Golfaajat roskia keräämään!

Anonyymi-ap

Huom! golfaajat maanteiden ojat ja muut pientareet kutsuvat teitä reippailemaan keväiseen luontoon. Jätesäkit matkaan ja päälle sopiva työasu ja jalkineet.
Talven aikana olette heitelleet tienposkiin audeistanne, bemareistanne ja muista autoistanne sinne kuulumatonta roskaa ja arvokkaita panttipulloja, pulloista saatte rahaa, kun viette ne palautukseen, voitte lahjoittaa varat luonnonsuojeluun, jotta edes jotain kompensaatiota on teistä ympäristön suhteen.
Ruumiillinen työ ja ulkoilu virkistää mieltänne ja luonnon tuntemus karttuu kun avoimin mielin tarkkailette pientareiden elämää, joku valistunut henkilö olisi hyvä olla matkassa opastamassa teitä luonnon salaperäisyyksiin, koska tuskin te ennestään mitään siitä ymmärrätte.
Roskia kerätessä piikkihaitta saattaa konkretisoitua ja johtaa äkkikuolemaan, koskien erityisesti golfaajia, koska omaan ajatteluun kykenemättöminä eivät ymmärtäneet olla ottamatta kyseisiä injektioita, jotka aiheuttavat verihyytymiä ja sitä kautta sydän vaivoja, kuolemaa. Vuodesta 2021 kuolleisuus on jyrkästi noussut tilastojen mukaan Suomessa, syy kyseiset injektiot, jotka eivät perinteisiä rokotteita, tästä ylikuolleisuudesta ei valtamedioissa keskustella, kielletty ja vaiettu aihe.
Koska golf on kuulemma urheilua ja te golfaajat olette olleet tunnollisia kansalaisia piikkien otossa, niin on odotettavissa saman kaltaisia kentälle tuupertumisia, mitä olemme saaneet viime vuosina nähdä monien urheilijoiden keskuudessa. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" sanotaan, tosin ei se ruumis enää kärsi.
Yrittäkää golfaajat keksiä itsellenne kompensaatioita, jotta haitta asteenne ympäristön, luonnon suhteen tasoittuu tai mikä parasta liittykää Liito-oravien puolelle, valistaen itsenne luonnon kautta ymmärryksen mestareiksi.

34

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä aloitus! Sinne bägiin mahtuu roska poikineen.

      • Anonyymi

        Mä kyllä käyn syksyllä ja talvella metsästämässä, peura ja jäniksiä pakkasessa. Ei tarvitse tyhjänpanttina istuu kun kentät kiinni ?


      • Anonyymi

        Ja voit itse mennä keräilemään roskia ojista, jos kiinnostaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä käyn syksyllä ja talvella metsästämässä, peura ja jäniksiä pakkasessa. Ei tarvitse tyhjänpanttina istuu kun kentät kiinni ?

        Sua ei oo huolittu hirviporukkaan vai?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­­y­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei oo huolittu hirviporukkaan vai?

        Meidän porukan metsästys alue ei riitä hirvelle, peuralle kyllä ja niitä riittää .


    • Anonyymi

      Suomen Golfliitto voisi organisoida, että golf seuroista kerättäisiin talkoo porukkaa yleishyödylliseen toimintaan. Ehdotan seuraavanlaista aktivointia Golfliiton taholta:

      Lupiinien ja kurttulehtiruusujen keruu talkoot, kyseiset kasvit aiheuttavat Suomen luonnonvaraisille kasveille haittaa leviämällä luontoon ja viemällä siellä kasvutilaa mm. monilta mesikasveilta, jotka ovat tärkeitä pölyttäjille ja tätä kautta koko ekosysteemille, myös ihmisille, koska ilman pölyttäjiä ei saada monia marjoja tai muita pölytystä vaativia luonnontuotteita.

      Esim. moottoritien Helsinki -Lahti pientareet olivat lupiinien valloittamia, kun takavuosina tietä ajoin. Nykyistä lupiini tilannetta kys. paikalla en tiedä, mutta touhua riittää esim. "ahkerille ja ympäristötietoisille golfaajille" sekä työsarkaa ja jo kuuluttamaani yleishyödyllistä toimintaa. Ajatus: "jospa jätänkin golfkentälle menon ja lähden lupineita kitkemään" tässä alku viisaudelle ja jonkin ajan kuluttua saattaa huomata oman golf-typeryytensä, kenties muitakin hölmöjä elämäntapoja.
      Mutta, mutta tämä kaikki edellä kerrottu positiivinen yksilökehitys on vain minun toiveajattelua, tiedän, että se ei toteudu alhaisen kehitys-asteen massassa, jota kuitenkin suurin osa kansaa on, se kuuluisa 83 % ja golfaajissa 100 %

      • Anonyymi

        Niin tai tämä porukka joka muutenkin on huolissaan luonnon monimuotoisuudesta voisi vaikka golfkenttien solvaamisen sijaan mennä itse keräämään niitä roskia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai tämä porukka joka muutenkin on huolissaan luonnon monimuotoisuudesta voisi vaikka golfkenttien solvaamisen sijaan mennä itse keräämään niitä roskia ?

        Roskia on kerätty ja olen mm. omalta pihalta hävittänyt kurttulehtiruusun, siinä meni monia vuosia, koska aina nousi uutta versoa maasta. Todella hankala kasvi ja alkoi leviämään jo laajemmalle. En itse ollut sitä istuttanut pihalle.
        En heitä epäorgaanista ainetta luontoon, kuten muoveja, lasia, lasivillaa, alumiinifoliota jne. Orgaanista kyllä palautan luontoon ja niin kuuluu tehdä.
        Ottakaa minusta OPPIA golfaajat! Kaikkien pitäisi olla huolissaan luonnonmonimuotoisuuden laskusta, se ei kuulu ainoastaan ns. luonnonsuojelijoille ja mikä on vastakohta luonnonsuojelijalle? Se on idiootti mm. golfaaja, joka tekee elämän tavallaan monenlaista haittaa muille elämänmuodoille ja myös itselleen, monet vaivat ja sairaudet johtuvat vääränlaisesta elämästä, ihminen on biologinen eliö, joka toimii samalla periaatteella, kuin moni muu eliö tällä pallolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roskia on kerätty ja olen mm. omalta pihalta hävittänyt kurttulehtiruusun, siinä meni monia vuosia, koska aina nousi uutta versoa maasta. Todella hankala kasvi ja alkoi leviämään jo laajemmalle. En itse ollut sitä istuttanut pihalle.
        En heitä epäorgaanista ainetta luontoon, kuten muoveja, lasia, lasivillaa, alumiinifoliota jne. Orgaanista kyllä palautan luontoon ja niin kuuluu tehdä.
        Ottakaa minusta OPPIA golfaajat! Kaikkien pitäisi olla huolissaan luonnonmonimuotoisuuden laskusta, se ei kuulu ainoastaan ns. luonnonsuojelijoille ja mikä on vastakohta luonnonsuojelijalle? Se on idiootti mm. golfaaja, joka tekee elämän tavallaan monenlaista haittaa muille elämänmuodoille ja myös itselleen, monet vaivat ja sairaudet johtuvat vääränlaisesta elämästä, ihminen on biologinen eliö, joka toimii samalla periaatteella, kuin moni muu eliö tällä pallolla.

        Ei se ole mitään luonnon siivoamista jos oman pihan hoitaa, sehän tietysti kuuluu itselle ? Meillä golfinpelaajilla on puutarhurit palkkalistoillaan kun osakaskenttiä.


      • Anonyymi

        Golfliitossa hoidellaan näitä golf juttuja, sä voit mennä keräämään roskia ihan itse? Voisit sitten pulloja kerätä samalla niin voisit käydä kaljaa ostamassa ?


    • Anonyymi

      Ja mitä tulee golfkenttien solvaamiseen, niin niitä sopii ja pitää solvata "täydellä voimalla, koko sydämellä" , koska syytä on. (Sopiiko sana solvata esineeseen, käsitteeseen, kuten golfkenttään, niin ? ).
      Aivan liian vähäisellä yleisellä huomiolla on päässyt tämä golf hulluus ja niihin liittyvät kentät. Tätä voi pohtia, miksi näin?
      Jos todellinen älymystö puuttuu asiaan, ottaa esille golf "ilmiön"sen luonnolle haitallisen puolen, niin sana solvata ei kontekstiin sovi, koska silloin kaikkiin epäkohtiin puuttuminen olisi solvaamista ja näin ei todellisuudessa ole. Sanaa solvata käytetään nykyään "lyömäaseena", kun halutaan häpäistä esim. asiallista kritiikkiä tuovaa henkilöä, joka ei miellytä kritiikin kohdetta, tässä yhteydessä siis golfaajaa, liittyen hänen älyttömään, haitalliseen harrastus "urheiluun".
      Oikean tieteen kautta voidaan todistaa, että golf on haitallinen turhuus, ei perusteita sen harjoittamiseen. Kaikki varsinkaan nykyisin tieteen nimissä tehtävä toiminta ei ole oikeaa tiedettä, tiedettä käytetään väärin valehtelemalla sen kautta asioita tyhmille kansalaisille, myös päättäjille, jotka ovat ylemmän tahon "talutusnuorassa" ja eivät halua asemansa vuoksi irtautua linjasta, vaan tavallaan "uskovat" oman etunsa vuoksi jonkin ns. agendan edistämisen olevan oikein.

    • Anonyymi

      Golffarit HUOMIO! Olettekin jo varmaan keränneet monta säkillistä roskaa tienpientareilta, suurkiitos teille, eikö ole hyvä, että minä annan ilmaisia toiminta ohjeita teille eli minulle myös kiitos, no kiitos, kiitos, eipä kestä. Itse itseäni kiittäen ja kiitoksista kiittäen.
      Kyllä on hyvä, että on joku, joka jaksaa tolvanoita täälläkin neuvoa ja opastaa elämän salaisuuksiin. Sitä vain ihmettelen, että mistä teitä sikiää niin pirusti, että niitä golfkenttiä pitää vieri vieressä olla esim. Vantaa-Espoo-Nurmijärvi linjalla ja niin edel. koko Helsingin ympäristö.
      Ettekö osaa käyttää ehkäisyä? Afrikassakin jossain sikiävät myös kuin banaanikärpäset ja ongelmia syntyy, kun ei ole sitten ruokaa, vettä tai muutakaan. Teillä sitä on läskiä ja muutakin mammonaa, mutta järki puuttuu päänupista. Lyödä nyt palloja pieniin reikiin sitä varten tehdyllä suurella nurmikolla, voiko äly vapaampaa ajanvietettä olla? saa antaa ehdotuksia.

      • Anonyymi

        Olen syvällisesti pohtinut älyvapaampaa lajia kuin golf, ei tule mieleen, mutta jos vaativaa lajia haetaan, niin 400 metrin pussiaitajuoksu on aika kova laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syvällisesti pohtinut älyvapaampaa lajia kuin golf, ei tule mieleen, mutta jos vaativaa lajia haetaan, niin 400 metrin pussiaitajuoksu on aika kova laji.

        Golfarit töihin!


      • Anonyymi

        Ei olla kerätty yhtään säkkiä. Meillä on aika iso clubi=paljon väkeä, mutta en ole kuullut että kukaan olisi ollut keräämässä roskia? Tosin omissa talkoissa oli runsaasti väkeä ja kaikki saivat pelilippuja, joita sitten voi antaa kavereilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla kerätty yhtään säkkiä. Meillä on aika iso clubi=paljon väkeä, mutta en ole kuullut että kukaan olisi ollut keräämässä roskia? Tosin omissa talkoissa oli runsaasti väkeä ja kaikki saivat pelilippuja, joita sitten voi antaa kavereilleen.

        Joko on pussit täynnä?


    • Anonyymi

      Linnuille talipalloja askartelemaan tms. oikeaa työtä tekemään jos roskien keruu ei maistu.

      • Anonyymi

        Kun olen eläkkeellä, niin nykyisin olen golfin pelaajana suurimman osan ajasta. Töitä tuli tehtyä pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen eläkkeellä, niin nykyisin olen golfin pelaajana suurimman osan ajasta. Töitä tuli tehtyä pitkään.

        Ei ainakaan Suomessa voi talvella, keväällä, aina syksylläkään golfata ja Thaimaassa on niin kuuma päivällä, että en usko että suomalainen voi silloin olla kentällä. Golfaajat vain kertovat olleensa mm. Thaimaassa golfaamassa, mutta eivät kerro miten siellä kentällä pysyy päivällä hengissä, kun lämpötila on pahimmillaan lähellä plus 40 astetta.
        Ja jos yleensä töistä puhutaan, niin oikeaa työn tekoa on ruumiillinen työ ja sitten se vastakohta, teidän "työ", että mennään johonkin konttoriin oleskelemaan ja välillä juodaan kahvia, niin mielestäni jälkimmäinen ei ole työtä, koska ei tuota mitään, ehkä vain harmia toisille, kuten monen virkaihmisen ns. "työ". Varsinkin toimitusjohtajat ja sen tapaiset nilkit ovat inhottavia loisia, varmasti myös hartaita golf "urheilijoita". Yäk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan Suomessa voi talvella, keväällä, aina syksylläkään golfata ja Thaimaassa on niin kuuma päivällä, että en usko että suomalainen voi silloin olla kentällä. Golfaajat vain kertovat olleensa mm. Thaimaassa golfaamassa, mutta eivät kerro miten siellä kentällä pysyy päivällä hengissä, kun lämpötila on pahimmillaan lähellä plus 40 astetta.
        Ja jos yleensä töistä puhutaan, niin oikeaa työn tekoa on ruumiillinen työ ja sitten se vastakohta, teidän "työ", että mennään johonkin konttoriin oleskelemaan ja välillä juodaan kahvia, niin mielestäni jälkimmäinen ei ole työtä, koska ei tuota mitään, ehkä vain harmia toisille, kuten monen virkaihmisen ns. "työ". Varsinkin toimitusjohtajat ja sen tapaiset nilkit ovat inhottavia loisia, varmasti myös hartaita golf "urheilijoita". Yäk.

        Ne 40+ asteen ilmat on harvinaisia, yleensä sisämaassa jossa ei merituuli auta. Mä oon pelannut pohjoisessa lähellä Chiang Mai jossa ilmasto viileämpää, kun vielä starttiaika heti aamulla niin ehtii ennen huippulämpöä pois. Chomburissa ollaan usein lähellä merta,merituuli auttaa hieman huippulämmöt maalis-huhtikuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne 40 asteen ilmat on harvinaisia, yleensä sisämaassa jossa ei merituuli auta. Mä oon pelannut pohjoisessa lähellä Chiang Mai jossa ilmasto viileämpää, kun vielä starttiaika heti aamulla niin ehtii ennen huippulämpöä pois. Chomburissa ollaan usein lähellä merta,merituuli auttaa hieman huippulämmöt maalis-huhtikuussa.

        Ja Thaimaassa on aina caddie pakko, caddie pitää huolta että farang juo tarpeeksi nestettä, siellä paljon palauttavia juomia. Golfkentällä siellä yleensä 3-4 väylän jälkeen taukobaari missä voi huilata. Kentät välillä high seasonin aikana kentät ruuhkaisia, on myös muutamia ns "autopakko" kenttiä joissa pitkät siirtymät, välillä voi tietysti kävellä.


    • Anonyymi

      Nyt ette ole varmaan käyneet roskia keräämässä onko jo teikäläisillä alkanut kadullaistumiskausi? Siinähän sitä asioihin vaikutetaan, väärä paikka vaan? Ehdottaisin Beijingiä!

      • Anonyymi

        Golfart linnuille talipalloja askartelemaan tms. oikeaa työtä tekemään jos roskien keruu ei maistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Golfart linnuille talipalloja askartelemaan tms. oikeaa työtä tekemään jos roskien keruu ei maistu.

        Ei maistu roskien kerääminen, golfin pelaaminen kyllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maistu roskien kerääminen, golfin pelaaminen kyllä?

        Kannattaa aloittaa vaikka tupakantumppien keräilyllä ja sitä kautta kun silmä ja käsi harjaantuu, niin voi siirtyä isompien roskien keruuseen ja jopa öljylietteen kaapimiseen ranta kivistä. On odotettavissa Suomenlahdella, että ryssän taholta mereen joutuu öljyä ja mikä onkaan golfarille sopivampaa treeniä, kuin öljyn kaapiminen kauniin luonnon keskellä, tasapaino kehittyy liukkailla kivillä urheillessa. Sitten kun ollaan itse golfkentällä, niin varmasti näkee heti, että tuo on kyllä tasapainoa kehittänyt ja käynyt muuallakin, kuin vain Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa aloittaa vaikka tupakantumppien keräilyllä ja sitä kautta kun silmä ja käsi harjaantuu, niin voi siirtyä isompien roskien keruuseen ja jopa öljylietteen kaapimiseen ranta kivistä. On odotettavissa Suomenlahdella, että ryssän taholta mereen joutuu öljyä ja mikä onkaan golfarille sopivampaa treeniä, kuin öljyn kaapiminen kauniin luonnon keskellä, tasapaino kehittyy liukkailla kivillä urheillessa. Sitten kun ollaan itse golfkentällä, niin varmasti näkee heti, että tuo on kyllä tasapainoa kehittänyt ja käynyt muuallakin, kuin vain Thaimaassa.

        Kyllä tasapainoa on kehitetty muilla tavoilla, ja on käyty kauko-idässä muuallakin, Vietnamin sota aiheutti sen että sinnepäin maailmaa tehtiin paljon lisää golfkenttiä, amerikkalaisten ja myös paikallisten toimesta! Golf sopii ainakin korean ja Thaimaan kulttuuriin naisten lajina, molemmista maista huippuja löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tasapainoa on kehitetty muilla tavoilla, ja on käyty kauko-idässä muuallakin, Vietnamin sota aiheutti sen että sinnepäin maailmaa tehtiin paljon lisää golfkenttiä, amerikkalaisten ja myös paikallisten toimesta! Golf sopii ainakin korean ja Thaimaan kulttuuriin naisten lajina, molemmista maista huippuja löytyy.

        Niin, niin mutta kun ne toiset tavat, joista et tosin kertonut, eivät ole arvatenkaan yleishyödyllisiä, kuten minun mainitsemani harjoitus metodi.
        Kyllä golfiin pitäisi ehdottomasti liittää mm. kansantaloutta tukevia aspekteja, nyt pelkkää miiiiiiinusta ja hyvä perunapelto maa pilattu, tärvelty monin paikoin rakentamalla tolkuton golfkenttä, jota ei kukaan oikeasti tarvitse.
        Nyt myöhäistä, mutta ottakaan ensi keväänä muutama vakallinen siemen perunoita matkaan ja sahra tietenkin, että saa vakoja vetää kaverin kanssa golfkentälle jne. Onhan siellä teidän kentällä muutenkin esteitä vesilampareita, kuoppia, ties mitä? pusikoita, että kyllä ne perunavaot joukkoon mahtuu ja antaa lisä haastetta älyttömyydellenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, niin mutta kun ne toiset tavat, joista et tosin kertonut, eivät ole arvatenkaan yleishyödyllisiä, kuten minun mainitsemani harjoitus metodi.
        Kyllä golfiin pitäisi ehdottomasti liittää mm. kansantaloutta tukevia aspekteja, nyt pelkkää miiiiiiinusta ja hyvä perunapelto maa pilattu, tärvelty monin paikoin rakentamalla tolkuton golfkenttä, jota ei kukaan oikeasti tarvitse.
        Nyt myöhäistä, mutta ottakaan ensi keväänä muutama vakallinen siemen perunoita matkaan ja sahra tietenkin, että saa vakoja vetää kaverin kanssa golfkentälle jne. Onhan siellä teidän kentällä muutenkin esteitä vesilampareita, kuoppia, ties mitä? pusikoita, että kyllä ne perunavaot joukkoon mahtuu ja antaa lisä haastetta älyttömyydellenne.

        Niin kyllä golfkenttä tuottaa huomattavasti enemmän kuin vastaavan kokoinen perunapelto. Lisäksi vielä eläimiä siellä liikkuu paljon, metsästys alueelle ei ole pitkä matka sieltä saattaa kulkeutua peura kiväärin eteen. Lisäksi golfkenttä on myös korkeuseroineen hankala paikka viljelyyn, lisäksi kalliot tiellä. Niin että huolehdi sinä vaan niistä perunapelloista, me hoidetaan golfkentät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä golfkenttä tuottaa huomattavasti enemmän kuin vastaavan kokoinen perunapelto. Lisäksi vielä eläimiä siellä liikkuu paljon, metsästys alueelle ei ole pitkä matka sieltä saattaa kulkeutua peura kiväärin eteen. Lisäksi golfkenttä on myös korkeuseroineen hankala paikka viljelyyn, lisäksi kalliot tiellä. Niin että huolehdi sinä vaan niistä perunapelloista, me hoidetaan golfkentät.

        Golfkenttä on niin suuri alue, että varmasti sinne mahtuu myös muuta aktiviteettiä, kuin itse golf urheilu ja sopu sijaa antaa, kuten sanonta kuuluu.
        Me tulemme ensi keväänä porukalla täältä Närpiön seudulta vetämään muutama vako Rosamundaa, vai onko teillä jokin muu lajike mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Golfkenttä on niin suuri alue, että varmasti sinne mahtuu myös muuta aktiviteettiä, kuin itse golf urheilu ja sopu sijaa antaa, kuten sanonta kuuluu.
        Me tulemme ensi keväänä porukalla täältä Närpiön seudulta vetämään muutama vako Rosamundaa, vai onko teillä jokin muu lajike mielessä?

        Onhan niitä vakoja siellä Närpiössä, saattaa tulla lähtö golfkentällä jos sinne alkaa perunoita kaivamaan, ja eiköhän se ole jo myöhäistä tälle vuodelle? Siitä voisi tulla mukava ennakkotapaus että onko osakeyhtiön osakkaalla oikeus väkivalloin estää henkilön luvaton omaisuuden vahingoittaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä vakoja siellä Närpiössä, saattaa tulla lähtö golfkentällä jos sinne alkaa perunoita kaivamaan, ja eiköhän se ole jo myöhäistä tälle vuodelle? Siitä voisi tulla mukava ennakkotapaus että onko osakeyhtiön osakkaalla oikeus väkivalloin estää henkilön luvaton omaisuuden vahingoittaminen?

        Sitten pitää muistaa että golfkenttä on yksityisaluetta, sinne ei oikein voi perunoita laittamaan. Monen kentän laidalla on taloja, että huomaamatta ei vakoja saa aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää muistaa että golfkenttä on yksityisaluetta, sinne ei oikein voi perunoita laittamaan. Monen kentän laidalla on taloja, että huomaamatta ei vakoja saa aikaan?

        Siellä on valmiit reiät. Lannoitteen lisääminenkin on helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, niin mutta kun ne toiset tavat, joista et tosin kertonut, eivät ole arvatenkaan yleishyödyllisiä, kuten minun mainitsemani harjoitus metodi.
        Kyllä golfiin pitäisi ehdottomasti liittää mm. kansantaloutta tukevia aspekteja, nyt pelkkää miiiiiiinusta ja hyvä perunapelto maa pilattu, tärvelty monin paikoin rakentamalla tolkuton golfkenttä, jota ei kukaan oikeasti tarvitse.
        Nyt myöhäistä, mutta ottakaan ensi keväänä muutama vakallinen siemen perunoita matkaan ja sahra tietenkin, että saa vakoja vetää kaverin kanssa golfkentälle jne. Onhan siellä teidän kentällä muutenkin esteitä vesilampareita, kuoppia, ties mitä? pusikoita, että kyllä ne perunavaot joukkoon mahtuu ja antaa lisä haastetta älyttömyydellenne.

        On ne muuten hyödyllisiä, mutta joku voisi käsittää ne väärin kun aseet mukana?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe