Mitä te oikein teette sinkut palstalla?

Anonyymi-ap

Onko jotain järkevää tekemistä?

19

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vietän kesälomaa täällä. Kuuntelen hyvää musiikkia ja olen vaan :)

• Anonyymi

Töissäkäynnin ja nukkumisen lisäksi tämä on ihan kiva harrastus, niin ainakin välillä.

• Anonyymi

Odotan mielenkiintoisia kommentteja tai teen aloituksia itse aiheista, joista haluan kuulla mielipiteitä. Joskus vain harmittelen jotakin asiaa. Pidän joidenkin kirjoittajien kirjoituksista ja luen niitä muuten vaan, vaikken mitään itse kirjoittaisi. Kuuntelen joskua myös musiikkia, en aina, koska sr johtaa minut muualle :)

• Monet aivot on aina tehokkaammat kuin yhdet. On tärkeetä pitää muihin yhteyttä, esittää ajatuksia ja kommentoida. Niin paljonnon väärin ymmärrystä esiintyy ja vain yhdessä keskustelemalla saavutetaan parempi maailma.

• Käytin mutsia lekurissa, kävin työkoneen huollosta takas työpaikalle, sekä riehuin rankoja metsästä parisen kuutiota tontille... nyt ei tarttis kun käydä suihkussa ja öllöttää unille asti kieli pihalla. Palstatuuba sopii tähän olotilaan kuin nenä päähän. 😄

• Kun on luppoaikaa, keskityn palstailuun. Tämä on kevyttä viihdettä. Mielummin palsta, kuin tv.

• Anonyymi

Odotan elämäni rakkautta, tietenkin.

• Kuuntelen musiikkia 80% täälläoloajasta, palsta on sivutuote. Love to hate soi juuri nyt 😁

• 🤔 no nyt soi Enemy, onkohan mulla asenteet ihan kohdallaan? 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

🤔 no nyt soi Enemy, onkohan mulla asenteet ihan kohdallaan? 🙂

hmm 🤔, päivän piisi Overburdened. ja järkevää tekemistä ei siis juuri nyt ole 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

hmm 🤔, päivän piisi Overburdened. ja järkevää tekemistä ei siis juuri nyt ole 🙂

Bottina olo on rankkaa hommaa, kuulen nyt ääniä Voices 🙄

• Anonyymi

Ihan piruuttaan

• Anonyymi

Huomenna olen palstalla viimeisen kerran. Nyt kun säät lämpenivät alan lenkkeillä enemmän ja haluan löytää uuden suunnilleen ikäiseni kumppanin.

• Anonyymi

Sama täällä.

M56

• Anonyymi

Katselen millaisia asioita sinkut käsittelevät. Harvoin otan itse kantaa, vielä harvemmin teen aloitusta.

• Anonyymi

Puolustan kilttien ja kunnollisten miesten oikeuksia. Yhteiskunta ja naiset pyrkivät kokoajan tuhoamaan kilttien miesten oikeuden rakkauteen ja seksiin. Niin kauan kuin naiset kelpuuttavat vain jykeväleukaisia jännämiehiä, on kilttien ja kunnollisten miesten oikeuksia puolustettava.

• Vaihdan ajatuksia ventovieraiden kanssa. Eikä tarvitse pelätä joo-joo kommentteja. Takuuvarmasti joku on eri mieltä kanssani ja saan ajattelemisen aihetta.

• Anonyymi

Trollaan tissijuttuja. Pahoittelen, mutta Suomi24 ei ole Suomi24 ilman perseilijöitä.

• Huilaan, en mä muutoin ehdi jollen pysähdy lukemaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3747
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      135
      1548
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1431
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1101
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1088
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      997
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      971
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      940
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      915
    Aihe