Me miehet puhutaan aina naisen ulkonäöstä ja esim. iällä ei monelle ole mitään väliä. 15v etsii 40v ikästä poikuuden poistajaa tai puuttessa oleva takakammarin tane kelpuuttaa mitä vaan. Pillun saaminen on tärkeintä.
Entä te naiset? Olen kyllä aikanaan jutellut ihan kivan naisen kanssa paljon asioita, ja hän tunnusti ettei edes naimisissa olo tai tuore kihlaus rajoittanut mitään toimintaa... mutta jäi puhumatta kriteereistä, millä se kumppani oikeen kelpuutetaan tai miten vastataan esim. pillun pyytäjälle?
millainen mies kelpaa "yhdenyön" kaveriksi?
6
245
Vastaukset
- Anonyymi🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 
 Hej 🍒 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374148kt
 🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒 
 Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374148xt
 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 
 Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018374148zw
 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- AnonyymiKyllä nuoren pojan ensimmäinen kokemus tulee saada vähintään 40 kymppiseltä naiselta jotta saa kokemusta vähintään parinsadan miehen jäljiltä. 
- AnonyymiEipä ole tullut harrastettua yhden illan juttuja enää vuosiin, mutta se miten seura valikoitui on kyllä ihan muistissa. Yhden illan seuraa valikoituu pääosin ulkonäön perusteella. Yhden illan seuran tulee olla ERITTÄIN hyvän näköinen. Luonteeksi riittää, että on ihan ok, eikä k.pää. Eikä sekään haittaa, jos ei ole mikään ruudinkeksijä. 
 Pysyvämpää seuraa etsiessä sitten toisin päin ( et tosin kysynyt, mutta minusta oleellista). Siinä oleellista on persoona, käytöstavat, älykkyys ja ulkonäkö on epäolennaista. Ulkonäköön riittää, että on ihan ok ja mukiinmenevä, mutta persoonan pitää olla kultaa, käytöstapojen priimaa ja järkeä kiitettävässä määrin.
 Edellämainitut ovat tietysti vain minun kriteereitäni ja muilla voi olla ihan toisenlaisia ajatuksia.- AnonyymiHyvin samat aattet mullakin. Yhden illan jutussa korostuu ulkonäkö ja jos etsii pidempiaikaista seuraa, niin sitten korostuu luonne, käytös ja kommunikointikyky. Tästä syystä mä aina koen aivan ihmeellisiksi täällä esiintyvät väitteet, että (miehille?) yhdenillan seuraksi voisi kelvata rumempikin. 

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321