Miksi itkettää poissaolijat, kun lehdessä aiemmin luki, että ei haittaa, jos perälauta hiukan vuotaa.
Nytkö se haittaa?
Kunnanhallitus voisi taas tehtailla turhia ilmoituksia ja syyttää perusteettomasti, niin Pyhäläiset jäävät ilman päiväkotia.
HYVÄ KESKUSTA! HYVÄ VIHREÄT!
Perälaudasta
11
589
Vastaukset 11
- Anonyymi
Pelekosenniemi on melekosenpieni, parempi että liittyy toisen kunnan kanssa yhteen kun ei sitä itsenäistä asemaa osaa luottamismiehet käyttää.
- Anonyymi
Painakaa linkkiä päästäksesi kyseisen tuotteen omalle puolelle
- Anonyymi
Missä on hevosen kuivalihavelli?? Missä missä missä??
- Anonyymi
Venäjän vankilassa
- Anonyymi
Mistähän johtui ettei valtuusto ei saanut jäseniä paikalle, rikollisesta toiminnasta,,? Joillakin kaatuu hallitus meillä kaatuu valtuusto.
- Anonyymi
Näillä on niin hyvät houkuttimet, rikosilmoituksia yhdistyksestä, kiusaamista ja maalittamista.
Tuliko mitta täyteen ja nyt nuo pellet menetti päiväkodinkin.
Saivatko nuo pellet rivitalon, päiväkodin, purkiko kuntayhtymän?
Ihan omaa typeryyttään menettivät tuon kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä on niin hyvät houkuttimet, rikosilmoituksia yhdistyksestä, kiusaamista ja maalittamista.
Tuliko mitta täyteen ja nyt nuo pellet menetti päiväkodinkin.
Saivatko nuo pellet rivitalon, päiväkodin, purkiko kuntayhtymän?
Ihan omaa typeryyttään menettivät tuon kaiken.Älä elinä viitsi
- Anonyymi
Kitkutkitjut lue uutiset, kuinka käy perskele taistelin asian oikeellisuudesta
- Anonyymi
Missä ne sienet oli?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18371535
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞- Anonyymi
Ketä näistä viesteistä syytätte? Kai teillä nyt joku vihamies on ketä voitte syyttää? Koittakaa nyt miettiä ja arvata että saadaan hupia .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881303Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu28846- 13797
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38776- 90705
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80696- 46688
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41581
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56565Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495- 9495