Juho Salli jätti hölkän. Crossfit rennompaa, ei tule läksyjä.
Itkonen jätti hölkän. Syöminen laavulla rennompaa.
Rentous nykyjään tärkeintä.
Hölkkä ei saa ressata.
Hölkkä jää miehet
24
711
Vastaukset
- Anonyymi
Hölkkä on sontaa. Varsinkin polkuhölkkä, pitkikset ja tunkkaaminen.
- Anonyymi
Ukkeli mursi käden lukkopolkimilla. 4vko ranne kipsissä. Pääseekö ukko nyt pälkähästä kk:n osalta? Rennompaa juosta syksyllä puolimaraton.
- Anonyymi
Pääsi pälkähästä. Siirsi osallistumisen ensi vuoteen. Matkaa kuitenkin mestoille morjestelemaan tovereita.
- Anonyymi
Crossfit sontaa. Tulee alipalautuminen ja työuupumus. Rento hölkkä rennompaa.
- Anonyymi
Ukko juoksi Tiirismaatrailin 12km rennosti.
- Anonyymi
Rentoo perjantai-iltaa kuomille.
Alkosta poistIn Tapio pullon. - Anonyymi
Jätä Crossfit ja hölkkää vuoan.
- Anonyymi
Eniten tuntuvat olevan äänessä ne jotka eivät tiedä juoksusta paljonkaan. Pitää olla viisas että tietää olevansa tyhmä.
- Anonyymi
Ukko teki kovan ajan Aulangolla. Tehkää perässä.
- Anonyymi
Tubetus ei jää.
- Anonyymi
Ei tullu pöljä vaan höljä = hölkkä jäi päivä.
Rapulaa osotan. Kahtellaan kotipolkuja kotisohvalta. - Anonyymi
Miksei ukko mäne Koli 65:lle? Kaikki kovat ukot siellä.
- Anonyymi
Pietun kanssa bändi pystyyn?
- Anonyymi
Bändissä pitääpi olla solisti,rumpali,kitaristi,basisti nyt varmaan ainakin. Löytyykö neljää osaavaa ukkoa mukaan ?Kysyn vuan. Bändi livenä sitten karhukierrolla?
- Anonyymi
Joo, Juho kyllä tietää mistä puhuu! Koko juttu itkosen kanssa on kuin rytmi ja flow, jotka yhdistää meidät. Kunnioitetaan sitä!
- Anonyymi
Huom. tekevät yhteistyötä. Juho auttaa harria käyttämään tietsikkaa.
- Anonyymi
Itkonen tuntee itsensä kovaksi mänijäksi kaveraamalla Juhon kanssa.
- Anonyymi
Keisari täällä, taiteen valtaistuin! Sipoonkorpi on mun valtakunta, missä luonnon kauneus ja rauha vallitsee.
- Anonyymi
Sylettää ettei Sepi kuulu ystäväpiiriin
- Anonyymi
Revolverikyssärit. Ai että nyt oli nättiä. Laitoitko pausen päälle?
- Anonyymi
Mahtavan rentoa yhteistä kontsaa.
Hirveän kiva kun tulin katsoneeksi - Anonyymi
Sallilla rento ote. Alle 10 km viikossa.
- Anonyymi
Joko Harri on ressaantunut kun Juho painaa tuubiin uutta videoo joka päivä.
Voimaannuttakaa Harria jaxuhaleilla.
Kaakaoo, pullaa ja konvehteja sano.- Anonyymi
Juho on tosi valppaana koko ajan. Kehonkielestä näkee kuinka ukkeli määrää tahdin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027