Teuvo jaksaa tapella Paavalia vastaan

Anonyymi-ap

Onhan se tietysti vainajaa vastaan aika helppoa. Vainaja kun ei hirveästi ole vastaan laittamassa.
Apostoli Paavali on ja on ollut aina erittäin merkittävä henkilö kristinuskon kannalta ja Raamatun sisällön kannalta ja maailmanlaajuisen kristityn seurakunnan kannalta.
Jeesus pelasti, kutsui palvelukseensa ja lähetti Paavalin viemään pelastuksen sanomaa.
Sotimalla Paavalia vastaan Teuvo ja muut vastustajat sotivat Jeesusta Kristusta vastaan ja saavat suuren vahingon sielulleen iankaikkisesti, kuten apostoli Pietari sanoi.

2 Piet 3:16
”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

62

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kullakin harrastuksensa ja intohimonsa.

    • Anonyymi

      Rauhaa!

      Apostoli Paavalin tekstit jotka hän Pyhän Hengen kautta sai ovat paljon, paljon ymmärrettävämmät RUOTSIN, SAKSAN JA ENGLANNIN KIELILLÄ. Suomennos ei kykene tavoittamaan niiden hengestä paljoa. Toki ne ovat paremmat kuin ei mitään.....

      Oi, kunpa olisi ollut aikaa nuorena tarttua ruotsinnokseen.......

      Teuvokin kai oli riippuvainen 33/38 suomennoksesta eikä ollut kai Biblian lukijoita. Eräät Biblian kohdat ovat hyviä. Paavaliin en vielä ole Biblian kautta tutustunut.

      Väitän aina että käännöksellä on merkitystä. Eräs amerikkalainen foorumi sanoi suoraan vain KJV käy. Suomennos vie helvettiin.

      Siunausta!

    • Anonyymi

      Aloittaja se jaksaa taistella vainajaa vastaan (kuollutta ex ystäväänsä), vainajahan on tietysti helpompi vastustaja, kuin elossa oleva.

      • Anonyymi

        Sinä se jaksat tuota vitsiä vääntää.
        Ei se oikein jaksa naurattaa.
        Harakat kyllä sille nauravat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat tuota vitsiä vääntää.
        Ei se oikein jaksa naurattaa.
        Harakat kyllä sille nauravat!

        Harmittaako kun joku oikoo törkeimpiä valheitasi, jos aiot mennä törkeyksissäsi kovin, pitkälle niin kyllä se asia pystytään selvittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako kun joku oikoo törkeimpiä valheitasi, jos aiot mennä törkeyksissäsi kovin, pitkälle niin kyllä se asia pystytään selvittämään.

        Kerropa toki, mitä valheilla tarkoitat.
        Nyt oletkin selityksen velkaa.

        Minulle Raamattu on totta. Sekö on ”törkeää valhetta”?

        Tämä sinun ”joku”, eli Teuvo on pitkään yrittänyt taistella Raamatun sanomaa, evankeliumia vastaan, mutta turhaan hän niin tekee, sillä Jumala on sanansa takana.

        Jään todella suurella mielenkiinnolla odottamaan, mitä selvittelyilläsi saat aikaan.
        Muista kuitenkin olla sekoittamatta minua toisiin henkilöihin.
        Jos haluat paneutua kunnolla kirjoituksiini, saat kenties Suomi24: lta apuja.
        Ei kun töihin vaan, ettei jää pelkäksi perättömäksi uhkailuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa toki, mitä valheilla tarkoitat.
        Nyt oletkin selityksen velkaa.

        Minulle Raamattu on totta. Sekö on ”törkeää valhetta”?

        Tämä sinun ”joku”, eli Teuvo on pitkään yrittänyt taistella Raamatun sanomaa, evankeliumia vastaan, mutta turhaan hän niin tekee, sillä Jumala on sanansa takana.

        Jään todella suurella mielenkiinnolla odottamaan, mitä selvittelyilläsi saat aikaan.
        Muista kuitenkin olla sekoittamatta minua toisiin henkilöihin.
        Jos haluat paneutua kunnolla kirjoituksiini, saat kenties Suomi24: lta apuja.
        Ei kun töihin vaan, ettei jää pelkäksi perättömäksi uhkailuksi.

        Älä länkytä, sinun jutut kyllä tunnetaan!


