Yks oli käynyt tutustumassa Ivalon uuteen vankilaan.

Anonyymi-ap

Kysyin ensimmäisenä, että : Oliko hienot sellit?
Oli kuulemma ja vessat kuulosti olevan vielä ANKEAMMAT mitä OULUN VANKILAN SELLISSÄ jossa olin ensimmäisen yön!

Mietti vaan, että mistähän saavat vangeille vartijoita.
Sanoin, että : Eihän tuonne tarvi olla, kuin osapäivä vartija jos tuollainen vankila kerta on.

Kerran päivässä käyttää heitä ulkona tupakalla, mutta heti kun tupakat loppuu niin ei vangit halua edes ulos lähteä.
En muistanu kysyä, että oliko niille oma kauppa vai käyköhän he SOTKUSSA valtion MASTERILLA hoitamassa kerran viikossa ostokset, kunnes siirtyvät oikeaan vankilaan!

Vangeilla on oikeus käydä vaikka SOTKUSSA kerran viikossa ostoksilla jos ei muualle pääse, mutta he joutuu kyllä menemään RAUDOISSA koska he saattaa karata muuten.

Minä oon kyllä niin huonossa kunnossa, että vangeilla menee hermot minun kanssa jos minun pitäs alkaa vartijaksi!
Minähän joutusin sanomaan heille, kun ulos pitää lähteä että : Voi vittu! Unohin laittaa silimälasit päähän joten oottakaapa sen aikaa vielä niin minä käyn hakemassa ne niin minä NÄEN VIEDÄ TEIDÄT ULOS!

Jos minulla huono kuulokin niin KUULON LAITTEEN niin kuulen SEINÄN LÄPI ja vartijoilla on mikrofoni josta voivat ilmottaa osastolle, että : Äläpä jauha paskaa siellä vaan kannattas alkaa rehelliseksi eikä tukkia kaikkia tutkintoja tällä tyylillä, että junttaat ittes tutkinta vaiheessa 10vuodessa vankilaan ja luulet vielä että saat hyvät koppikorvaukset! Auerin temput on tiedossa!

Minähän olis kyllä vähän niin, kuin tehty tuohon tehtävään.
Jos on semmonen työ jota tykkään tehdä niin minä kyllä teen tuota työtä HAUTAAN ASTI!
En tiiä tarviiko edes sijaista, koska vankien kanssa pääsen VALTION AUTOLLA vaikka hillaan!

8

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei he sinne jänkään tipu, koska minähän kyllä kätevänä tiedän miten kahleet jaloissa kävellään jängällä ja poimitaan hilloja vaikka kahleet olis käsissäkin.

Valtion varastosta kyllä löytyy kaikkea ja mitä ei löydy niin sitä ei tarvita!

Silloin, kun minä olin vankilassa niin mulla oli aikaa vain miettiä, että mitenkähän nämä KORVAUS ASIAT OIKEESTI KUULUU HOITAA, koska tällä tyylillä tehdään vaan tappiota ja ruokitaan rikollisuutta.

En varmasti valehtele, koska monet on olleet ainaki 20 kertaa vankilassa. Yks ryösti ensin pankin ja istu vankilassa ensin tuon ja sen jälkeen ei tarvinnut, kuin RYÖSTÄÄ KAUPASTA KALJAA niin pääsi vankilaan takasin!

Vartijat sano mulle, että : Tästä, kun lähet kohti vapautta niin ryöstä tuo kauppa niin pääset heti takasin.
      Sanoin : Ei minun hyödytä kauppaa ryöstämään koska en minä ryöstöstä ole vankilaan edes tullut vaan kirjoittamisesta!

En valehdellut edes tuota!

• Anonyymi

Minulla on yllättävän paljon semmosia kykyjä mitä monilta puuttuu.

Vangit valehtelee mutta heidän ajatus tavan pystyy muuttamaan sillä, että mitätöit hänen tekoa ja kaivelet vähän niin kuin lapamato hänen sisuksia ja hän avautuu.
        Minä sanoin vankilassa piri-puli naisille jotka oli tehneet raakoja väkivalta rikoksia, että : Et sinä kyllä oikeesti voi olla tuollain vaan joku on saanut aikaan sen, että sinusta on tullut tuollainen!

Sanoin molemmille, että : Teosta joudut vastamaan, koska teit tuon. Et voi olla niin tyhmä, että päästät hänet luiskimaan jolta oot kamaa saanut joka on johtanut siihen että oot joutunut kuseen!

Kumpikaan heistä ei ollut ilmottanut keneltä he oli kamaa saaneet jonka takia he oli joutuneet vankilaan.

Kama kauppias vipeltää menemään ja hänet olis pitänyt saada kiinni, koska hän on vielä suurempi ongelma mitä he jotka jäi kiinni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on yllättävän paljon semmosia kykyjä mitä monilta puuttuu.

Vangit valehtelee mutta heidän ajatus tavan pystyy muuttamaan sillä, että mitätöit hänen tekoa ja kaivelet vähän niin kuin lapamato hänen sisuksia ja hän avautuu.
        Minä sanoin vankilassa piri-puli naisille jotka oli tehneet raakoja väkivalta rikoksia, että : Et sinä kyllä oikeesti voi olla tuollain vaan joku on saanut aikaan sen, että sinusta on tullut tuollainen!

Sanoin molemmille, että : Teosta joudut vastamaan, koska teit tuon. Et voi olla niin tyhmä, että päästät hänet luiskimaan jolta oot kamaa saanut joka on johtanut siihen että oot joutunut kuseen!

Kumpikaan heistä ei ollut ilmottanut keneltä he oli kamaa saaneet jonka takia he oli joutuneet vankilaan.

Kama kauppias vipeltää menemään ja hänet olis pitänyt saada kiinni, koska hän on vielä suurempi ongelma mitä he jotka jäi kiinni!

Minä lupasin yli 90vuotiaalle koltansaamelaiselle OPETTAJALLE, että MINÄ ISTUIN JO SINUN SEKÄ ITSENI PUOLESTA KUNNIANLOUKKAUS VANKINA ja ISTUN TOISENKI KERRAN, koska en minä kyllä sinua vankilaan pistä joka sentään opetat minua, kun kysyn asioita.

Hän kerto minulle, että koltan kieleen on tullut uusia sanoja joita hän ei ollut ikinä edes kuullut vaikka koltan kieli on ensimmäinen kieli mitä oli oppinut puhumaan.
        Lapset oli kuulemma oppineet koulussa puhumaan koltan kieltä ja edes heidän vanhemmat ei osanneet koltan kieltä tuon jälkeen.

Onhan se kyllä kunnianloukkaus, kun saamelaiset ja koltat ei osaa omaa kieltään joten SUOMALAINEN onneksi ymmärsi alkaa opettamaan.

• Anonyymi

Ai onko Ivalossakin vannkila. Mitä tällä vankilalla tekee. Ei ole enää taskuvarkaita eikä porovarkaitakaan.

• Anonyymi

Vastahan tuo on valmistunut ja nehän on alkaneet tutkimaan vanhoja rikoksia uudelleen.

Hanhivaaran katoamisesta on pidetty meteliä, kun eivät ole puhutelleet heitä.
        Nyt voivat tutkia kaikki asiat uudelleen, koska tutkintavankilasta ei tarvi päästää pois jos on epäilty ja sekä pystytään näyttään toteen, että on sotkenut tutkintaa alusta asti.
        Tutkintahan loppu siihen, kun joku oli ilmoittanut että Antti Hanhivaara oli nähty kylällä.

• Anonyymi

Harmi vaan, että minun ei välttämättä tarvi edes Ivalon vankilaan mennä!
      Meidän suvusta on nimittäin minun ÄITI käynyt Ivalon vankilassa ja minä olen käynyt OULUN VANKILASSA molemmilla vankila osastoilla mitä LÄÄNIN VANKILASTA LÖYTYY!

Ehdin sentään käydä vielä Ivalon vanhimmassa kusiputkassakin ja vielä Rovaniemelläkin.
      Pääsin vielä Ouluunkin vanhaan LÄÄNIN VANKILAANKIN molemmille osastoille eli vanhalle sekä uudelle puolelle.

Nuo kaikki lakkautetaan ja tulee uudet tilalle.

En tiedä olinko viiminen nais vanki Ivalosta joka pääsi vielä vanhaan Läänin vankilaan sakko vankina.

Sakon saa valita eli maksaako vai ottaako vankeutena.
      Laki muistaakseni muuttu niin, ettei sakkoja voi istua enää vankeutena pois vaan nuo pitää työllä korvata nykysin.

Aika varmasti olin viiminen SAKKO VANKI IVALOSTA joka pääsi vielä istumaan ULOSOTTOMIEHEN perimättä jättämän sakon pois!

• Anonyymi

Minusta tuo työllä sakon maksaminen on parempi, koska yrittäjä voi palkata töihin sen jälkeen kun sakon saanut maksettua pois ja oppinut tekemään työn.

• Anonyymi

Kyllä käy sääliksi kun lukee tätä. Ei ole varmaan parhaat eväät tullu matkaan kun on maailmalle laitettu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe