Hei, olen ratsastanut noin vuoden ja tunnilla edelleen opetellaan laukannostoa. Minulle annetaan joka kerta samaa heppaa ratsuksi. Hevonen on muutenkin reipas , mutta saan sen kuitenkin pidätettyä ravissa. Mutta mulla on vähän vaikeuksia laukannoston kanssa. Ennen laukannostoa silloin kun minä menen harjoitusraviin ja lopetan keventämisen, hevonen heti kiirehtii ja menee ravissa varmaan suht samaa nopeutta kuin laukassa. Mun pidätykset ei millään toimi eikä ääniavut ja opettajani sanoikin, että tämä hevonen on vaikea pidättämään ennen laukannostoa. Tämän kiirehtimisen takia en saa nostettua laukkaa joka ratsastuskerta. Opettajani antoi minulle kerran toisen hevosen ja sanoi, että hän katsoo jos minulla on teoriassa ongelmia. Tunnin lopussa opettajani kertoi, että minulla ei ole teoriallisesti ongelmia ja laukkaa nostinkin aika tunnilla monta kertaa. Olisiko teillä vinkkejä pidättämiseen?🥹
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tee PALJO puolipidätteitä jo kun lähestytään laukannostoa ja teet vaikka voltin että rauhottuis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801462
- 851303
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7656Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.94569Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45547