Nainen, miehelläsi on aamuseisokki

Anonyymi-ap

Ja heräät ennen tätä. Yllätätkö miehen mukavalla herätyksellä?

58

659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yllättäisin kyllä.. aamuseksistä nautin muutenkin

      • Anonyymi

        Ottaisitko kaIun käteen ja sivelisit sitä?


    • Anonyymi

      Voi hän tietäisi kyllä vastauksen tuohon mitä tapahtuisi..

    • En, koska silloin en tiedä onko se ok.

      • Olisiko varmasti? mistä voin tietää? herätänkö vähän ja kysyn? 🫢


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olisiko varmasti? mistä voin tietää? herätänkö vähän ja kysyn? 🫢

        Kyllä pupulle olisi ok mitä teetkään ☺️ voithan vähän silittää ja katsoa miten pupunen reagoi 🐇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pupulle olisi ok mitä teetkään ☺️ voithan vähän silittää ja katsoa miten pupunen reagoi 🐇

        Silittelen vähän kaikkialta😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pupulle olisi ok mitä teetkään ☺️ voithan vähän silittää ja katsoa miten pupunen reagoi 🐇

        Pupu taitaa olla nettirunkkari


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Silittelen vähän kaikkialta😊

        Ohhoh mikä herätys se olisikaa 🥰 sitten vitsa ois pystyssä viimeistään 🫢🤭


      • Anonyymi

        Sehän ois se sinun yllätys jos aamulla herättelisit 😊 hmm, mieluustihan sitä voisi vitsaa piilottaa sisääsi 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ois se sinun yllätys jos aamulla herättelisit 😊 hmm, mieluustihan sitä voisi vitsaa piilottaa sisääsi 🤭

        Ohoh, vapputikun piilotusleikki kuulostaa hauskalta! 🙂🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ois se sinun yllätys jos aamulla herättelisit 😊 hmm, mieluustihan sitä voisi vitsaa piilottaa sisääsi 🤭

        Tietty noin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ois se sinun yllätys jos aamulla herättelisit 😊 hmm, mieluustihan sitä voisi vitsaa piilottaa sisääsi 🤭

        Mutta nyt mua Pupuseni väsyttää niin paljon että täytyyvsakoa hyvät yöt 😴


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ohoh, vapputikun piilotusleikki kuulostaa hauskalta! 🙂🤭

        Vapputikku 🤗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ohoh, vapputikun piilotusleikki kuulostaa hauskalta! 🙂🤭

        Pupunen ois tääl peiton alla jo oottelees 🤗 ei oo ku pelkät bokserit. On vähä vilu yksinään ☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mutta nyt mua Pupuseni väsyttää niin paljon että täytyyvsakoa hyvät yöt 😴

        Voi hyvää yötä 🥰 pääsispä kainaloon tuhisemaan 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupunen ois tääl peiton alla jo oottelees 🤗 ei oo ku pelkät bokserit. On vähä vilu yksinään ☺️

        Prinsessa kömpi Pupun viereen ja nukahtk samantien, oli siinä niin hyvä ja lämmin olla🤗🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Prinsessa kömpi Pupun viereen ja nukahtk samantien, oli siinä niin hyvä ja lämmin olla🤗🥰

        Samoin 🤗 mut aamuinen yllätys jäi puuttumaan 🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin 🤗 mut aamuinen yllätys jäi puuttumaan 🤭🤭

        Aivan… aamulla olisin voinut yllättää Pupun. 👀
        Tuossa yöllä nukkumaanmennessä kun laitoin tuon viestin niin olin jo unen rajamailla. 😁


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan… aamulla olisin voinut yllättää Pupun. 👀
        Tuossa yöllä nukkumaanmennessä kun laitoin tuon viestin niin olin jo unen rajamailla. 😁

        Ymmärsin silti hyvin 😊 miten kaunokaisen päivä meni? 😊😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin silti hyvin 😊 miten kaunokaisen päivä meni? 😊😇

        Vai kaunokaisen🤭 vapaapäivä tänään, siivoilua ja ruuanlaittoa, kävin kävelyllä ja kaupassa.😊 mitäs komistuksen torstaihin? 👀


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vai kaunokaisen🤭 vapaapäivä tänään, siivoilua ja ruuanlaittoa, kävin kävelyllä ja kaupassa.😊 mitäs komistuksen torstaihin? 👀

        Kuulostaa oikein kivalta. 😇 Töitä joiden jälkeen siivosin vaatekaappia 😊 tein myös venyttelyä ja liikkuvuusharjoitteita. Ja mielessäni pussailin prinsessaa 😙 mitä osyit kaupasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oikein kivalta. 😇 Töitä joiden jälkeen siivosin vaatekaappia 😊 tein myös venyttelyä ja liikkuvuusharjoitteita. Ja mielessäni pussailin prinsessaa 😙 mitä osyit kaupasta?

        Mukavaa😚 ruokatarvikkeita ostin🍳🥩🥗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mukavaa😚 ruokatarvikkeita ostin🍳🥩🥗

        Minkälaista ruokaa teet? Söin itse kuhaa ja perunoita. Tuli sellainen kääk voinko sanoa tuota-tunne kun et tykkää kalasta ☺️ Ja asiahan ei minua siis haittaa yhtään ei kaikki kaikesta tykkää. Ihmiset tykkää eri asioista 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista ruokaa teet? Söin itse kuhaa ja perunoita. Tuli sellainen kääk voinko sanoa tuota-tunne kun et tykkää kalasta ☺️ Ja asiahan ei minua siis haittaa yhtään ei kaikki kaikesta tykkää. Ihmiset tykkää eri asioista 😊

        Voi kääk sinua hih🤭😅 mä tein spagettia ja jauhelihakastiketta🍝


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi kääk sinua hih🤭😅 mä tein spagettia ja jauhelihakastiketta🍝

        Nam spagua 😋Sehän ois kuin prinsessa elokuvissa et pupu söisi spagettii toisesta päästä ja sinä toisesta 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nam spagua 😋Sehän ois kuin prinsessa elokuvissa et pupu söisi spagettii toisesta päästä ja sinä toisesta 🤭

        Joo kaunotar ja kulkuri, muistan sen piirretyn 😊 sitten huomaakin syövänsä samaa spagettia ja huulet lähenee näin😚😚


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo kaunotar ja kulkuri, muistan sen piirretyn 😊 sitten huomaakin syövänsä samaa spagettia ja huulet lähenee näin😚😚

        Niinpä 😊 muistan mäkin kaunottaren ja kulkurin 😇 sehän on vähä sitten kuin sinä ja minä. Oon kulkuripupu 🐇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 😊 muistan mäkin kaunottaren ja kulkurin 😇 sehän on vähä sitten kuin sinä ja minä. Oon kulkuripupu 🐇

        Kulkuripupu josta Prinsessa pitää huolta🤗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kulkuripupu josta Prinsessa pitää huolta🤗

        Ihana 🥰 ja pupu suojelee prinsessaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana 🥰 ja pupu suojelee prinsessaa!

        Kerros miten viettelet prinsessan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros miten viettelet prinsessan?

        Erikoinen kysymys sivulliselta. No pupu voisi aloittaa hieromalla niskaa pehmyillä tassuillaan 😇🐇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen kysymys sivulliselta. No pupu voisi aloittaa hieromalla niskaa pehmyillä tassuillaan 😇🐇

        Oi sellainen hellä ja pehmeä hierominen ja hipsuttaminen olisi mukavaa, kun sen tekee Pupu🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen kysymys sivulliselta. No pupu voisi aloittaa hieromalla niskaa pehmyillä tassuillaan 😇🐇

        Sen jälkeen pupu antaisi suukkoja pitkin kaulaa 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen pupu antaisi suukkoja pitkin kaulaa 🥰

        Siitäkin varmaan tykkäisin, kun Pupu tekee niin🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oi sellainen hellä ja pehmeä hierominen ja hipsuttaminen olisi mukavaa, kun sen tekee Pupu🤗

        Pehmeästi hipsuttasi ja silittäisin 😇😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pehmeästi hipsuttasi ja silittäisin 😇😇

        Älä kutita👀😆


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Älä kutita👀😆

        Vähän kainalosta 😁😁 ja sitten kun siirtyisin hieronnassa alemma niin masusta 😇🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kainalosta 😁😁 ja sitten kun siirtyisin hieronnassa alemma niin masusta 😇🥰

        Jaaah kuinkas alas ajattelit siirtyä? 🫢🤭 jos masusta kutitat niin nauran kippurassa😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaaah kuinkas alas ajattelit siirtyä? 🫢🤭 jos masusta kutitat niin nauran kippurassa😅

        Ehkä pupunen hämää kun kutittaa masusta ja prinsessan nauraessa kippurassa siirtyy vaivihkaa sivelemään prinsessan ihanan pehmeitä jalkoja 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pupunen hämää kun kutittaa masusta ja prinsessan nauraessa kippurassa siirtyy vaivihkaa sivelemään prinsessan ihanan pehmeitä jalkoja 🤭

        Se tuntuisi kivalta😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se tuntuisi kivalta😊

        Pupu tykkäisi. Jalkasi tuntuisivat hyviltä pehmyttä villaabi vasten 🫶🏼😇😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupu tykkäisi. Jalkasi tuntuisivat hyviltä pehmyttä villaabi vasten 🫶🏼😇😘

        Ja Pupun silkinpehmeää turkkia voisin silitellä ja nuuskuttaa vaikka ja miten kauan 😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja Pupun silkinpehmeää turkkia voisin silitellä ja nuuskuttaa vaikka ja miten kauan 😍

        Se ois kivaa 🥰 mahtuisin nukkumaan siihen tyynylle viereesi ja voisin tapittaa kasvojasi siinä 😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja Pupun silkinpehmeää turkkia voisin silitellä ja nuuskuttaa vaikka ja miten kauan 😍

        Puput taitaa olla aika viriileitä eläimiä?
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ois kivaa 🥰 mahtuisin nukkumaan siihen tyynylle viereesi ja voisin tapittaa kasvojasi siinä 😍

        Voi Pupusta☺️ laita vain Pupu simmut kiinni, Prinsessakin laittaa. Olen tässä kun heräät😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ois kivaa 🥰 mahtuisin nukkumaan siihen tyynylle viereesi ja voisin tapittaa kasvojasi siinä 😍

        Hyvää yötä ja nuku oikeen hyvin, mä nukahdan ihan just.😴🥹


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja nuku oikeen hyvin, mä nukahdan ihan just.😴🥹

        Nuku vaan ihana prinsessa 😙😴


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi Pupusta☺️ laita vain Pupu simmut kiinni, Prinsessakin laittaa. Olen tässä kun heräät😇

        Ihanaa hyvää yötä 🥰 odotankin jo että silmäni auki saan ja simut siinä nään 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista ruokaa teet? Söin itse kuhaa ja perunoita. Tuli sellainen kääk voinko sanoa tuota-tunne kun et tykkää kalasta ☺️ Ja asiahan ei minua siis haittaa yhtään ei kaikki kaikesta tykkää. Ihmiset tykkää eri asioista 😊

        Kas kun ei silakkaa syönyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupu taitaa olla nettirunkkari

        Taitaa vähä jokaisen kanssa vuorotellen tätä tehdä. Ja matkia muiden juttuja nämä.


    • Anonyymi

      se jököttää kusi lastissa
      ja voi aamu hajutki eltaannuttaa seks tailut halut

    • Anonyymi

      "Mitäs unta sitä nyt taas nähdään"
      Ja kaulimella päähän.

    • Anonyymi

      No en. Jatkan unia jos mahdollista. Yön kun kuunnellut kuorsaamista ja piereskelyä.Niin siinä ei yksi seisokki paljon mieltä lämmitä.

    • Anonyymi

      Kyllä, potkin se sängystä ja sanon: aika lähteä TÖIHIN. Seisokit on lailla kiellettyjä, koska silloin ei tule TULOSTA.

    • Anonyymi

      Totta kai, herättäisin miehen ja ruvettais hommiin. Aamulla se onkin mukavaa puuhaa.

      • Anonyymi

        Siksi olisi ihanaa löytää uusi kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi olisi ihanaa löytää uusi kumppani.

        Mutta vain sellainen uusi kumppani joka on samaa ikäluokkaa kuin itse olen!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe