Kolarin kylän maisemat

Anonyymi-ap

Kolarin keskustan maisema on kyllä surullista katsottavaa. Tyhjiä ränsistyneitä taloja siellä täällä. Kyläkuva kertoo kaiken kylän asukkaista kun suostuu katselemaan sitä maisemaa

13

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata suostua katselemaan jos nuin ahdistaa, minkäpä maisemalle tekee. Onhan meillä rakentamalla tärvelty , pilattu kansallis aarteemme suomessa Ylläs.

• Anonyymi

Jos kylässä asuu ihmisiä jotka pilaavat maiseman, niin mitä niille pitäisi tehdä? Suomenlakia noudattaen teot on aika vähissä. Ylläsläiset ovat antaneet pilata kaunnin tunturin hisseillä ym kaikilla höpöstelyhommilla.

• Anonyymi

Otappa yhteys teknniseen lautakuntaan.vastausta et saa kysyt vaikka mitä.

• Anonyymi

Mitäpä sitä kolariin muuta veiskään ku romua. Onneks kolarilaiset ei ole vielä yllästä sotkenu.

• Anonyymi

Ylläs on sotkettu aikaa.turistien paskat laskettu jokhiin,laittomi A kaatopaikkoja ym.

• Anonyymi

Maisemien ränsistyminen on vain faktakuva Kolarin elinvoimasta ja elinvoimaisuudesta. Ei ainakaan mikään hanke sitä enää muuksi muuta :(

• Anonyymi

Kirkonkyläläiset ei vain ymmmärrä että ylläksen alue on myös kolaria.olen onnellinen että meilä on kunnassa tälläinen kansallispuisto palveluineen.

• Anonyymi

Se ei Lompolossa sulanmaan aikana kasva jo kuloheinä tupsu sielä täälä ja tönö on toisen vieressä, Ankean näköstä, ei välitetä omasta ympäristöstä. Rohki ankeaa.

• Anonyymi

Joo kohta lumen alta paljastuu taas totuus. Sama roina joka paikassa. Kuvaa hyvin kunnantalon intressejä pitää maisemat asiallisessa kunnossa. Ylläs on alueena ihan ykkönen tässäkin. Talvellahan tuo ei niin haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kohta lumen alta paljastuu taas totuus. Sama roina joka paikassa. Kuvaa hyvin kunnantalon intressejä pitää maisemat asiallisessa kunnossa. Ylläs on alueena ihan ykkönen tässäkin. Talvellahan tuo ei niin haittaa.

Sisätilat täytyy ensin siivota kuntakeskuksesta. Sitten voi vasta odottaa jotakin. Ei tartte mitään odotella jos tällä systeemillä piiri pyörii.

• Anonyymi

joku metsähallituksen vastaava oli juoppo(hyötyjät juotti häntä),vastasi tästä ekojen rinteiden raivauksestaYlläksellä.Oli yllättynyt kun pää selvisi...Ei voi mitään!

• Anonyymi

joo, ihanaa oltiin Kunnan puolesta paska kaivoja kartottamasta...tunturin ja kylän välille oli kaikennäköiset paskat tuotu...en tiä ennää...mulla eppily ko oo kylästä

• Anonyymi

Laskeeko kolarin paskasakki paskansa pitkin väylää? Eikö se paskavesilaitos ole kolarilaisten heiniä, eikö sitäkään osata hoitaa?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe