Kuinka moni osallistuu Ylitrniolla vapaaehtoisenn biojätteen keräyksen 1.5 alkaenan yli 5 huoneiston kiinteistössä? Iso kuntannus vuodessa taloyhtiölle, jota jätelaki eu vaadi alle 10 000 asukkaan kunissa. Kunta suhtautuu positiivisesti asiaan muuta ei asiasta muuta päätttänyt. Kuinka pitäisi toimia talyhtiöissä? Maksaa ja olla hiljaa?? Toki asia vaatii rekisteröitymisen kyseinen laskuttajan järjetelmään? Asiasta ei oikein löydy fakta tietoa mistään?
Bio jäte keräys
12
1100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole näkynyt biojäte astiaa.
Taitaa Ylitorniolla olla oma laki siinäkin.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Joko ylitornionkunta on varautunut biojötekeröykseen Ainiovaaran kiinteistöissä? 1.5 kuulemma alkaa. Onko siis peräläiset päättäjät tämän hyväksyneet? Biojätekeräys koskee 10 000 asukkaan kuntia. Miten täällä on päätetty? Vauraat kuntalaiset suhtautuvat ilolla tähänkin lisämaksuun. Orpo ja saksikäsi senkin kiittävät ja kumartavat? Vihreään siirtymmän liittyväksi!
- Anonyymi
Rivitaloissa joissa on enemmän kun 5asuntoa täytyy olla biojäte astiaa ja kerrostaloissa..ei omakotitaloissa.
- Anonyymi
Eipä tainnut olla Purran ehdotus, että turha syytellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rivitaloissa joissa on enemmän kun 5asuntoa täytyy olla biojäte astiaa ja kerrostaloissa..ei omakotitaloissa.
Mielestäni "täytyy" olla myös omakotialueilla, jossa taloja kylki kyljessä.....
- Anonyymi
Miten on mahdollista että Bio jäte astioita ei ole Ylitornion rivitaloissa vaikka laki tuli voimaan 1.5???Ei se ole vapaaehtoista.
- Anonyymi
Minun käsitys asiasta , että on vapaaehtoista kerääkö vai ei biojätettä erikseen. Ylitornion kunnassa alle 4000 asukasta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun käsitys asiasta , että on vapaaehtoista kerääkö vai ei biojätettä erikseen. Ylitornion kunnassa alle 4000 asukasta....
Heh..heh...sun käsitys asiasta,on väärä.
- Anonyymi
Onko niuron nilittäjillä kompostoria
- Anonyymi
Kovin on sekava asia....
- Anonyymi
Ei yhtään sekava..jos ymmärtää....jos ei niin sitten on...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667