      • Anonyymi

        Vielä oikaisu.
        Teuvo EI OLE ystäväni, ei ole ollut koskaan. Tämä väitteesi perustuu harhaluuloosi siitä, kuka olen. En siis ole koskaan edes tavannut Teuvoa kasvokkain.
        Otapa asiasta selvää siltä henkilöltä, joksi minua luulet. Hän valistanee sinua asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä länkytä, sinun jutut kyllä tunnetaan!

        En länkytä. Ota asioista selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En länkytä. Ota asioista selvää.

        Ota itse asioista selvää, sinä se kuolleen ihmisen kimpussa alituiseen riekut, se on sairasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä oikaisu.
        Teuvo EI OLE ystäväni, ei ole ollut koskaan. Tämä väitteesi perustuu harhaluuloosi siitä, kuka olen. En siis ole koskaan edes tavannut Teuvoa kasvokkain.
        Otapa asiasta selvää siltä henkilöltä, joksi minua luulet. Hän valistanee sinua asiasta.

        Lässyn lässyn.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota itse asioista selvää, sinä se kuolleen ihmisen kimpussa alituiseen riekut, se on sairasta!

        Ethän vaan sokea kuitenkaan ole? Teuvo kirjoittaa edelleen ahkerasti palstalla, tässäkin ketjussa ja sinä et sitä huomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn.🤣

        Älä nyt nauruusi kuitenkaan tukehdu.
        MINÄ EN VALEHTELE.
        Ja miksi valehtelisin, sillä olet kenties saanut tietää, että VALEHTELIJAT EIVÄT PERI TAIVASTEN VALTAKUNTAA.

        Miksi siis ihmeessä menettäisin osuuteni ikuiseen elämääni tällaisen mitättömän pienen asian takia?
        Mene siis kysymään siltä tutultasi asiaa.


      • Anonyymi

        Tässä sinulle tuore Teuvon päästö.
        Katso sen päiväystä, Teuvon käsialaa ja ihmettele.

        >>>2024-03-30 15:25:05
        UUSI

        Sillä hetkellä kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani miksi minut hylkäsit, niin Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni Valkoinen Saatana, joka odotti vuoroaan siellä temppelin harjalla. Siksi Saatana repäisi esiripun halki sieltä ylhäältäpäin kun hyppäsi temppelin harjalta alaspäin sisälle temppeliin ja meni sinne kaikkein pyhimpää osaan ja Julisti itsensä Jumalaksi, Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi.<<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sinulle tuore Teuvon päästö.
        Katso sen päiväystä, Teuvon käsialaa ja ihmettele.

        >>>2024-03-30 15:25:05
        UUSI

        Sillä hetkellä kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani miksi minut hylkäsit, niin Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni Valkoinen Saatana, joka odotti vuoroaan siellä temppelin harjalla. Siksi Saatana repäisi esiripun halki sieltä ylhäältäpäin kun hyppäsi temppelin harjalta alaspäin sisälle temppeliin ja meni sinne kaikkein pyhimpää osaan ja Julisti itsensä Jumalaksi, Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi.<<<

        Sinun oma päästösi, joita suollat muka Teuvo vainaan nimissä palstalle, Kuvitteletko tuon muka jotain todistavan🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun oma päästösi, joita suollat muka Teuvo vainaan nimissä palstalle, Kuvitteletko tuon muka jotain todistavan🤣

        Ei ole minun. En valehtele. En valehtele siksi, koska valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa ja minä tahdon Taivaaseen Jeesuksen luo.
        Miksi sinä et tahdo Taivaaseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun. En valehtele. En valehtele siksi, koska valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa ja minä tahdon Taivaaseen Jeesuksen luo.
        Miksi sinä et tahdo Taivaaseen?

        Ei kaltaisesi räähkäilijä mihinkään kuviteltuun "taivasten valtakuntaan" pääse.
        Mitä taas satujeesukseesi tulee, niin tarinan mukaan se tapettiin jo 2000 vuotta sitten, että senkään vastaanotolle et pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaltaisesi räähkäilijä mihinkään kuviteltuun "taivasten valtakuntaan" pääse.
        Mitä taas satujeesukseesi tulee, niin tarinan mukaan se tapettiin jo 2000 vuotta sitten, että senkään vastaanotolle et pääse.

        Herjaa vaan. Se on sinulle ominaista.
        Jeesukseen kannattaa turvautua.
        Mikä sinua estää? Ihmispelko?
        Ei Jeesuskaan hävennyt sinua.

        Luuk 9:2
        ”Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.”

        Muistahan tämä.


    • Anonyymi

      Pavali oli murhamies.

      Jokainen käsittää, että valehtelu on Perkeleestä.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      • Anonyymi

        On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on totuutta, mutta sinne sekaan on laitettu
        20% valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on totuutta, mutta sinne sekaan on laitettu
        20% valhetta.

        Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen , eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu..."min lögnaktighet."

        Room.3:7
        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on totuutta, mutta sinne sekaan on laitettu
        20% valhetta.

        Kerrohan Teuvo, millä yhtälöllä olet tuon tuloksen saanut?
        Muistathan pitää mielessä Pietarin varoituksen?
        Sillä on isosti merkitystä sinun iäisyysosasi suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen , eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu..."min lögnaktighet."

        Room.3:7
        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Jos sinä Teuvo et kykene Raamatun ilmaisuja käsittämään, niin sille en voi mitään.
        Niin, sitten odotan sinulta sitä laskukaavaa, ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan Teuvo, millä yhtälöllä olet tuon tuloksen saanut?
        Muistathan pitää mielessä Pietarin varoituksen?
        Sillä on isosti merkitystä sinun iäisyysosasi suhteen.

        80/20 on ns. Kaussin käyrän mukainen jakautuminen.

        Voi hyvinkin pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80/20 on ns. Kaussin käyrän mukainen jakautuminen.

        Voi hyvinkin pitää paikkansa.

        Kaussin käyrä kontra Jumalan sanan totuus. Jumalan sana voittaa!


    • Anonyymi

      Jumalan sanat ovat jo seitsenkertaisesti kirkastettua totuutta.

      Paavali kirkasti Jumalan sanan totuutta omilla valheillaan, jotka kihahtaa helposti päähän.

      Se on kuin Kiteen kirkasta.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      • Anonyymi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18370430/kristinuskon-verinen-historia--risti-ja-hakaristi-#comment-127609719
        Nykyaikaisessa ajattelussamme hakaristit ja ristit eivät yksinkertaisesti sovi yhteen. Näin ei kuitenkaan ole aina ollut. Mikä sitten muutti suhtautumistamme hakaristiin? Sanalla sanoen Hitler! Natsi-Saksa, Auschwitz, yksitoista miljoonaa viatonta miestä, naista ja lasta, jotka nöyryytettiin, kidutettiin ja surmattiin armotta toisen maailmansodan aikana - se muutti länsimaisen sivilisaation suhtautumisen hakaristiin.


      • Anonyymi

        Oletko vielä rohjennut viemään valhesanomaasi Taipaleen kirkkoon sikäläiselle kirkkoherralle tiettäväksi?


    • Anonyymi

      Tapelkaa lapset piru antaa tikkarin

      • Anonyymi

        Keskustelufoorumista on kysymys. Täällä voi myös torjua harhaoppeja, joita mm. Paavalista levitellään.


    • Anonyymi

      En menisi kuuntelemaan Paavalin kaltaista saarnamiestä, joka on murhamies (Stefanus), eikä ilmoittanut sitä viranomaisille,
      ja jossa asuu Saatanan enkeli, "The messenger of Satan" (King James-käännös).

      • Anonyymi

        Ehdottomasti menisin kuuntelemaan Jumalan miestä, apostoli Paavalia, jos hän eläisi. 😊


    • Anonyymi

      Room.3:7
      Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

      Mutta kun katsotaan joen toiselle puolen, jos Jumalan valmius ja into totuudellisuuteen minun palkkion toivoni vuoksi vielä enemmän on kantanut hänelle kunniaa minkä tähden minua pitää kuitenkin pitää syntisenä.

      Eli jos Jumala on kääntynyt oveluudestaan pois täyteen totuuteen ihmisiä kohtaan Paavalin innokkaan vakuuttelun johdosta kun Paavali vakuuttaa Jumalan olevan totuudellinen tällä kertaa niin miksi Paavalia ei yllennetä sen tähden kun Jumala kerran onkin valinnut totuuden. Vaan Paavalia moititaan että hän ei ota huomioon Jumalan olevan kieroista kieroin niin kuin Koraani paljastaa asian olevan.

      Miksi Paavalia ei katsota kunnian arvoiseksi sen suhteen että Jumala on NYT VALINNUT TOTUUDEN JA PYSYY TOTUUDEN PUOLELLA Paavalin antaman neuvon tähden.

      Minä olen saanut aikaan pelastuksen totuudellisille väittää siis Paavali aivan oikein.

      • Anonyymi

        Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi

        Ennen Paavalin ilmaantumista ei kenelläkään ollut sisua puhua oikein laista ja jumalattomista JOBIN KIRJAA lukuun ottamatta. Paavali kertoi avoimesti totuuksia laista kuten sen että uhrit eivät puhdista ketään synneistä. Ja samoin hän tuki sovituksen kuulumista pääasiallisesti jumalattomille niin kuin jo Jobin kirja asian selvitti.

        Paavali oli totuuden tuoja kun taas fariseukset olivat tekopyhiä muiden omaisuuden tavoittelijoita lain nodattamisen varjolla, vaikka eivät rakkaudesta Jumalaan piitanneet vaan rahasta.

        Fariseukset väitti jumalattomien osaa kamalaksi, vaikka Laki on se joka kaikki sen noudattajat kurjistaa. Job ja Paavali puhui totta.


    • Anonyymi

      Jeesus nimenomaa varoittaa hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista suuruuksista, jotka ovat Juutalaisen uskon kimpussa (Valitut).

      Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      • Anonyymi

        Moni valituista eksyy ja vainoaa veljiään niin sekaisin ihmiset menevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni valituista eksyy ja vainoaa veljiään niin sekaisin ihmiset menevät

        Sekopäistä hommaa tämä Paavalin vainoaminen!


    • Anonyymi

      Onhan se Perkelekin ahkera. Se yrittää saada mahdollisimman monta mukanaan helvettiin.
      Jeesus on tullut syntisiä pelastamaan. Häneen kannattaa turvautua!

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja muista damaskontien jeesuksista.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä kovasti eksyttää yritätkin, mutta turhaa on kaikki vaivannäkösi Teuvo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä kovasti eksyttää yritätkin, mutta turhaa on kaikki vaivannäkösi Teuvo!

        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

        Niinpä. Vainajat EIVÄT kirjoita. Täällä vielä elävät kirjoittavat toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Vainajat EIVÄT kirjoita. Täällä vielä elävät kirjoittavat toisilleen.

        Se koira älähti, johon kalikka kalahti.


    • Anonyymi

      Muuten Luin eräästä myyttejä käsittelevästä kirjasta artikkelin Vergiliuksen Anenias eeppoksen juonesta ja hämmästyin kuinka paljon Apostoli Paavalin elämänkerta Apostolien teoissa muistuttaa Rooman kaupungin perustajan elämänkertaa. Paavali eli omassa elämässään todeksi Vergiliuksen eeppoksen. Hän oli todellakin SANAN PALVELIJA MITÄ SUURIMMALLA SYDÄMELLÄ.

      on pyhissä teoksissa elämänkertoja ja rooleja jotka usein toistuvat myöhempien ihmisten elämässä. Eräät kykenee imitoimaan pyhiä. Esim. Katolisilla on käsite: IMITATIO CHRISTI!

      • Anonyymi

        Paavalin seuraamisella voi käydä samalla tavalla kuin hänelle.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut lähettämäänsä demonia miehestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Korintossa demoni sai Paavalin puhumaan sekavilla hurmoskielillä Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin seuraamisella voi käydä samalla tavalla kuin hänelle.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut lähettämäänsä demonia miehestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Korintossa demoni sai Paavalin puhumaan sekavilla hurmoskielillä Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Voi se käydä muillekin niin kuin Paavalille.
        https://prnt.sc/1wm6x67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin seuraamisella voi käydä samalla tavalla kuin hänelle.

        Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut lähettämäänsä demonia miehestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Korintossa demoni sai Paavalin puhumaan sekavilla hurmoskielillä Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Olen tosi iloinen, että Jeesus armahti Paavalin. 😁

        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
        2 Kor 12:9


    • Anonyymi

      Ei uuden liiton usko ole kirjoituksiin uskomista eikä niistä väittelemistä. Ei se ole alkuunkaan sellaista farisealaisuutta. Ei sana ole sitä varten että niistä väitellään, niistä keksitään kaikenlaisia kummia asioita, vaan uuden liiton sanoman tarkoitus on johdattaa ihminen Pyhän Hengen kautta Jumalan yhteyteen ja karsia hänestä synti ja uskonnollisuus.

      Ei Paavali arvostanut omia kirjoituksiaan sellaiseksi että kaikkien pitää juuri sillä tavalla ojentautua kuten hän kirjoittaa. Ei kirjoitusten tarkoitus ollut se vaan saada ihmiset Hengen yhteyteen ja voimaan. Ja jo Paavalin eläessä lihalliset ihmiset arvostelivat Paavalin kirjoituksia.

      Hän itse kertoo miten jotku sanovat, että hänen kirjeensä ovat kyllä mahtavia ja pontevia, mutta läsnä ollesassaan hänen puheensa on heikkoa eikä minkään arvoista.

      Hän ei sanonut että näin olisi, vaan että häntä arvostellaan siten, ihmiset, jotka eivät ymmärrä Hengen sanomaa arvostelevat noin ja hän korostaa sitä että tärkeää on se mitä ihminen on, miten vahva Henki hänessä on, eikä se miten mahtavia kirjeitä uskosta raapustelee.

    • Anonyymi

      Eikä Paavali koskaan tarkoittanut sitä, että kaikki mitä hän kirjoittaa tulkitaan kirjaimellisesti ja pyritään tekemään siten kun hän kirjoittaa käytännössä. Että jos hän käskee pitää hattua päässä, niin sitä pidetään vaikka käytäisiin suihkussa. Ei Paavali halunnut eikä ollut tarkoitus luoda sellaista uskoa joka oli yhdistetty häneen. Hän moitti siitä kun joku oli Apollon puolta ja joku Paavalin. Sellainen kinastelu että Apollo on niin sanonut ja Paavali näin, ei kuulunut siihen uskoon mitä Paavali edusti. Sellainen lihallisuus ei siihen kuulunut. Paavali julisti ristiinnaulittua Kristusta ja muu oli roskaa. Kristuksen kautta oli Hengen yhteys Jumalan kanssa. Se oli Paavalin sanoma eikä mikään käytännön ohje tehdä tai olla tietyllä tavalla, vaan hän halusi että uskovat ovat vapaita Hengessä. Eivät ole edes Paavalin orjia. Se oppi mitä hän julisti, ei ollut Paavalia, vaan Kristusta.

    • Anonyymi

      Pappien ja munkkien nkirjoittama ja usein muuttama raamattu ei ole mitään jumalan sanaa.
      Kelpaa vain ulkohuussiin.

    • Anonyymi

      Paavalihan oli murhamies ja Raamattu sanoo, että yhdessäkään murhamiehessä ei ole ikuista elämää,, joka hänessä pysyisi.

      Ap. t. 22:20

      Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

      • Anonyymi

        Murhamiehiä ja valethelijoita ei voi päästää taivaaseen sisälle. Riski on liian iso.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhamiehiä ja valethelijoita ei voi päästää taivaaseen sisälle. Riski on liian iso.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi mene äläkä syntiä tee mutta teit silti uppiniskaisesti vastustaen

    • Anonyymi

      Jeesus ilmoitti koko evankeliumin omille Karitsan apostoleille jo eläissään.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

      Paavali toi jotain toista evankeliumia. Eikä kaihtanut edes valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      • Anonyymi

        Oliko Paavali sitten ensimmäinen Jesuiitta?

        Tarkoitus pyhittää keinot

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Paavali sitten ensimmäinen Jesuiitta?

        Tarkoitus pyhittää keinot

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Paavali sanoi niinkin, että rakkaus PEITTÄÄ syntien paljoudetkin. Mutta vain peittää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali sanoi niinkin, että rakkaus PEITTÄÄ syntien paljoudetkin. Mutta vain peittää !

        Peiton alle ja patjan alle ei saisi piilotella eikä peittää mitään syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peiton alle ja patjan alle ei saisi piilotella eikä peittää mitään syntiä.

        Sananl. 28:13

        Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2760
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1771
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1482
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      75
      851
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe