Älä anna mitään ylimääräistä tietoa itsestäsi

Anonyymi-ap

Vaarallisinta on, että virkapummilla on sinun tietosi. Heistä ei tiedä koskaan kuinka kännissä tai pillereissä he ovat, ja mitä je tekevät henkilötiedoillasi.

23

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomattu on. Kuulustelut pohjustavat aktiivimallin poistoa ja sitten alkaa räiskymään.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

        Miksi tämän horon annetaan riehua joka ketjussa? Ilmeisesti ei ole botti koska menee tekoälymoden seulan läpi.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä neuvo.

      Anything you say can and will be used against you pitäisi sanella jokaiselle työllisyyspalveluihin pakotetulle etukäteen kuten jenkeissä tehdään rikoksesta epäillylle.

      Sinulla on oikeus vaieta. Kaikkea mitä sanot voidaan ja tullaan varmasti käyttämään sinua itseäsi vastaan.

    • Anonyymi

      Luulen, että keräävät nyt jotain rekistereitä, jaottelevat ihmiset ja sitten kun aktiivimalli poistuu, jokainen ihminen pistetään omaan putkeen.

    • Anonyymi

      Todellakin. Kerroin, että haluaisin tehdä osa-aikatyötä niin, että pääsisin sovitellulle. VÄÄRIN. VIRHE. Ei olisi pitänyt sanoa näin. Vei eteenpäin tämän ja sitten halusivatkin poistaa 300 euron suojaosuuden.

      • Anonyymi

        Minä löysin itsellenikin yllätykseksi itseni joskus psykiatrin vastaanotolta. Typ: ssä erehdyin mainitsemaan jotain että köyhyys ahdistaa niin pistävät mielenterveyshäiriöiden piikkiin ja eikun kuuppalääkäriin. Olin vielä tuolloin niin kiltti etten uskaltanut kieltäytyä.

        Sitä ennen erehdyin mainitsemaan jalkojeni pituuseron. Kierrättivät sitten lekurissa yrittäen dramatsoida minusta vammaista. Siihen aikaan niillä oli tapana yrittää siivota työttömyys tilastoja pistämällä työttömiä sairaseläkkeille mahdollisimman tehokkaasti. Itselleni tuli lääkärin vastaanotolla järkytyksenä että ne oikeasti luulivat minun, nuoren terveen ihmisen haluavan sairaseläkkeelle. Lääkäri vittuile minulle siitä koska oletti minä itse yritän laittaa työelämästä. Minä olin uskonut kun he valehtelivat auttavansa minua työelämään kartoittamalla ja räätälöimällä tilanteeni perin pohjin typ:ssä. Luulin lääkärin tarkastuksen liittyvän tähän. Kun eivät saaneet minusta tehtyä fyysisesti sairasta, takertuvat sitten tuohon erehdyksessä mainitsemaani köyhyys- ahdistukseen ja yrittivät tehdä minusta mt- ongelmiasta.

        Tuohon aikaan pelkäsin vielä karenssejakin niin paljon etten tohtinut kieltäytyä mistään mitä minulle ehdotettiin. Yrittiväthän he 'auttaa minua työelämään'.

        Todellakin on oltava tarkkana mitä erehtyy sivumennen mainitsemaan. Ne tarttuu kuin hyeenat mihin tahansa sanomisiisi ja tekevät siitä omiin agendoihinsa sopivia johtopäätöksiä. Seuraukset voivat olla työttömälle itselleen katastrofaaliset.


      • Anonyymi

        Eli olisi kannattanut olla hiljaa. Jokaista kysymystä pitää varoa, koska kysymysten tarkoitus on kusettaa sinua.


      • Anonyymi

        TE-toimisto tulkitsee sanomasi lain mukaan oikein.
        Miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa tarkoituksellisen osa-aikailusi
        (et halua kokoaikatyötä) päälle vielä työttömyyskorvausta.
        Sellainen tulkitaan siipeilyksi. Ja sitähän se onkin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olisi kannattanut olla hiljaa. Jokaista kysymystä pitää varoa, koska kysymysten tarkoitus on kusettaa sinua.

        Se on todellakin totta. Ne yrittää koko ajan kampittaa jollakin kompakysymyksillä. Työttömän pitäisi opetella olemaan joku verbaaliakrobatti että tajuaa vasta "oikein" tai sitten tajuaa vain olla vastaamatta.

        Väärästä vastauksesta tai jostakin ohimennen erehdyksessä mainitusta asiasta voi kehkeytyä todellisia ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä löysin itsellenikin yllätykseksi itseni joskus psykiatrin vastaanotolta. Typ: ssä erehdyin mainitsemaan jotain että köyhyys ahdistaa niin pistävät mielenterveyshäiriöiden piikkiin ja eikun kuuppalääkäriin. Olin vielä tuolloin niin kiltti etten uskaltanut kieltäytyä.

        Sitä ennen erehdyin mainitsemaan jalkojeni pituuseron. Kierrättivät sitten lekurissa yrittäen dramatsoida minusta vammaista. Siihen aikaan niillä oli tapana yrittää siivota työttömyys tilastoja pistämällä työttömiä sairaseläkkeille mahdollisimman tehokkaasti. Itselleni tuli lääkärin vastaanotolla järkytyksenä että ne oikeasti luulivat minun, nuoren terveen ihmisen haluavan sairaseläkkeelle. Lääkäri vittuile minulle siitä koska oletti minä itse yritän laittaa työelämästä. Minä olin uskonut kun he valehtelivat auttavansa minua työelämään kartoittamalla ja räätälöimällä tilanteeni perin pohjin typ:ssä. Luulin lääkärin tarkastuksen liittyvän tähän. Kun eivät saaneet minusta tehtyä fyysisesti sairasta, takertuvat sitten tuohon erehdyksessä mainitsemaani köyhyys- ahdistukseen ja yrittivät tehdä minusta mt- ongelmiasta.

        Tuohon aikaan pelkäsin vielä karenssejakin niin paljon etten tohtinut kieltäytyä mistään mitä minulle ehdotettiin. Yrittiväthän he 'auttaa minua työelämään'.

        Todellakin on oltava tarkkana mitä erehtyy sivumennen mainitsemaan. Ne tarttuu kuin hyeenat mihin tahansa sanomisiisi ja tekevät siitä omiin agendoihinsa sopivia johtopäätöksiä. Seuraukset voivat olla työttömälle itselleen katastrofaaliset.

        Karmeata. Kiitos kertomuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmeata. Kiitos kertomuksesta.

        Ajatelkaapas millainen kansanterveydellinen uhka työllisyyspalvelut oikeasti ovat. Suurin osa mielenterveyspalveluissa kemiallisella lobotomialla invalidisoiduista ovat päätyneet sinne nimenomaan työllisyyspalveluiden kautta.

        Kukaan ei ole suomalaisessa yhteiskunnassa syyllisempi kuin terve ja työkykyinen työtön. Näin ollen työttömille luodaan painetta alkaa keksimään syitä sille miksi työnantajat eivät kelpuuta heitä töihin. Työttömyyteen liitetty sosiaalinen leima ja köyhyys aiheuttavat ahdistusta ja pelkoa, ja tästä on helppo tehdä "mielenterveyshäiriö" ja syy työttömyydelle vaikka se on _seuraus_ työttömyydestä = köyhyydestä.

        Varsinkin nuorella työttömällä on suuri riski alkaa kuvittelemaan itselleen mielenterveyshäiriöitä ja enemmän tai vähemmän tietoisesti aktiivisesti sabotoimaan omaa terveyttään ja elämänlaatuaan vain siksi, koska työttömiä painostetaan keksimään joku hyväksyttävä alibi sille että ovat työttömiä ja joutuvat elämään sosiaaliturvan varassa.

        Työttömyyden vieläkin uskotaan johtuvan työttömistä itsestään. Tosiasiassahan Suomessa ei ole työvoimapulaa. Silti työttömät vastuutetaan siitä etteivät työnantajat koe tarvitsevansa heidän työpanostaan. Ja syyllistetään siitä jos työtön ei halua alkaa yrittäjäksi vaikkapa siksi ettei ole edellytyksiä menestyä yrittäjänä, tai vaikka sitten only fans- huoraksi.

        Tai rikolliseksi.

        Varsinkin nuorten työttömien kannattaa todellakin pitää varansa tämän sairaaksi painostamisen kanssa. Ja näiden työttömien palvelijoiden kompakysymysten kanssa. Eritoten nuoren kannattaa olla valppaana ja huomata kun joku palvelija yrittää alkaa ujutamaan ajatuksia päähäsi siitä että sulla on henkilökohtaisia ongelmia jotka selittävät työttömyytesi. Vaikka olisit koko elämäsi sosiaaliturvariippuvainen työtön, ei ole mitään pakkoa pistää elämää risaiseksi ja alkaa "mielenterveyshäiriöiseksi".

        Se ettei tarjolla ole varteenotettavaa elinkeinoa, vakavasti otettava työtä tai muuta, ei ole työttömän syytä.

        Työttömyys on yhteiskunnallinen ongelma joka on tarkoituksella sementoitu pysyväksi osaksi yhteiskunnan rakenteita ja sitä ylläpidetään myös tarkoituksella.


    • Anonyymi

      Eiköhän sieltä tule jotain kamalampaa tilalle kun kyseessä on Oikeistolainen hallitus, joka vihaa köyhiä ja nauttivat kun saavat sadistisesti katsoa kuinka ihmiset kärsivät.

      Työttömät leirille kuten Puolassa 40-luvulla ja lausehan oli että: "Työ vapauttaa"

      • Anonyymi

        Oikeistohallitus aikoo irtisanoa virkaloisia, kuten TE toimistojen paskasakkia.


    • Anonyymi

      TE virkailija on työttömän pahin vihollinen. Niille pitää aina valehdella kaikki asiat.

      • Anonyymi

        Ei niille kannata puhua koskaan mitään.


      • Anonyymi

        Huomattu on. Olen oppinut valehtelemaan tosi sujuvasti. Alussa teki pahaa, mutta nyt en enää välitä, koska minustakaan ei välitetä.


    • Anonyymi

      Missä mamu, siellä ongelma.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018374192jg

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Olen 6-kymppinen ja äskettäin joutunut työttömäksi. Työt loppuivat, koska sairastuin, enkä pystynyt enää entiseen työhöni. Ammatillinen kuntoutus ei tuottanut uutta työpaikkaa. Työeläkeyhtiön mielestä työkykyä on vielä kevyeen työhön.

      Mihin tällaisen ongelmatapauksen pitää työkkärissä varautua? Koulutusputkeen omalla kustannuksella?

    • Anonyymi

      En usko. Paikkoja pistävät hakemaan, mutta tuskin saat niitä. Työnhakukurssille varmaan joudut. Sinuna en stressaisi.

    • Anonyymi

      Tuntemattomilta on hyvä leikata tietämättä sen enempää.

    • Anonyymi

      Mikä on ylimääräinen tieto? Se että masturboi, nukkuu pitkään, katsoo elokuvia yöllä, käy baarissa, homoilee, ei käy missään, ????

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe