Nainen, ketä panisit

Anonyymi-ap

Just nyt? Jos olisi mahdollista.

92

1198

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm.. olipas ihanan virkeä aloitus.

      • Oli oli ihanan virkeä aloitus. Himothan on korkeat nopeasti silloin voi ajatella kaikkea mutta vaikea olisi tuntemattomia lähelle oikeasti ottaa vaikka mielikuvituksessa voi ajatella jumalaa.🥹


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oli oli ihanan virkeä aloitus. Himothan on korkeat nopeasti silloin voi ajatella kaikkea mutta vaikea olisi tuntemattomia lähelle oikeasti ottaa vaikka mielikuvituksessa voi ajatella jumalaa.🥹

        Olisit ny kirjautun ulos itelles kommentoidessa niin kui kyseistä aloitusta tehdessäs ja tiesik jumalaa ei ole eikä ole koskaan ollutkaan olemassa jos haluat muuta todistaa koitappa ettiä jotain muuta todisteita kuin se maailma tunnetuin satukirja jota raamatuksikin kutsutaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ny kirjautun ulos itelles kommentoidessa niin kui kyseistä aloitusta tehdessäs ja tiesik jumalaa ei ole eikä ole koskaan ollutkaan olemassa jos haluat muuta todistaa koitappa ettiä jotain muuta todisteita kuin se maailma tunnetuin satukirja jota raamatuksikin kutsutaan

        On poistettu välistä viesti😔


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jotain ytmii.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole se mies joka panee, ja nainen makaa alla kuin lahna. 50 naisesta vain kaksi tai kolme ovat olleet muuta kuin vastaan ottava lahna.
        Tilasto: 50/2-3 tarkoittaa että naiset ovat yleisesti ottaen vain vastaanottavia lahnoja.

        T: YT Mies


    • Anonyymi

      Täydenkuun kieppeillä, mulla on menkat. Eli just nyt.

    • Anonyymi

      Weinsteinin Harri

    • Anonyymi

      Olutta, tai simaa.

    • Anonyymi

      Samaa mitä pari tuntia sitten

    • Anonyymi

      Rikhard kereä?

      • Anonyymi

        Eli pieni kigu on hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pieni kigu on hyvä?

        Luonne merkkaa enemmän.


    • Just NYT en ketään. Mulla on ruokailu menossa.

      • Anonyymi

        Pupusta panisit xd


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupusta panisit xd

        Ai vaikka ruokailun kesken? en.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai vaikka ruokailun kesken? en.

        Ei tiedä miten teidän hormoonit jyllää. Keittiön pöydälle vaan koinimaan.


      • Anonyymi

        Mitä söit? - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiedä miten teidän hormoonit jyllää. Keittiön pöydälle vaan koinimaan.

        Njäähh… tai no hmmm…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä söit? - cu-

        Kanatortillan ja viinirypäleitä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kanatortillan ja viinirypäleitä.

        Sait ylipuhuttua kokeilemaan tässä joku päivä. Tummia rypäleitä tulee joskus yhdistettyä juustokuutioiden kanssa. Onko nuo tortillat mausteisia? Ostan joskus maustettua kananfileetä ja niiden paiston jälkeen kippaan päälle tikkamasalasoosin, ja riisiä toki. En ole kokki mutta jotkut ruoat onnistuu. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sait ylipuhuttua kokeilemaan tässä joku päivä. Tummia rypäleitä tulee joskus yhdistettyä juustokuutioiden kanssa. Onko nuo tortillat mausteisia? Ostan joskus maustettua kananfileetä ja niiden paiston jälkeen kippaan päälle tikkamasalasoosin, ja riisiä toki. En ole kokki mutta jotkut ruoat onnistuu. - cu-

        Tummat viinirypäleet ovatkin niitä parempia rypäleitä. Niitä siis söin. Mä tykkään ostaa ihan naturel kanasuikaleita, oon tosi skeptinen marinoituja kanoja kohtaan jostain syystä. Joku fajitakana saattaa olla ok. Yleensä maustan itse kanat, mutta en liikaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Njäähh… tai no hmmm…

        Hehe 🍆💦


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Njäähh… tai no hmmm…

        Hih 🤭🤭 no ei tiedä kun pupusena vähän pehmyillä käpälillä hieroskelisin ikun siinä syöt 🐰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tummat viinirypäleet ovatkin niitä parempia rypäleitä. Niitä siis söin. Mä tykkään ostaa ihan naturel kanasuikaleita, oon tosi skeptinen marinoituja kanoja kohtaan jostain syystä. Joku fajitakana saattaa olla ok. Yleensä maustan itse kanat, mutta en liikaa.

        Maustekana mitä ostan, siitä puuttuu juuri se lilluva marinadilitku. Hieman etovan näköinen aine. Ns. oikeasta lihasta en ole luopunut mutta onhan kana lisääntynyt lautasella ja kalkkunaleike leivän päällä. Nyt täytyy käyttää nukutuskivääriä, aikainen herätys. Toivotan rauhallista yön jatkoa. Hei. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hih 🤭🤭 no ei tiedä kun pupusena vähän pehmyillä käpälillä hieroskelisin ikun siinä syöt 🐰

        Mitä hieroskelisit? Prinsessalle kyllä täytyy antaa ruokarauha.😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maustekana mitä ostan, siitä puuttuu juuri se lilluva marinadilitku. Hieman etovan näköinen aine. Ns. oikeasta lihasta en ole luopunut mutta onhan kana lisääntynyt lautasella ja kalkkunaleike leivän päällä. Nyt täytyy käyttää nukutuskivääriä, aikainen herätys. Toivotan rauhallista yön jatkoa. Hei. - cu-

        Marinadilitkut sekä kanassa että lihassa on mun mielestäni jotenkin nasty. Mutta hyvää ja rauhallista yötä sinnekin, hei. 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä hieroskelisit? Prinsessalle kyllä täytyy antaa ruokarauha.😚

        Annan ruokarauhan 🐰 ehtii sitä sen jälkeenkin jos tykkäisit ☺️ vaikka jalkapohjiasi pitkän työvuorosi jälkeen 🐇 ja voisin kutitella jos et oo nätisti 🪶


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annan ruokarauhan 🐰 ehtii sitä sen jälkeenkin jos tykkäisit ☺️ vaikka jalkapohjiasi pitkän työvuorosi jälkeen 🐇 ja voisin kutitella jos et oo nätisti 🪶

        Lupaan olla nätisti ja kiltisti😬🤭 jalkahieronta olisi mukavaa, mutta siinä on tuo kutitusriski paha😳


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Lupaan olla nätisti ja kiltisti😬🤭 jalkahieronta olisi mukavaa, mutta siinä on tuo kutitusriski paha😳

        Ihan vähän kutittelisin ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vähän kutittelisin ☺️

        En liikaa mutta silleen ihan vähän 🤗 kutiaisikohan ne jalat pääsiäisvitsasta 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        En liikaa mutta silleen ihan vähän 🤗 kutiaisikohan ne jalat pääsiäisvitsasta 🤭

        Kutiais varmasti😅 tuo vappuvitsaa vaan ylemmäksi…☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kutiais varmasti😅 tuo vappuvitsaa vaan ylemmäksi…☺️

        Ooh... ☺️ mielelläni tuon ja tunnut ihanalta 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ooh... ☺️ mielelläni tuon ja tunnut ihanalta 🤭

        Se on erikiva kuulla…🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on erikiva kuulla…🤭

        Tuntuuko pupusen kosketus hyvältä?🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko pupusen kosketus hyvältä?🥰

        Tietenkin tuntuu. 🥰 jos nyt olisit täällä, niin ainakin halittais. Silittelisin vieressä nukkuvaa Pupua. 🫂
        Tykkäätkö, kun Prinsessa tykkää tulla lähelle ja helliä? ☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietenkin tuntuu. 🥰 jos nyt olisit täällä, niin ainakin halittais. Silittelisin vieressä nukkuvaa Pupua. 🫂
        Tykkäätkö, kun Prinsessa tykkää tulla lähelle ja helliä? ☺️

