Pelottaa omat ajatukset

Anonyymi-ap

Olen tavannut miehen muutamia kertoja ja tapaamiset ovat olleet nopeita. Tapaamisten välissä on ollut joitakin vuosia. Tämä mies kun astuu huoneeseen en uskalla edes katsoa häntä silmiin. Hänen läsnäolonsa saa vereni virtaamaan, korvissani soimaan ja ihoni lämpenemään. Kun kosketan häntä tuntoaistini vääristyy ja tunnen vain ihon lämmön. Hänen tapansa jutella ja olla siinä hetkessä, vielä hänen kommenttinsa ja se iloinen nauru ovat saaneet minut pois arjen radaltani. Emme kumpikaan ole mitään teinejä. Keski-ikäisiä ja siltin sydämeni hypähtää. Nyt ajattelen häntä lähes joka toinen tunti ja näin on mennyt kohta viikon. En tiedä tapaanko häntä enää vai huomenna. Mietin tunteeko hän lähelläni mitään? Ainakin hetkessä oli naurua ja hän oli käynyt pari päivää tapaamisemme jälkeen, mutta ei tavannut minua. Hän asuu eri paikkakunnalla, mutta ehkä työssä täällä. Voiko näin vahva tunne olla vain minussa? Onko se myös hänessä?
En tiedä mitä tehdä 🥲❤️ Uusi ja hämmentävä tilanne. Jos tunsit samoin niin ymmärrät että minä en voi nimeäsi käyttää edukseni ja ottaa yhteyttä, mutta sinä voit tulla ja kysyä nimeni jos sitä et tiedä. Tiedätkö?

6

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

P hurmaa kaikkialla naisia missä ikinä kulkeekaan...

• Anonyymi

Tää mies ok K ja varmasti hurmaa, koska on äärettömän komea ja hurmaava 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää mies ok K ja varmasti hurmaa, koska on äärettömän komea ja hurmaava 😘

On K

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 K­­­u­­u­m­­a­­­t­­ ­t­­­y­t­ö­­t­ ­­­o­­­d­­­o­­t­­­t­­a­­v­­­a­­t­ ­­s­i­­n­­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18376079

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• >>>hän oli käynyt pari päivää tapaamisemme jälkeen, mutta ei tavannut minua>>

Paljon puhetta, vähän faktoja, mutta tuosta voi aika varmasti sanoa että hän ei ole kiinnostunut. Olisi muuten tullut sinua katsomaan ihan varmasti, todennäköisesti kävi jonkun muun luona.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      639
      2807
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2247
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2016
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1829
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1241
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1174
    Aihe