Siis olen jo lähempänä eläkeikääni kuin alku taipaletta työssä, mutta olen viimeiset vuodet vaihtanut työpaikkaa useasti.
Mutta edelleenkään en tunne olevani omassa työssäni, ja tässäkin vasta menossa 3 viikko…..
Nyt vaan alkanut tulla tunne, että en kehtaa enää myöntää että nyt pitäisi taas vaihtaa…
Mikäs tässä vaihtaessa, kun aina on töitä löytynyt mutta kyllä tämä stressaa pitemmän päälle. Ja kait kohta käy niin, etten enää pääse mihinkään töihin…. Pieni paikkakunta kuitenkin, voi voi - mitähän sitä taas tekisi?!
Miksi en viihdy missään työpaikassa?????
4
323
Vastaukset
- Anonyymi
ihminen kykenee keskittymään työhön tarmokkuudella vain muutaman tunnin putkeen.
Sen jälkeen ote kirpoaa lähes jokaiselta. Loppuaika työpäivästä kuluu tuottamattomassa puuhastelussa. Jos sinulla on mahdollisuus pilkkoa työpäiväsi lyhyempiin pätkiin niin pysyt motivoituneena lähes koko päivän. Ainakin mieli pysyy reippaampana, kekseliäämpänä ja varmuudella olet myös tuottavampi ja teet parempaa laatua. Työn pilkkominen lyhyempiin osiin ja jaksoihin tosin vaati sen että esimiehet sallivat niin tehdä.- Anonyymi
Niin ja kun esimiehet ei tähän suostu ollaan tässä tilanteessa…
Hoh hoijaa….
Voi kyllä olla, että mun pää ei kestä.
Tällä iällä on varmasti tekemistä tämän fiiliksen kanssa, nyt ei enää ota vastaan kaikkea paskaa mitä yritetään niskaan kaataa. Sitä helposti äänestää jaloillaan.
No katotaan mitä teen!
- Anonyymi
Juu duunarin elämä on raskasta, kun kuitenkin on pakko leipänsä eteen töitä tehdä eikä oo suvun omaisuutta turvana.
Eurojack pottia ei tuu, niinpä niin…
Pakko vaan jaksaa, mutta kun ei jaksa! - Anonyymi
Elämä on tosi raskasta jos ei saa mitään työltään, jonkinlaista iloa siitä pitäisi saada muuten pieni ihminen ei jaksa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278