        Kysytkin vielä 😊 tykkään hurjasti 🐇 kyllä ainakin halittais ja ehkä jos siltä tuntuisi niin virvottaisiin 😇 oot mukava ja ihana 😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietenkin tuntuu. 🥰 jos nyt olisit täällä, niin ainakin halittais. Silittelisin vieressä nukkuvaa Pupua. 🫂
        Tykkäätkö, kun Prinsessa tykkää tulla lähelle ja helliä? ☺️

        Lapset rakkaat muistaakaa ehkäisy


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietenkin tuntuu. 🥰 jos nyt olisit täällä, niin ainakin halittais. Silittelisin vieressä nukkuvaa Pupua. 🫂
        Tykkäätkö, kun Prinsessa tykkää tulla lähelle ja helliä? ☺️

        Hauskaa lauantaita nukuitko hyvin? 😍🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa lauantaita nukuitko hyvin? 😍🥰

        Samoin🤗 huonosti oon nukkunut, piti tosi aikaisin nousta ja heräilin yöllä🙁 miten sinä?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Samoin🤗 huonosti oon nukkunut, piti tosi aikaisin nousta ja heräilin yöllä🙁 miten sinä?

        Voi mäkin heräilin. Ehkä en nukkunut hyvin kun et sinäkään 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi mäkin heräilin. Ehkä en nukkunut hyvin kun et sinäkään 😔

        Jos oltais yhdessä nukuttu niin molemmat oltais nukuttu kuin pienet porsaat☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos oltais yhdessä nukuttu niin molemmat oltais nukuttu kuin pienet porsaat☺️

        Se lienee totta 😚😚 oisin kyllä ehkä vaan halunnut silitellä sinua et oisinkohan malttanut nukkua 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se lienee totta 😚😚 oisin kyllä ehkä vaan halunnut silitellä sinua et oisinkohan malttanut nukkua 🤭

        Ihanaa kun Pupu silittää🥰 siihen olisin nukahtanut. Olisin silitellyt Pupun myös uneen. 😴🫶🏻


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihanaa kun Pupu silittää🥰 siihen olisin nukahtanut. Olisin silitellyt Pupun myös uneen. 😴🫶🏻

        Olisi pupu sellaiseen nukahtanut ja varmaan nähnyt kivoja unia 🥰🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pupu sellaiseen nukahtanut ja varmaan nähnyt kivoja unia 🥰🥰

        Ainakin oltais nukuttu😴🫶🏻


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ainakin oltais nukuttu😴🫶🏻

        Oltais 😴🫶🏼


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ainakin oltais nukuttu😴🫶🏻

        Mitäs lauantai-iltaasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs lauantai-iltaasi?

        Ei tässä mitään. Otan ihan rennosti nyt. Huomenna on taas aikainen aamu. 🫢 mitä sinä puuhailet?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei tässä mitään. Otan ihan rennosti nyt. Huomenna on taas aikainen aamu. 🫢 mitä sinä puuhailet?

        Voi hitsi sinut pitää sitten virpoa aikaisin unille 🤭🤭 mä menen varmaan kohta ulos ja illalla onkin saunapäivän vuoro 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi sinut pitää sitten virpoa aikaisin unille 🤭🤭 mä menen varmaan kohta ulos ja illalla onkin saunapäivän vuoro 😊

        Virvon varvon…😌 nojooh, voisin tulla saunaan kanssasi jos se passaa ja jos ei väsytä liikaa🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi sinut pitää sitten virpoa aikaisin unille 🤭🤭 mä menen varmaan kohta ulos ja illalla onkin saunapäivän vuoro 😊

        🍑🍆🧊🪓


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Virvon varvon…😌 nojooh, voisin tulla saunaan kanssasi jos se passaa ja jos ei väsytä liikaa🫢

        Tervetuloa 😍Eikö se olis lämmintä hommaa saunassa virpoa hihi 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🍑🍆🧊🪓

        Mitäs noi tarkoittavat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa 😍Eikö se olis lämmintä hommaa saunassa virpoa hihi 🤭

        Ainiin, totta. Kuumaa ja ahdasta. 😗 voidaan virpoa saunan jälkeen, jos maltetaan näppimme. 🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs noi tarkoittavat?

        Persikka, munakoiso, jääkalikka ja kirves.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Persikka, munakoiso, jääkalikka ja kirves.

        No juu mutta en ymmärtänyt jään ja kirveen merkitystä. Persikan ja munakoison pupunenkin tajuaa 🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ainiin, totta. Kuumaa ja ahdasta. 😗 voidaan virpoa saunan jälkeen, jos maltetaan näppimme. 🤭🤭

        Pupun käpälät suorastaan hikoavat että pääsisivät silittelemään prinsessaa 🤗 ja vitsa myös... 🫢🫢


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu mutta en ymmärtänyt jään ja kirveen merkitystä. Persikan ja munakoison pupunenkin tajuaa 🤭

        Ymmärsin myös🤭 tarkottaakohan se että rikkoa jää? kiertoilmaisu sille että tuumasta toimeen tms. 🫢🫢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupun käpälät suorastaan hikoavat että pääsisivät silittelemään prinsessaa 🤗 ja vitsa myös... 🫢🫢

        Annan Pupulle vapaat kädet silitellä🤗 joskus se viuhkakin sauhuaa ihan vitsan kaipuusta. Nyt tuli sellainen ääähh sanoinko tuon oikeesti tähän, oon vähän ujo ilmaisemaan tällaisia juttuja🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤣


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Annan Pupulle vapaat kädet silitellä🤗 joskus se viuhkakin sauhuaa ihan vitsan kaipuusta. Nyt tuli sellainen ääähh sanoinko tuon oikeesti tähän, oon vähän ujo ilmaisemaan tällaisia juttuja🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤣

        Ei se mitään 😇 oon myös ja onkin erikoista että olen sulle ilmaissut niitä asioita 🫣 sussa onkin jotain taikaa ja lempeyttä mikää saa ritaripupun suojakilven laskemaan 😇 ja vitsan nousemaan... 🤭😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Annan Pupulle vapaat kädet silitellä🤗 joskus se viuhkakin sauhuaa ihan vitsan kaipuusta. Nyt tuli sellainen ääähh sanoinko tuon oikeesti tähän, oon vähän ujo ilmaisemaan tällaisia juttuja🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤣

        Mielellään vitsallaan pupunen helpottaisi viuhkan sauhua 😙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään 😇 oon myös ja onkin erikoista että olen sulle ilmaissut niitä asioita 🫣 sussa onkin jotain taikaa ja lempeyttä mikää saa ritaripupun suojakilven laskemaan 😇 ja vitsan nousemaan... 🤭😅

        Tämä on mulle myös jokseenkin erikoista, että olen sulle jutellut tällasia asioita😅 no ehkä sinussa on jotain sellaista että en koe sitä niin sopimattomaksi. 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään vitsallaan pupunen helpottaisi viuhkan sauhua 😙

        Ja minä samalla vitsan sauhua. Yhteystyötä🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ja minä samalla vitsan sauhua. Yhteystyötä🤭

        Tuntuisi niin ihanalta 😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tämä on mulle myös jokseenkin erikoista, että olen sulle jutellut tällasia asioita😅 no ehkä sinussa on jotain sellaista että en koe sitä niin sopimattomaksi. 🤭

        Pupunen ensin voisi silitellä viuhkaasi hellästi ...😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupunen ensin voisi silitellä viuhkaasi hellästi ...😚

        🫢🫢🤭 voi…


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        🫢🫢🤭 voi…

        🥰🥰🥰 ota sitten kainaloon kun käyt nukkumaa ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥰🥰🥰 ota sitten kainaloon kun käyt nukkumaa ☺️

        Otan, takuulla otan Pupun kainaloon🥹😇


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Otan, takuulla otan Pupun kainaloon🥹😇

        Kiitos 🥹 niin tykkään käpertyä tyynylle viereesi 🫶🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🥹 niin tykkään käpertyä tyynylle viereesi 🫶🏼

        Ihana nuuskutella Pupun turkkia🥹😍


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihana nuuskutella Pupun turkkia🥹😍

        Ihana nuuskutella prinsessaa. Tuoksut ihanalle 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana nuuskutella prinsessaa. Tuoksut ihanalle 🤗

        Mille tuoksun? 🌹


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mille tuoksun? 🌹

        Tuoksut raikkaalle kesäyölle luonnon helmassa 😊
        Pupu tuntee olonsa niin hyväksi siinä vieressä 🥹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuoksut raikkaalle kesäyölle luonnon helmassa 😊
        Pupu tuntee olonsa niin hyväksi siinä vieressä 🥹

        Oi se on ihana tuoksu. 🤗🍃 Prinsessalla myös niin hyvä ja turvaisa tunne, että siihen rauhoittuu samantein. 🫂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oi se on ihana tuoksu. 🤗🍃 Prinsessalla myös niin hyvä ja turvaisa tunne, että siihen rauhoittuu samantein. 🫂

        Hyvää yötä 🥰🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 🥰🥰

        Hyvää yötä ja suloisia unia😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja suloisia unia😘

        Samon suloiselle 🫶🏼🤗


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Annan Pupulle vapaat kädet silitellä🤗 joskus se viuhkakin sauhuaa ihan vitsan kaipuusta. Nyt tuli sellainen ääähh sanoinko tuon oikeesti tähän, oon vähän ujo ilmaisemaan tällaisia juttuja🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤣

        Jeees👍🏼👍🏼👍🏼 kyllä se on kiva kun täältä löytyy myös toinen tyttö ”tuhmeliini”👌🏻 Kyllähän noi miehet… aina jotain tuhmaa heittää.. innostun yleensä jos naiset puhuu tuhmia.. vaikka ihanilla kiertosanoilla🤭 mut siis tämä nyt on enempi sitä fiilistä.. ehkä että onneksi en oo ainoo🤣🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jeees👍🏼👍🏼👍🏼 kyllä se on kiva kun täältä löytyy myös toinen tyttö ”tuhmeliini”👌🏻 Kyllähän noi miehet… aina jotain tuhmaa heittää.. innostun yleensä jos naiset puhuu tuhmia.. vaikka ihanilla kiertosanoilla🤭 mut siis tämä nyt on enempi sitä fiilistä.. ehkä että onneksi en oo ainoo🤣🤣

        Heh🙈🙈 mä oon vähäsen tällainen… kaksimielinen, pikkutuhma, yleensä tosiaan kiertoilmaisuna etten niin rohkea ja suora ole kuitenkaan😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Heh🙈🙈 mä oon vähäsen tällainen… kaksimielinen, pikkutuhma, yleensä tosiaan kiertoilmaisuna etten niin rohkea ja suora ole kuitenkaan😅

        Samasta puusta ollaan sitten veistettyjä🤣 mä kyllä välillä olen hyvin hyvin tuhma ja lauon suustani hyvinkin tuhmasti.. vaikka yritän käyttää kyllä noita ”nätimpiä” ilmaisuja..🤭🙈


    • Anonyymi

      Ku ei paneta just nyt. Sinkkuna ei oikeastaan ollenkaan. Tarviin jonkinlaisen syvän tunneyhteyden et vois ees ajatuksen tasolla alkaa miettiä mitään tollaista.

    • Anonyymi

      Parhainta ikinä.

    • Anonyymi

      Varmaan häntä.

    • Anonyymi

      Just puolituntia sitten aloitin poksauttelut oman poikani aviomies 34 v. kanssa. Kyllä on taas mukavat kuusikymmentätuntia edessäåäin kun olen naimisissa oman poikani kanssa.

      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa samalta mitä itse haluam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuulostaa samalta mitä itse haluam

        Tuu nyt takas sänkyyn oi muruseni ennekuin mä kylmenen ja palaan takaisin sinun isäsi vaimoksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jasua <3

      T: Topi <3

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe