Hei, olen ratsastanut noin vuoden ja tunnilla edelleen opetellaan laukannostoa. Minulle annetaan joka kerta samaa heppaa ratsuksi. Hevonen on muutenkin reipas , mutta saan sen kuitenkin pidätettyä ravissa. Mutta mulla on vähän vaikeuksia laukannoston kanssa. Ennen laukannostoa silloin kun minä menen harjoitusraviin ja lopetan keventämisen, hevonen heti kiirehtii ja menee ravissa varmaan suht samaa nopeutta kuin laukassa. Mun pidätykset ei millään toimi eikä ääniavut ja opettajani sanoikin, että tämä hevonen on vaikea pidättämään ennen laukannostoa. Tämän kiirehtimisen takia en saa nostettua laukkaa joka ratsastuskerta. Opettajani antoi minulle kerran toisen hevosen ja sanoi, että hän katsoo jos minulla on teoriassa ongelmia. Tunnin lopussa opettajani kertoi, että minulla ei ole teoriallisesti ongelmia ja laukkaa nostinkin aika tunnilla monta kertaa. Olisiko teillä vinkkejä pidättämiseen?🥹
Laukannosto ja kiirehtivä hevonen
Anonyymi-ap
1
475
Vastaukset
- Anonyymi
Tee PALJO puolipidätteitä jo kun lähestytään laukannostoa ja teet vaikka voltin että rauhottuis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070