Mitä ihmisille kuuluu?
Viikonloppu mennyt töissä ja vielä olisi viisi päivää jäljellä. Iltavuorot on ihan jees, mutta huominen aamuvuoro pistänyt jo tänään väsyttämään, kun ei ole voinut kahvia juoda kovinkaan paljoa.
Tullut opeteltua piirtämistäkin. On ihan mielekästä puuhaa. Youtubesta törmäsin aika hyvään opetuskanavaan. Ehkä siitä uusi harrastus.
Heip hei kaikille.
18
290
Vastaukset
Kiitos kysymästä😊 Viikonloppu meni yhdessä hujauksessa.. lapsivapaa teki hyvää. Kävin Tallinnan risteilyllä. Stig esiintyi laivalla, yllätys keikka, kun lähdin muutenkin koko reissuun aika extemporeen..😁
Itseäni kiinnostaa, tuo sinun löytämäsi piirrustus kanava. Haluatko heittää linkkiä? 🤔 Lähinnä siis jo siksi kun mietin itselleni tässä kuumeisesti uusia harrastuksia.. lapsena piirtelin paljon.. olisi kiva jälleen piirtää tai vaikka maalata.🤗
Kivoja työpäiviä sulle!!Sehän osui hyvin sitten. Vapaat tuppaa aina menemään nopeaan kyllä. 🙈
Voin laittaa sen huomenissa. Ei ole kone ollut tänään auki, enkä puhelimella käytä youtubea. Nakkaa muistutus, jos en muista iltaan mennessä.
Kiitos, ja hyvää kohta alkavaa viikkoa sinne.ErakkoGamer kirjoitti:
Sehän osui hyvin sitten. Vapaat tuppaa aina menemään nopeaan kyllä. 🙈
Voin laittaa sen huomenissa. Ei ole kone ollut tänään auki, enkä puhelimella käytä youtubea. Nakkaa muistutus, jos en muista iltaan mennessä.
Kiitos, ja hyvää kohta alkavaa viikkoa sinne.Kiitos😊 Jep yritän muistutella👍🏼
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos😊 Jep yritän muistutella👍🏼
Moikka. Se olikin ihan semmoinen kanava kuin "Draw Sessions".
ErakkoGamer kirjoitti:
Moikka. Se olikin ihan semmoinen kanava kuin "Draw Sessions".
Hyviä vinkkejähän tuosta saa. Yksiväri töitä👍🏼 nekin on nättejä.
- Anonyymi
Ihan jees kuuluu. Vapailla teen kotihommia, pihaa, huvimajaa, suunnittelen kahden kasvinopin pystyttämistä jne. Eläimien ja lasten parissa liitää aika. Aamulla töihin taas. Keskiviikko on vapaa ja kesäloma alkaa mulla jo 31.6 eikä ole vielä kesäksi työpaikkaa löytynyt. Hakuja oon tehny, ehkä syksyllä tärppää.
Jasu- Anonyymi
Äh, 31.5 korjaan. 🫡
Öitä. Ehtis 6h nukkua vielä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, 31.5 korjaan. 🫡
Öitä. Ehtis 6h nukkua vielä.
JasuMinkä versionumeroita luettelet? 31.5 on joku versionmero, 31.5. on päivämäärä.
Tulin juuri takaisin Helsingistä (yöllä on hyvä ajaa, kun ei ole juuri muista liikkeellä)
Kissa ilmoitti kaivanneensa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, kissa mietti missä palveluskunta oli poissaollessasi.
On se ollut hyvässä hoidossa poissaollessanikin, mutta minä olen ainoa joka oikeasti ymmärtää mitä se sanoo.
Ja se myös tottelee minua yllättävän hyvin, sillä tänään se näki lintulaudalta poistuvan oravan ja olisi jäänyt vahtimaan sitä, mutta komensin sen heti sisään ja se noudatti käskyä välittömästi.buddy-love kirjoitti:
On se ollut hyvässä hoidossa poissaollessanikin, mutta minä olen ainoa joka oikeasti ymmärtää mitä se sanoo.
Ja se myös tottelee minua yllättävän hyvin, sillä tänään se näki lintulaudalta poistuvan oravan ja olisi jäänyt vahtimaan sitä, mutta komensin sen heti sisään ja se noudatti käskyä välittömästi.Hittolainen.. sä olet kissakuiskaaja. Eihän kissat käskyjä tottele .. ovat tottuneet itse käskemään. Tai siis odottamaan omistajiltaan aulista palvelualttiutta.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hittolainen.. sä olet kissakuiskaaja. Eihän kissat käskyjä tottele .. ovat tottuneet itse käskemään. Tai siis odottamaan omistajiltaan aulista palvelualttiutta.
Meillä on yhteistyösopimus.
Minä autan sitä ja se tekee mitä käsken (paitsi aina sitä ei huvita ja silloin se teeskentelee kuuroa).buddy-love kirjoitti:
Meillä on yhteistyösopimus.
Minä autan sitä ja se tekee mitä käsken (paitsi aina sitä ei huvita ja silloin se teeskentelee kuuroa).Ja harvoin ilmeisesti hän suostuu huvittumaan kuuntelemaan (jos ehta kissa on).
Kissat ovat kummallisia otuksia.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja harvoin ilmeisesti hän suostuu huvittumaan kuuntelemaan (jos ehta kissa on).
Kissat ovat kummallisia otuksia.Ehkä puolet ajasta teeskentelee kuuroa, mutta silloin kun ei, niin toimii pienellä vihjauksellakin.
Koirien kanssa on sikäli yksikertaisempaa, että ne kertovat suoraan jos jos eivät haluaisi tehdä jotain ja sitten usein vielä lisäävät perään että "onko pakko". Koirien kanssa keskustellessa nillä on muutenkin enemmän asioita selitettävänä.buddy-love kirjoitti:
Ehkä puolet ajasta teeskentelee kuuroa, mutta silloin kun ei, niin toimii pienellä vihjauksellakin.
Koirien kanssa on sikäli yksikertaisempaa, että ne kertovat suoraan jos jos eivät haluaisi tehdä jotain ja sitten usein vielä lisäävät perään että "onko pakko". Koirien kanssa keskustellessa nillä on muutenkin enemmän asioita selitettävänä.Minä en osaa keskustella eläinten kanssa. Ei riitä ymmärrykseni. Kissojen kanssa minulle on muodostunut sellainen kummallinen keskinäisen kunnioituksen ja välinpitämättömyyden sekainen olotila. Kyllähän se silmittömän vihan voittaa. Kissat yleensä inhoavat minua. Ja osaavat kynsiä tunteensa ihoni alle..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä en osaa keskustella eläinten kanssa. Ei riitä ymmärrykseni. Kissojen kanssa minulle on muodostunut sellainen kummallinen keskinäisen kunnioituksen ja välinpitämättömyyden sekainen olotila. Kyllähän se silmittömän vihan voittaa. Kissat yleensä inhoavat minua. Ja osaavat kynsiä tunteensa ihoni alle..
Jostain syystä, oikeastaan kaikki eläimet pitävät minusta (siis ne jotka ylipäätään sietävät ihmisiä).
buddy-love kirjoitti:
Jostain syystä, oikeastaan kaikki eläimet pitävät minusta (siis ne jotka ylipäätään sietävät ihmisiä).
Hyvä piirre. Saat minut kateelliseksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835