onko kaikki keminmaalaiset

Anonyymi-ap

todellakin yksinkertaisia juntteja,asuuko koko kylässä yhtään älykäsyä ihmistä?

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pirkko on aika älykäs

      • Anonyymi

        Ei ole kun Patekin muutti Helsinkiin.


    • Anonyymi

      Varakkaita ainakin asuu kunnassa. Näin sanoi minulle parisen viikkoa sitten aika vilpillisin keinoin kotiini päässyt kaupparatsu. Olin tulossa kauppareissulta ja liittymässäni juuri oli auto kääntymässä ja tuli sitten kurvissa vastaan, että meinasi tulla "läheltä piti". Purin siinä autosta ostoksiani ja kaveri asteli pihaan. Kysyi "onko isäntä kotona? ", kerroin että tässä on nyt isäntä/emäntä (olen nainen), mitä asiaa?
      Epämääräisesti sanoi "Lapin hyvinvointia täsmä keinoin" ja jokin " pränikkä" oli rinnassa. Haluaisi esitellä asiaa. Mieleen tietysti tuli, että jotain hyvinvointialueen juttua. Sanoin, että minulla on nämä ruokaostokset ja pitää saada ne jääkaappiin, etten tässä pihalla voi kauan jutustella. En siinä ymmärtänyt kysyä, että myykö jotain. Taisi sanoa, että sisällä voisi kertoa.
      Päästin sisälle ja sanoin, että laitan ruuat kaappiin. Mieheni oli kotona ja hänellekin tuli kaverin esittelystä mielelle yhtymä, että hyvinvointialueen hyvinvoinnista on kyse. Asiaan: halusin tietää, että mistä sitä hyvinvointia sitten saa. Hän aloitti nukkumisesta ja selän oikeasta asennosta jonkun esitteen avulla. Kysyi, että näytönkö millainen meidän sänky/patjat on ja milloin hankittu. Mentiin makuuhuoneeseen ja vetäisi lakanat pois ja patjat näkyviin. Kerroin, että n 10 v sitten hankittu ja tosi hyvät vielä. Paineli ja sanoi, että liian pehmeät myös puolison puolelta. Sekä liian kauan käytössä olleet, siis vanhat.
      Kerroin, että olemme kyllä miettineet moottorisänkyjä, mutta ei ole vielä ajankohta sopiva, koska patjat ovat hyvät . Alkoi esittelemään "kotimaisen valmistajan" moottorisänkyjä hyviä" , kysyin hintaa . Kaksi sänkyä nyt alennettuina 7000 e. Pääty erikseen ja paksut petauspatjat. Sanoin, että kova hinta. Hän sanoi, että Svea rahoituksella voi maksaa erissä. (kuulin jostain, että ko rahoituksen kanssa ollut vaikeuksia, ei kokemusta). Lähti hakemaan autosta ko petarin mallia (paksuus). Ehdimme puolisoni kanssa vaihtaa ajatukset, ei osteta. Miehelle taisi olla pettymys, kun ei kauppoja syntynyt meidän kanssa. Kertoi, että Keminmaalla paljon asiakaskuntaa ja ostaneet sänkyjä, joten varakasta porukkaa hänen kertomansa perusteella. Meillä ei ole varaa noin kalliita ostaa ja "epärehellisen" myyntiyrityksen jälkeen vielä vähemmän. Katselin mainoslehtiä ja alle puolen hinnan reilusti saa moottorisängyt, kun sen aika on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      257
      2617
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1715
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1539
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1353
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      110
      992
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe