Miten hölmö ihminen pitää olla?

Anonyymi-ap

Että tuhlaa energiaansa 5v. ihmiseen joka ei vastaa viesteihin?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010373442.html

Onhan tuo nainenkin kyllä aika saamaton ollut vätys jos ei ole saanut viestittyä että kiitos älä ota yhteyttä enää.

-harmiseikirj-

25

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisten hölmöys on korreloitavissa heidän tunteisiinsa. Mitä voimakkaampia ovat minäkin hetkenä. Sen suurempaa tohelointia on tiedossa. T: omakohtainen kokemus. Koitan olla armollinen. Itselleni. Kunnes taas olen. Hihitystä.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      pi5ää ollla "idooti" eli huomarravabn paljon älykkäämpi kuin joku menaN YLIPÄÄLLIKKÖL

    • Anonyymi

      Nyt harmis vasta huomasin tämän. Kerran oikein suivaannuin kun naisystäväni ei vastannut txt ollenkaan, jotta sopisiko tulla käymään tarpeiden kanssa ja leivottaisiin pizza?

      Suutahdin ja laitoin vielä kaljoissani viestin, että en olisi tullutkaan, kun olet liian siveä!

      Seuraavana päivänä sain tietää, että hän oli menehtynyt.
      Tokihan se oli odotettavissa, kun nuorempana baarimikkona vietti aika kuluttavaa eloa. Mutta harmitti minua silti se suivaantumiseni.

      Olen ryhtynyt uskomaan yhä enemmän kehittämääni tasapaino teoriaan.
      Esim. ihmiset lisäntyy ja eläimet vähenee. Onnellisuuskin on vakio. Jos jollakulla tulee onnenpotku, niin joku muu kärsii siitä.

      Suurin havaittu teoriaani tukeva on supernova. Se aiheuttaa valtavat tuhot, mutta luo samalla alkuaineita, mitä ei muuten voi syntyä. Nimettömässäsi voi olla supernovan räjähdyksen seurauksia.

      Voisin kirjoittaa vaikka pienen kirjasen jossa selittäisin tarkemmin ja antaisin lisää esimerkkejä ihan päivittäisistä tapahtumista.
      Mutta palstakirjoitukseen ei mahdu.

      -mahtuu, mahtuu!
      -sattuu, sattuu...

      >simiti<

    • Anonyymi

      minä oilen idoori, tuota lewmpinimeä en helposti unohda.. Idooti

    • Anonyymi

      Viinaan menevät ottaisivat baarissa senkin ajan.

      • Anonyymi

        Menisit sinne lesta-palstalle keuhkoamaan. Ketään ei kiinnosta sun jutut positiivisessa mielessä.

        Aiheutat siis ympärilessi ja lopulta itsellesi peruuttamatonta psykososiaalista pahuuta ja sen sivuoireita.

        Ole hyvä ja siivoa ulosantisi, tai häivy omiesi palstoille.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Hyvää Eiliszpäicää terve3isin idootinro365

    • Anonyymi

      jotain nimiä t5uollqa nimirrw3lijäållä

      Net-
      Ta-
      Hito-
      Ho-
      Na-
      Han-

    • Anonyymi

      kakalle tuoksuu koko yhteiskunta... itssellänikin tuli pieru römähtämnä... kuin joku joo UCBM-raketti..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      oikeasti haluan olla toisten ihmisten mnielesrä ryhmä jotta eivät mmä oikeaa älykkyyttäni.

    • Anonyymi

      Komea mies ja nainen lähti treffeille koska luuli että komea mies on hyvä mies joka ei ahdistele jatkossa.

    • Anonyymi

      joo hih jajoo kaikki olemmeidooteja.

    • Anonyymi

      joo tosi hyvä juttu kaikki ollaan teinityttöjen mielesTÄ "idooteja"

    • Anonyymi

      my name is bond, James Idiot.

    • Anonyymi

      Ehkä olivat ainoat Tinder treffinsä ja siksi oli noussut noin suureen arvoon tämä vaitelias kohteensa, joka oli tarkoitus vakuuttaa hellittämättämyydellä. Oikeus veti mutkia suoraksi, ei voi olettaa kaikkien ymmärtävän puolesta sanastakaan saati saumattomasti. Sosiaalisten vihjeiden lukutaito kun vaihtelee huomattavasti ihmisestä toiseen. Miksei nainen laittanut estoa tälle miehelle puhelimeensa heti treffien jälkeen. Vaihtanut numeroaan.

    • Anonyymi

      niin minä voin sanoa vahinfossa väsyneenäkin jotain typerää,.. mutta niin tytöt ainain ymärtävät et oikeasti tarkoittanur jne

    • Anonyymi

      Hänen hölmöytensä ei vedä vertoja sinun hölmöydellesi.

    • Anonyymi

      No sanoppas se! Pari virkettä olisi vaatinut.😁.💩

    • Joillekin selkeä ei kiitos, ei vain riitä.

      Minä joskus erehdyin antamaan eräälle naiselle puhelinnumeroni. Soitellessa sanoin jo, ettei hän ole sellainen ihminen, josta olisin kiinnostunut. Toivottelin hyvää elämänjatkoa jne. Mutta ei se siihen loppunut. Sanoin jonkun puolen vuoden päästä hälle viestissä, että olen jo suhteessa. Siitä puoli vuotta, niin hän kysyi, olenko vielä. Olen... kysyi vielä meneekö hyvin... tuumin, että hyvin menee, kiitos kysymästä ja laitoin eston päälle.

      Jotkin ihmiset vaan leijuu jossain omassa kuplassaan, eikä ne tajua silloin puhetta. Aivan sama mitä heille sanoo. Tokko edes tajuisivat, jos sanoisi pahasti ja uhkaisi virkavallalla. 🤔

    • Anonyymi

      Olemme kaikki onneksi Idooteja, jonkin tytön sanonta joka jäi tosi hyvin mnieleen.

    • Anonyymi

      Olemme kaikki kahjoja idooteja.

    • Anonyymi

      Tinderiläiset ja tommosii ne korkeastikoulutetut tinderiläiset on varmaankin korkeastikoulutettu mies halusi tavata seksin merkeissä naista mut ei olisi maksanut rahaa ja korkeastikoulutettu tinderityttö ei ilmaiseksi tee mitään

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe