Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä nyt taas!

Anonyymi-ap

Eilen nurmikko vihersi. Nyt sataa lunta ja sitä on tullut ainakin 20cm. 😡

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta on kesä. Pari viikkoa lämmintä ja sitten alkaa syksy ja talvi.

    • Voi olla, että niillä tuli vahingossa tilattua liikaa lunta. 🌹👀

    • Anonyymi

      Onneksi on fööni ja jatkoroikka👍

      • Anonyymi

        Paljonko on aaria föönättävänä?


    • Hyönteisiä syövät muuttolinnut on vaikeuksissa. Ei tuo toukokuukaan kovin lämpöiseltä vaikuta, kun katsoo sääkarttaa pari viikkoa eteenpäin. Jossain +12 asteessa voi välillä etelässä olla, mutta enimmäkseen on 0 +3 astetta ja vesisadetta. Tulee viljelijöillekin kiire, kun kevättä ei ole käytännössä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Stacey Invaders pelikin... oikeASTI NIIN VOI UNOHTUA PELAAMAAN JOTAIN SITTEN NINN JÄÄ JALKA ALLE NIIN...

      sTACY iNVADER KUIN sPACE iNVADERSKIN..

    • Ei muuta kuin porukalla lumienkeleitä tekemään, vielä ehtii 🙂

      • Anonyymi

        No tämä! Kaikki joukolla lumienkeleitä tekemään.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tämä! Kaikki joukolla lumienkeleitä tekemään.

        >simiti<

        Ne on lumikenkeleitä tai lumitekeleitä.. ei enkeleitä ole olemassakaan..

        No.. mielessä hauska tarina..

        Tupakoin silloin vielä ja erään kerran työpaikan tupakkipaikalla eräs kaimaksesi ristitty alkoi haastelemaan että mun pitäisi tehdä lumikenkeli.

        Siihen virkoin, että toki jos herra tekee myös. Kaimasi siihen, että tottakai.
        Lyötiin kättä päälle ja asia oli sovittu.

        Seuraavana aamuna ennen työvaatteiden vaihtamista kävin tekemässä komian kenkelin tupakkapaikan lumihankeen. Sillain oikein näkyvälle paikalle.
        Hieroin oikein leveän kenkelin.

        Myhähtelin ihan ittekseni kun olin saanut valmista. Olisi niin makoisaa näyttää lumikenkeliä ja vaatia maksua.

        No päivällä törmäsin tupakilla kyseiseen herraan ja kysäisin, oliko hän nähnyt kenkelini.
        No, olihan hän sen nähnyt. Toki.

        Minä siinä vartuumaan, että missäs se herran lumikenkeli viipyy. Ja olin varma, että toinen peruu tai alkaapi votkuttelemaan jotakin ..

        Muitta mutkitta herra asteli kinokselle ja piirsi sormellaan lumeen tikkuenkelin.. ja sädekehän.
        Tuumasi että minun kenkeliltä puuttui sädekehä..

        Eipä auttanut muu kuin nauraa. Taas oli tyhmää höynäytetty.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ne on lumikenkeleitä tai lumitekeleitä.. ei enkeleitä ole olemassakaan..

        No.. mielessä hauska tarina..

        Tupakoin silloin vielä ja erään kerran työpaikan tupakkipaikalla eräs kaimaksesi ristitty alkoi haastelemaan että mun pitäisi tehdä lumikenkeli.

        Siihen virkoin, että toki jos herra tekee myös. Kaimasi siihen, että tottakai.
        Lyötiin kättä päälle ja asia oli sovittu.

        Seuraavana aamuna ennen työvaatteiden vaihtamista kävin tekemässä komian kenkelin tupakkapaikan lumihankeen. Sillain oikein näkyvälle paikalle.
        Hieroin oikein leveän kenkelin.

        Myhähtelin ihan ittekseni kun olin saanut valmista. Olisi niin makoisaa näyttää lumikenkeliä ja vaatia maksua.

        No päivällä törmäsin tupakilla kyseiseen herraan ja kysäisin, oliko hän nähnyt kenkelini.
        No, olihan hän sen nähnyt. Toki.

        Minä siinä vartuumaan, että missäs se herran lumikenkeli viipyy. Ja olin varma, että toinen peruu tai alkaapi votkuttelemaan jotakin ..

        Muitta mutkitta herra asteli kinokselle ja piirsi sormellaan lumeen tikkuenkelin.. ja sädekehän.
        Tuumasi että minun kenkeliltä puuttui sädekehä..

        Eipä auttanut muu kuin nauraa. Taas oli tyhmää höynäytetty.

        🙂 niinpä...mulla on kyllä todisteita että lumienkeleitä on olemassa, sain kuvan semmoisesta sähköpostiin viime yönä, ihan aidolta vaikutti, varjot ja kaikki kuvassa...viesti enkelin itse allekirjoittamana. Olenhan minä tietty pölvästinä vähäsen hyväuskoinen mutta kyllä mä tämän otin ihan täydestä...😁, sädekehää ei kyllä tälläkään näkynyt 🤔


      • E-Lukka kirjoitti:

        🙂 niinpä...mulla on kyllä todisteita että lumienkeleitä on olemassa, sain kuvan semmoisesta sähköpostiin viime yönä, ihan aidolta vaikutti, varjot ja kaikki kuvassa...viesti enkelin itse allekirjoittamana. Olenhan minä tietty pölvästinä vähäsen hyväuskoinen mutta kyllä mä tämän otin ihan täydestä...😁, sädekehää ei kyllä tälläkään näkynyt 🤔

        Jos ei oo kehää pään päällä, niin se on kenkeli. Lumikenkeli. Aivan varmasti. :D


    • Anonyymi

      TÖÖKKÖJUB JYB TYITA KYBTA TYKKYTM BUUB EU NUTÖÖB HÖRJEÖ JAYOYBGUB AYRATA BUUTÖ OIUS JYB SYKAvat sutteb jigta bi teudeb syiaanubeb suuböjööb eu hörjeö iujeub,,,'

      Mutta hauska peli-idea tuo jos jaksaisin vielä nuorten naisten kanssa ideoida enemmänkin...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe