Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En aio koko elämääni tuhlata palstalla

Anonyymi-ap

Se on varma asia.

21

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo enn tiecdä miyten joku Disney+ meinjsasa kilpailla jonkkin netflix ksanddsa..

    • Anonyymi

      Jollet juo viinaa baareissa niin tuhlaat elämäsi palstalla sinkkuna etkä tutustu naisiin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Ole jo ätmi hiljaa!


      • Anonyymi

        Mä en aio välittää susta enkä kenestäkään muusta palstan valehtelijasta!


    • Anonyymi

      makdu-yr5tlkka4riyt...

    • Suosittelen virkistävää palstataukoa. 😊👍

      • Anonyymi

        Sullaki oli pitkään semmonen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullaki oli pitkään semmonen.

        Kyllä, vähän pakko oli nipistää aikaa huvituksien puolelta. Kiireinen kevät. Onneksi tahti on jo rauhoittumassa ja jää taas aikaa harrastuksille. 😄


    • Anonyymi

      Mä oon äitini kanssa naimisissa minkä seurauksena ei mun tartte saada keitään muita naisia elämääni. Tuliko tämä asia selväksi nyt ! Aivan turha tulla väittään etten muka olisi naimisissa äitini kanssa.

      Jeesuskin oli naimisissa oman äitinsä kanssa. Magdalan Maria yritti vokotella Jeesusta naimisiin hänen kanssaan vaan ei Jeesus langennut kiusaukseen sillä hän oli jo naimisissa oman äitinsä kanssa. Tuliko tämä asia selväksi nyt ! Turha tulla väittään ettei oman äitinsä kanssa voisi muka mennä naimisiin.

      Jos kerran Jeesus oli naimisissa oman äitinsä kanssa niin olen myös minäkin sitten naimisissa äitini kanssa. Tuliko tämä asia selväksi nyt !

      • Anonyymi

        Aika sairasta olla naimisissa äitinsä kanssa, mutta näemmä kaikki on mahdollista. Yök. Vain palstaätmi kykenee tuollaiseen. Juotteko yhdessä karamellikahveja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta olla naimisissa äitinsä kanssa, mutta näemmä kaikki on mahdollista. Yök. Vain palstaätmi kykenee tuollaiseen. Juotteko yhdessä karamellikahveja?

        Aika sairasta on joo. Onneksi minä en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta olla naimisissa äitinsä kanssa, mutta näemmä kaikki on mahdollista. Yök. Vain palstaätmi kykenee tuollaiseen. Juotteko yhdessä karamellikahveja?

        Eikä ole laisinkaan sairasta sillä Jahve julisti, jotta hänen Hawalle siittämänsä poikalapsi avioituisi hänen äitinsä kanssa. Jeesus vastasi: tapahtukoon Sinun tahtoasi Taivaassa kuten tapahtuu myös Lättymaassa. Se mikä kelpaa Jumalalle on Jumalan tahtomääräys eikä siihen ole kenelläkään vastaansanomisia. Ehkä Päivci Räsänen on eri mieltä vaan ei Jumala ole kyseisestä pölhöstä kiinnostunut.


    • Anonyymi

      muyya jos unissa on jotain tyttöjen keksimiä hirviöitä niin ei saa nukuttua.

      Tuo labyrintti-juttu oli vähän sellainen pitkän aikaakin mielessä kun aika hauskakin sinänsä.

    • Anonyymi

      Puoli vuotta jo takana ja täähän on kivaa, ihastus on täällä kaikkialla ja juttu luistaa🤗

    • Anonyymi

      Hieno päätös! Mutta onhan tämä joskus kuin henkinen nyrkkeilysäkki. Voi purkaa mieltään. Toivottavasti kuitenkin rakentavasti ja muita kunnioittaen.

    • Anonyymi

      kannattaa mennä töihin 23 euron vuosipalaklla tai 4-sentin päiväpalkalla jonnekin

    • Anonyymi

      4 senttiä vuorokaudessa jos palkkkasi on, siitä verot 60-prosenttia pois 2 senttiä vuorokaudssa maksimipalkka kaikille siiis.

    • Anonyymi

      Mitäpä ätmi muutakaan kuin floodaisi palstaa.

    • Anonyymi

      Niin: mikä olisi oikein pienin hirviö, ei King Kokoinen vaan ihan mikroskooppisen pieni jota pitää mikroskoopilla tarkastella jotta sen näkee edes.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe