Punarinnan kanssa otettiin puut kyydistä.

Oli aika veikeä pikkukaveri ja utelias. Ujo oli, kun jututti, niin lensi kärrin tai auton alle piiloon, mutta kohta oli jo pomppimassa siinä, kuin olis halunnut itsekin jotain tehdä.

https://luontoportti.com/t/756/punarinta

Jotenkin hupaisa kaveri, kun yksin siinä vippasteli ja selkeästi kiinnosti jokin äksöni siinä hänen huudeillaan. Rankoja piti käydä tutkimassa ja seurasi tosiaan mitä mä teen. 😄

10

246

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerkesin jotain saada videolle. Nopea tyyppi koikkelehtimaan. 😄

https://aijaa.com/jOsJj6

Vissiin pesii avopöntössä, mut tuossa pojan tekemässä pöntössä on kyllä ihan vain reikä... mutta voisipa sen tyhjentää. Jos toi koikkelehtija siltikin siinä touhuilis poikasia. 😁

Oikein miellyttävä ilmestys. 😄

• Anonyymi

Avara luonto elokuva ainesta.
        Siinähän punarinta selvästi etsiskeli murkinaa, kun hyppeli renkaan jälkien paljastamaa maanpintaa-

• Anonyymi kirjoitti:

Avara luonto elokuva ainesta.
        Siinähän punarinta selvästi etsiskeli murkinaa, kun hyppeli renkaan jälkien paljastamaa maanpintaa-

No saattoi se tuossa tsekata niitäkin, mutta kun auto ja kärri oli tuossa, sitä kiinnosti mitä mä touhuan. Vippaili sinne tänne ja ensin meni piiloon ja kohta lehahti ihan lähelle. Katseli mua ja tutkaili puita. Sinkoili sinne tänne ihsn tohkeissaan. 😁

Ujo oli, mutta hitsin utelias, eikä vaikuttanut hätääntyneelle, vaikka tsitais olla niitä aikoja, kun sekin pesimishommia starttailee. ☺️

Mietin vaan, että sitten kun se saakeli väsää mun puupinoon pesän, niin jää puusouvi pesimistauolle vielä. 🤔

• Anonyymi

Kannattaa ruokkia lintuja jotta ne selviävät. Pesimispuuhat vaativat niiltä energiaa eli niiden täytyy syödä hyvin jotta pesintä onnistuu. Ruoat on syytä pitää hankalassa paikassa (eli ei maassa) jotteivät jyrsijät pääse saastuttamaan niitä ruokailupaikkoja jätöksillään. Orava on aika hankala tapaus koska se on niin ketterä kiipeilijä. Punarinnan laulu on hieno ja mustarastaan kans :).

• No toi varmaan keväällä lirutteleekin hassua soittoääntä. Siinä on jännä sointi, minkä tunnistaa kyllä. Se on varmaan jokin soidinlaulu, varsinkin iltaisin ja aikaisin aamulla kuuluu.

En mä ala syöttelemään, kun mun pitäis sitten myös muistaakin syötellä, jos siihen oppivat... parempi kun tonkii itse eväänsä. 😄

• Mihin pikkunen lintu on menossa? Kyselin äsken peltotiellä pomppivalta linnulta

• Joo, noi pienet tirpat on jotenkin koomisia, kun uteliaana koikkaroivat ihan vierellä. 😁

• Mukavaa, että sinulla oli seuraa. Kaverin kanssa hommat hoituu parhaiten. Sinulla oli laaduntarkkailija omasta takaa. Kai muistit jutella mukavia sille punarinnalle? 😊

• Anonyymi

Kato dissen video niin kuulet juttelut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kato dissen video niin kuulet juttelut.

Kiitti vihjeestä. En huomannut videota. Kävin katsomassa.

Tuota juuri tarkoitin. Kaverille pitää jutella ja kysellä kuulumisia. 😊

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1077
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe