Miksi en viihdy missään työpaikassa?????

Anonyymi-ap

Siis olen jo lähempänä eläkeikääni kuin alku taipaletta työssä, mutta olen viimeiset vuodet vaihtanut työpaikkaa useasti.
Mutta edelleenkään en tunne olevani omassa työssäni, ja tässäkin vasta menossa 3 viikko…..
Nyt vaan alkanut tulla tunne, että en kehtaa enää myöntää että nyt pitäisi taas vaihtaa…
Mikäs tässä vaihtaessa, kun aina on töitä löytynyt mutta kyllä tämä stressaa pitemmän päälle. Ja kait kohta käy niin, etten enää pääse mihinkään töihin…. Pieni paikkakunta kuitenkin, voi voi - mitähän sitä taas tekisi?!

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ihminen kykenee keskittymään työhön tarmokkuudella vain muutaman tunnin putkeen.
      Sen jälkeen ote kirpoaa lähes jokaiselta. Loppuaika työpäivästä kuluu tuottamattomassa puuhastelussa. Jos sinulla on mahdollisuus pilkkoa työpäiväsi lyhyempiin pätkiin niin pysyt motivoituneena lähes koko päivän. Ainakin mieli pysyy reippaampana, kekseliäämpänä ja varmuudella olet myös tuottavampi ja teet parempaa laatua. Työn pilkkominen lyhyempiin osiin ja jaksoihin tosin vaati sen että esimiehet sallivat niin tehdä.

      • Anonyymi

        Niin ja kun esimiehet ei tähän suostu ollaan tässä tilanteessa…
        Hoh hoijaa….
        Voi kyllä olla, että mun pää ei kestä.
        Tällä iällä on varmasti tekemistä tämän fiiliksen kanssa, nyt ei enää ota vastaan kaikkea paskaa mitä yritetään niskaan kaataa. Sitä helposti äänestää jaloillaan.
        No katotaan mitä teen!


    • Anonyymi

      Juu duunarin elämä on raskasta, kun kuitenkin on pakko leipänsä eteen töitä tehdä eikä oo suvun omaisuutta turvana.
      Eurojack pottia ei tuu, niinpä niin…
      Pakko vaan jaksaa, mutta kun ei jaksa!

    • Anonyymi

      Elämä on tosi raskasta jos ei saa mitään työltään, jonkinlaista iloa siitä pitäisi saada muuten pieni ihminen ei jaksa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe