus hyökkäs lastensuojelun kautta minun kimppuun!
        He eivät hyväksyneet vanhaa kunnon SKDL politiikka, koska olin yrittäjä!

        Inarin kunnassa on PERINTEISESTI ISTUNUT AINA VAHVA SKDL:ään PUOLEEN YRITTÄJIEN HENKI, mutta tuo KOKOOMUKSEN KOMMUNISTI HENKI SUORAAN VENÄJÄLTÄ TUOTU MALLI!

        Ei me SKDL:än puolueen YRITTÄJÄT sentään mitään KANSAN MURHAAJIA OLLAAN vaan kyllä me ajatellaan EDELLEEN ISÄNMAALLISESTI KAIKKIEN SUOMALAISTEN PARASTA, koska mekin ollaan tehty töitä ja maksettu veroja vaikka Inarin KOMMUNISTI KOKOOMUS PUOLUEEN EDUSTAJAT VÄITTÄÄ, että Saariselkä on kunnan AINUT RIKKAUDEN LÄHDE TÄSSÄ KUNNASSA!

        SKDL näkemys on edelleen, että SAARISELÄLTÄ EI OLE TÄHÄN KUNTAAN SAATU MUUTA, kuin KÖYHYYTTÄ!
        Jos olis rikkautta tuonut niin meillä olis kaikki palvelut joka kunnassa niin, kuin ennen vanhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemman panostajan koulutuksen kävin Suomi 100vuotta juhla vuoden kunniaksi en POLIITTISTA SYISTÄ!

        Jos olisin poliittista syistä toiminut niin en olis edes hakeutunut koulutukseen vaan haistattunut vitut HALLITUKSELLE sekä noussut poliittiseen kapinaan FACEBOOKISSA.

        Minä olisin pystynyt tuohon siihen aikaan facebookissa, mutta en lähtenyt edes Perus suomalaisten tempauksiin mukaan.
        Mulla oli yks tuttu joka oli menossa PS ehdokkaaksi ja hänen poliittiset näkemykset oli hyviä ja olin hänen kanssa samaa mieltä monista asioista, mutta kirjoitin hänen poliittisiin näkemyksiin omia näkemyksiä ja kyselin, että : Miten tämä asia sitten on?
        Hän ei vastannut koskaan niihin.

        Mesen kautta kirjoiteltiin ja minä kirjotin hänelle : Hae edes kunnon puolue josta lähet kansanedustajaksi, koska ei tuo Perus Suomalaisten paska politiikka toimi sinun ajatusten kanssa!

        Hänen poliittinen ura varmaan loppu siihen myös, mutta minun poliittinen ura katkes myös koska exä ja hänen vaimo teki kunnianloukkaus rikosilmoituksen!

        Olin poliittisesti aktivoitunut jo Inarissa asuessa, mutta POLIITTISTA SYISTÄ Inarin kunnanhallitus hyökkäs lastensuojelun kautta minun kimppuun!
        He eivät hyväksyneet vanhaa kunnon SKDL politiikka, koska olin yrittäjä!

        Inarin kunnassa on PERINTEISESTI ISTUNUT AINA VAHVA SKDL:ään PUOLEEN YRITTÄJIEN HENKI, mutta tuo KOKOOMUKSEN KOMMUNISTI HENKI SUORAAN VENÄJÄLTÄ TUOTU MALLI!

        Ei me SKDL:än puolueen YRITTÄJÄT sentään mitään KANSAN MURHAAJIA OLLAAN vaan kyllä me ajatellaan EDELLEEN ISÄNMAALLISESTI KAIKKIEN SUOMALAISTEN PARASTA, koska mekin ollaan tehty töitä ja maksettu veroja vaikka Inarin KOMMUNISTI KOKOOMUS PUOLUEEN EDUSTAJAT VÄITTÄÄ, että Saariselkä on kunnan AINUT RIKKAUDEN LÄHDE TÄSSÄ KUNNASSA!

        SKDL näkemys on edelleen, että SAARISELÄLTÄ EI OLE TÄHÄN KUNTAAN SAATU MUUTA, kuin KÖYHYYTTÄ!
        Jos olis rikkautta tuonut niin meillä olis kaikki palvelut joka kunnassa niin, kuin ennen vanhaan!

        Minusta sekin on syrjintää minua kohtaan, että minusta tehdään kunnianloukkaus rikosilmoituksia koska en minä hyväksy sitä, että Inarin kunnan päihdeongelmia kunnan päättäjät ei ole hoitaneet koskaan kuntoon vaan ihmiset saa vapaasti juoda itsensä HENGILTÄ!

        Saamelaisia sekä koltansaamelaisiakaan ei huolestuta PÄIHDEONGELMAT vaikka tuo on kaltoinkohtelua!

        Ivaloon tulee TUTKINTAVANKILA josta vangit siirretään pois, kun he ovat saaneet tuomion.
        Tutkintavankilaan voidaan pidättää suoraan käräjiltä jos saa vankeusrangaistuksen.
        He on siellä sen aikaa, että löytyy vankila jossa on paikka vangille. Ei vangit saa päättää mihin heidät siirretään, koska paikkoja on rajoitetusti.

        Jos ei muualla ole tilaa, kuin Niuvanniemen ja Turun vankimielisairaalassa niin Ivalosta on pakko tutkintavankilasta noihin, koska tutkintavankilassa ei voi pitää vankia kokoaikaa.
        Tutkintavankila on vähän niin, kuin KUULUSTELU PUTKAAN olis pidätetty mutta putkassa ei saa viikkoa pidempään pitää pidätettyä, mutta VANKILASSA SAA PITÄÄ VAIKKA 10vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sekin on syrjintää minua kohtaan, että minusta tehdään kunnianloukkaus rikosilmoituksia koska en minä hyväksy sitä, että Inarin kunnan päihdeongelmia kunnan päättäjät ei ole hoitaneet koskaan kuntoon vaan ihmiset saa vapaasti juoda itsensä HENGILTÄ!

        Saamelaisia sekä koltansaamelaisiakaan ei huolestuta PÄIHDEONGELMAT vaikka tuo on kaltoinkohtelua!

        Ivaloon tulee TUTKINTAVANKILA josta vangit siirretään pois, kun he ovat saaneet tuomion.
        Tutkintavankilaan voidaan pidättää suoraan käräjiltä jos saa vankeusrangaistuksen.
        He on siellä sen aikaa, että löytyy vankila jossa on paikka vangille. Ei vangit saa päättää mihin heidät siirretään, koska paikkoja on rajoitetusti.

        Jos ei muualla ole tilaa, kuin Niuvanniemen ja Turun vankimielisairaalassa niin Ivalosta on pakko tutkintavankilasta noihin, koska tutkintavankilassa ei voi pitää vankia kokoaikaa.
        Tutkintavankila on vähän niin, kuin KUULUSTELU PUTKAAN olis pidätetty mutta putkassa ei saa viikkoa pidempään pitää pidätettyä, mutta VANKILASSA SAA PITÄÄ VAIKKA 10vuotta.

        Syrjintää on se, koska minun piti mennä OULUUN vankilaan poliittisten mielipiteiden vuoksi ja nuo saa jäädää Ivaloon tutkintavankilaan ja tukkia noin koko tutkintavankilan.

        Nais vangeille ei ole vankila paikkoja ja 7 naista tukkii kokonaisen vankilan osaston.
        Tuo saa aikaan sen, että murhasta tuomittu nainen pääsee koevapauteen ja hän voi olla vaikka insuliini-murhaaja joka piikitteli vanhuksia jotka kuoli.

        Vangit saa vankilasta uuden identtiteetin ja hakee töihin hoivakotiin koska hoitajista on pula ja tekasee saman uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe