Miehen käytös

Anonyymi-ap

Olemme seurustelleen muutaman vuoden ja asumme yhdessä ja kaikki on mennyt oikein hyvin. Nyt mieheni on alkanut käyttäytyä oudosti. Töissä saattaa tulla yllättäen tilanne, että ei pääsekään kotiin normaaliin aikaan vaan joutuu jäädä muutamaksi tunniksi yllättäen ylitöihin. Kotona puhelin on aina virrat pois tilassa eli kokonaan pois päältä ja kun kerran kysyin siitä, niin sanoi, että ei halua, että töistä soitellaan ja pyydetään ylitöihin. Mieheni on myös ajellut karvansa oma-aloitteisesti "sieltä", mitä hän ei ole koskaan aikaisemmin suostunut tekemään vaikka olen muutaman kerran pyytänyt. Seksiä meillä on nykyään kerran viikossa ja sekin aina minun aloitteestani, kun vielä jokin aikaa sitten seksiä oli melkein joka päivä ja yleensä aina mieheni aloitteesta. Jotenkin tuntuu, että jokin on muuttunut, mutta en ole aivan varma mikä ja mitä sille pitäisi tehdä, koska kaipaan niitä aikoja, kun hän oli "hulluna" minuun.

9

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "𝗏𝗂𝖾𝗅𝖺̈ 𝗃𝗈𝗄𝗂𝗇 𝖺𝗂𝗄𝖺𝖺 𝗌𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗌𝖾𝗄𝗌𝗂𝖺̈ 𝗈𝗅𝗂 𝗆𝖾𝗅𝗄𝖾𝗂𝗇 𝗃𝗈𝗄𝖺 𝗉𝖺̈𝗂𝗏𝖺̈ 𝗃𝖺 𝗒𝗅𝖾𝖾𝗇𝗌𝖺̈ 𝖺𝗂𝗇𝖺 𝗆𝗂𝖾𝗁𝖾𝗇𝗂 𝖺𝗅𝗈𝗂𝗍𝗍𝖾𝖾𝗌𝗍𝖺. "

      𝖭𝗈𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗂𝗇𝖺̈ 𝗄𝖺̈𝗒 𝗄𝗎𝗇 𝗆𝗎𝗇𝖺𝗌𝖺𝗋𝗃𝖺𝗄𝖺𝗌 𝗏𝖺𝗇𝗁𝖾𝗇𝖾𝖾, 𝗁𝖺𝗅𝗎𝗍 𝗏𝖺̈𝗁𝖾𝗇𝖾𝖾 𝗄𝗎𝗎𝗇𝗄𝗂𝖾𝗋𝗍𝗈 𝗄𝗎𝗎𝗇𝗄𝗂𝖾𝗋𝗋𝗈𝗅𝗍𝖺, 𝗃𝖺 𝗄𝗎𝗇 𝗈𝗇 𝗅𝗂𝗂𝖺𝗇 𝗉𝖺𝗅𝗃𝗈𝗇 𝗏𝖺̈𝗁𝖾𝗇𝗍𝗒𝗇𝗒𝗍 𝗈𝗇 𝗆𝗂𝖾𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖺𝗂𝗇𝖺 𝗍𝖾𝗁𝗍𝖺̈𝗏𝖺̈ 𝖺𝗅𝗈𝗂𝗍𝖾. 𝖲𝖾𝗅𝗅𝖺𝗂𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗆𝗂𝖾𝗌 𝗄𝗒𝗅𝗅𝖺̈𝗌𝗍𝗒𝗒 𝗃𝖺 𝖾𝗍𝗌𝗂𝗂 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗆𝗆𝖺𝗇 𝗄𝗎𝗆𝗉𝗉𝖺𝗇𝗂𝗇 𝗃𝗈𝗄𝖺 𝗈𝗇 𝗄𝗂𝗂𝗁𝗄𝖾𝖺̈𝗆𝗉𝗂.

      • Anonyymi

        Sun viestit on sotkettu??? 🤔 aika kumman näköistä. Katso itse jollain muulla laitteella. Onko sulla viirus? Vai kuka noi on sotkenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestit on sotkettu??? 🤔 aika kumman näköistä. Katso itse jollain muulla laitteella. Onko sulla viirus? Vai kuka noi on sotkenut?

        Ääkköset menevät jostain syystä huonoksi, joillakin laitteilla, ongelman korjaus on työn alla.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No sillä on suhde toisen kanssa. Jatkaisin elämääni ilman miestä, koska hänellä selkeästi tunteet muualla.

    • Anonyymi

      Eroa suosittelen

    • Anonyymi

      Avoin puhuminen. Olisiko se hyvä idea? Voi olla arka asia mutta parempi puhua selväksi. Voihan se olla jokin lapsellinen juttu tai syy. Mutta jos vakavampaa niin olisi hyvä se tietää. Puhu itsesi takia, suhteenne takia ja tulevaisuutenne takia. Sinä olet 50% kokonaisuudesta ja sinun täytyy saada tietää.
      Puhu vähintäin yhtä avoimesti kun täällä ja mieluiten vielä avoimemmin omista halustaisi, huomioistaisi jne. Luottamus täytyisi olla 100%.
      50%+50%= 100%

    • Anonyymi

      Joo en kyllä panostais ainakaan tuohon mieheen. Voihan sitä hyväksi käyttää😉

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2491
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1635
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1444
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1222
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1152
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      1021
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      886
    Aihe