Hei, olen ratsastanut noin vuoden ja tunnilla edelleen opetellaan laukannostoa. Minulle annetaan joka kerta samaa heppaa ratsuksi. Hevonen on muutenkin reipas , mutta saan sen kuitenkin pidätettyä ravissa. Mutta mulla on vähän vaikeuksia laukannoston kanssa. Ennen laukannostoa silloin kun minä menen harjoitusraviin ja lopetan keventämisen, hevonen heti kiirehtii ja menee ravissa varmaan suht samaa nopeutta kuin laukassa. Mun pidätykset ei millään toimi eikä ääniavut ja opettajani sanoikin, että tämä hevonen on vaikea pidättämään ennen laukannostoa. Tämän kiirehtimisen takia en saa nostettua laukkaa joka ratsastuskerta. Opettajani antoi minulle kerran toisen hevosen ja sanoi, että hän katsoo jos minulla on teoriassa ongelmia. Tunnin lopussa opettajani kertoi, että minulla ei ole teoriallisesti ongelmia ja laukkaa nostinkin aika tunnilla monta kertaa. Olisiko teillä vinkkejä pidättämiseen?🥹
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tee PALJO puolipidätteitä jo kun lähestytään laukannostoa ja teet vaikka voltin että rauhottuis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591