Satunnainen lastenhoitaja

Agnés

Terve,

olen 15-vuotias tyttö Espoon keskustasta, ja tarvitsisin pientä lisätienestiä kesällä ja kesän jälkeenkin. Vapaita viikkoja tänä kesänä minulla on ainakin vk 28-29 ja vk 31 eteenpäin. Myös jotkut viikonloppuillat ovat vapaita. Minulle voi soittaa milloin tahansa, kuitenkin mieluiten kello 13-22 välisenä aikana. Tekstiviestiäkin voi laittaa jos en ole muuten tavoitettavissa. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]. Minulla ei ole paljoa aikaisempaa työkokemusta, mutta pidän lapsista ja pärjään hyvin nuortenkin lasten kanssa. En polta enkä ole allerginen eläimille, joten voin hoitaa myös eläimiä. Olen luotettava ja täsmällinen, joten kannattaa ottaa yhteyttä! Voin tulla lyhyelläkin varoitusajalla ja vaikka vain yhdeksi illaksi, jos olen kotosalla.

Olisi hyvä jos kotiinne olisi hyvät kulkuyhteydet tai se sijaitsisi tässä lähistöllä. Helsinkiin/Vantaallekin voin tulla.

Puhelinnumeroni on 0408677112.

17

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........................

      välttämättä antaa puhelinnumeroaan täällä, voit nimittäin varautua häirikkö-soittoihin...

      • Agnés

        Enpä ole semmoisia saanut, ja jos saan, niin mitä väliä, ei ne kauaa jaksa. Sitä paitsi aina voi vaihtaa numeroaan...


    • Hetkinen nyt vaan.

      Kannattikohan tuota tupakoimattomuutta erikseen mainita? Se ei ole kovin olennainen tieto, sillä lain mukaan et saisi tupakkaa edes ostaa vielä seuraavaan kolmeen vuoteen! 15-vuotias työnhakija on siis aina tupakoimaton, ainakin työpäivänsä ajan. Itse en huolisi omille lapsilleni 15-vuotiasta hoitajaa, jolla roikkuu tupakka suupielessä. En kyllä täysi-ikäistäkään, ei sen puolen.

      • Agnés

        No voi anteeksi. Enköhän mäkin tuon tiedä. Lueskelin tossa vaan aika monta ilmotusta, ja monet mainitsivat että en polta. Tiedoksi vaan sinullekin, että tosi moni alaikäinen polttaa tupakkaa, että kyllä mä siitä voin mainita erikseen jos haluan. Ja vaikka polttaisinkin, niin en tietenkään töissä polttaisi.


      • Kotiis kasvamaan.
        Agnés kirjoitti:

        No voi anteeksi. Enköhän mäkin tuon tiedä. Lueskelin tossa vaan aika monta ilmotusta, ja monet mainitsivat että en polta. Tiedoksi vaan sinullekin, että tosi moni alaikäinen polttaa tupakkaa, että kyllä mä siitä voin mainita erikseen jos haluan. Ja vaikka polttaisinkin, niin en tietenkään töissä polttaisi.

        Ei sun tarvi erikseen kieltää tekeväsi sellasta, mitä et edes lain mukaan saisi vielä tehdä. Toi kieltäminen tollasessa tapauksessa on tavallaan myöntämistä. Kyllä sä oikeesti poltat, etkö vaan :)


      • sinä...
        Kotiis kasvamaan. kirjoitti:

        Ei sun tarvi erikseen kieltää tekeväsi sellasta, mitä et edes lain mukaan saisi vielä tehdä. Toi kieltäminen tollasessa tapauksessa on tavallaan myöntämistä. Kyllä sä oikeesti poltat, etkö vaan :)

        ...kehittelet pikku päässäsi varsinaisia teorioita, minulle ei ainakaan tullut mieleenkään, että jos henkilö mainitsee olevansa tupakoimaton, se olisi jotenkin huono tai yhteydenottoja vähentävä maininta, olkoonkin ikä mikä tahansa. :-))


      • Agnés
        sinä... kirjoitti:

        ...kehittelet pikku päässäsi varsinaisia teorioita, minulle ei ainakaan tullut mieleenkään, että jos henkilö mainitsee olevansa tupakoimaton, se olisi jotenkin huono tai yhteydenottoja vähentävä maininta, olkoonkin ikä mikä tahansa. :-))

        Selvä, anteeksi nyt vaan teille kaikille niin hirveästi :) Harmi, että huononsin teidän elämäänne ja kuohutin tunteitanne näin paljon. On se niiiin harmillista... Minähän kirjoitan juuri niistä asioista kuin itse vain haluan.

        "me puhutaan, et tunne ei saa hukkuu taitoon
        eikä teosta väärää tee se, et se on laiton"

        "lastenhoitajaa ei kukaan halaa
        sen rakkain lähti eilen salaa
        ja se ei tätä ikävää jaksa kantaa
        pian se lähtee kohti rantaa
        eikä koskaan enää palaa"

        Think about it. Vaikuttakaa asioihin, joilla on oikeesti väliä. Kiitos. Ei enää vittuiluja tästä aiheesta, kiitoskiitoskiitos.


      • Agnés
        Kotiis kasvamaan. kirjoitti:

        Ei sun tarvi erikseen kieltää tekeväsi sellasta, mitä et edes lain mukaan saisi vielä tehdä. Toi kieltäminen tollasessa tapauksessa on tavallaan myöntämistä. Kyllä sä oikeesti poltat, etkö vaan :)

        Niin - tai jos polttaisin, niin ehkä en mainitsisi mitään? :D

        Ja kiitos samoin, olen tälläkin hetkellä kotona ja kasvan lujaa vauhtia, mene sinäkin kummassa kotiisi miettimään vähän, että mihin sitä kannattaa kirjoitella viestejä ja mihin ei tarvitse, ilman suaki maailma pysyy pystys. :)


      • gjgjhgj
        sinä... kirjoitti:

        ...kehittelet pikku päässäsi varsinaisia teorioita, minulle ei ainakaan tullut mieleenkään, että jos henkilö mainitsee olevansa tupakoimaton, se olisi jotenkin huono tai yhteydenottoja vähentävä maininta, olkoonkin ikä mikä tahansa. :-))

        Kyllä se nyt vaan on alaikäiseltä eli tässä tapauksessa VAIN 15-vuotiaalta tarpeeton kommentti: "en polta." Vähän sama kuin ilmoittaisi, ettei minulla ole auton ajokorttia. Mutta ihan miten vaan kukin itse haluaa ajatella. Toivottavasti töitä löytyy :)


      • sivusilmä
        Agnés kirjoitti:

        Niin - tai jos polttaisin, niin ehkä en mainitsisi mitään? :D

        Ja kiitos samoin, olen tälläkin hetkellä kotona ja kasvan lujaa vauhtia, mene sinäkin kummassa kotiisi miettimään vähän, että mihin sitä kannattaa kirjoitella viestejä ja mihin ei tarvitse, ilman suaki maailma pysyy pystys. :)

        Ja nyt sulla tyttökulta puhelin tukkeutuu äityliinien soitoista, sen verran haluttu lastenhoitaja olet tällä hetkellä...oliskohan kannattanut jättää täällä kaikki kommentit ihan omaan arvoonsa ja kommentoimatta, olisit meinaan voinut antaa itsestäsi edes ikäisesi vaikutelman...älä enää vaivaudu kommentoimaan, kiitos!


      • tähän oli alunperin
        sivusilmä kirjoitti:

        Ja nyt sulla tyttökulta puhelin tukkeutuu äityliinien soitoista, sen verran haluttu lastenhoitaja olet tällä hetkellä...oliskohan kannattanut jättää täällä kaikki kommentit ihan omaan arvoonsa ja kommentoimatta, olisit meinaan voinut antaa itsestäsi edes ikäisesi vaikutelman...älä enää vaivaudu kommentoimaan, kiitos!

        sun oma työpaikkailmoitukses
        eiks sun pitäis antaa ittestäs paras mahdollinen kuva
        älä munaa mahdollisuuksias enempääääääääääääääää!!!


      • Agnés
        sivusilmä kirjoitti:

        Ja nyt sulla tyttökulta puhelin tukkeutuu äityliinien soitoista, sen verran haluttu lastenhoitaja olet tällä hetkellä...oliskohan kannattanut jättää täällä kaikki kommentit ihan omaan arvoonsa ja kommentoimatta, olisit meinaan voinut antaa itsestäsi edes ikäisesi vaikutelman...älä enää vaivaudu kommentoimaan, kiitos!

        A-anteeksi nyt vaan, mutta sinäkö sen päätät? Jos minulle v*ttuillaan täällä suoralta kädeltä ihan aiheetta, niin pitääkö mun pitää turpani kiinni? Minunhan ilmoitus tämä on, ja ei kyllä voisi enää vähempää kiinnostaa soittaako täältä joku mulle. Niin että anteeks vaan sullekin! Joskus voisit ehkä katsoa peilistäs ja korjata ne omat virhees ensin.


      • Tiedoittaja
        Agnés kirjoitti:

        A-anteeksi nyt vaan, mutta sinäkö sen päätät? Jos minulle v*ttuillaan täällä suoralta kädeltä ihan aiheetta, niin pitääkö mun pitää turpani kiinni? Minunhan ilmoitus tämä on, ja ei kyllä voisi enää vähempää kiinnostaa soittaako täältä joku mulle. Niin että anteeks vaan sullekin! Joskus voisit ehkä katsoa peilistäs ja korjata ne omat virhees ensin.

        Kyllä se vitun teiniangsti sinullakin vittu laantuu kun täytät vittu 19 vuotta ja vittu tiiätkö vittu päättyy toivottavasti vittu kokonaan kun olet 20 vittu.
        Vai mitä vittu?
        Olet varmaan vittu ihan vitun hyvä lastenhoitaja, ottaisin sinun ihan vitun varmasti lasteni hoitajaksi vittu.. not.


    • sapsa:.:

      sziastok!
      kurva onian boszamäg!
      egy, kättö, harom
      särätättär neeplaak

    • Henna

      ...sulle. Vaikutat ikäiseksesi ihan selväjärkiseltä. Jos mulla olisi lapsia, palkkaisin sut kyllä!

    • Keijukainen

      'Pärjään hyvin nuortenkin lasten kanssa'. Tottakai sinä tulet toimeen nuorten lasten kanssa, taitaa kaveripiirisikin olla juuri näitä lapsia, sillä sinähän olet vielä NUORI LAPSI! Kannattaa tosiaankin kasvaa vielä muutama vuosi, että opit edes antamaan itsestäsi aikuisemman kuvan vaikket sitä olisikaan.

      Ja vielä yksi vinkki, vähennä vittu -sanan käyttöä, ei kukaan lapsestaan välittävä äiti/isä palkkaa lapsensa hoitajaksi vittuilevaa teiniä. Kuvittele nyt millaista kielenkäyttöä pienet lapset oppisivat sinulta!

      • kotihiiri2

        ja ihan pikkuinen vinkki sinulle: älä puutu toisten asioihin. kyllä minä ainakin olen palkannut 13-vuotiaitakin hoitamaan koiriani, eikä joku 15-vuotiaskaan ole todellakaan mikään pikkulapsi. pyydätkö sinä tuonikäisille lapsille lastenvahdin netistä? uskoisin, että et. kyllä 10-vuotias jo ainakin pärjää yksin kotona lyhyen ajan.
        kyllä näkee että on kesä kun ihmisset vaan jaksavat valittaa toisille :D ilman syytä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe