Britannian terveydenhuoltojärjestelmän NHS:n uudessa linjauksessa sukupuoli määritellään biologian, ei henkilön sukupuoli-identiteetin mukaan.
Britanniassa ei transagenda määrää!
11
836
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on eri meininki kuin meillä
- Anonyymi
Se onkin itsenäinen valtio.
- Anonyymi
Vielä kun saataisiin homoavioliitot peruttua niin voitaisiin jatkaa normaalia elämää. Käsittämätöntä kuin alas pitää vajota ennen kuin alkaa suunta ylöspäin. Miten kukaan voi nähdä homoseksuaalisuudessa mitään hyvää?
- Anonyymi
Ankeaa on sinun elämäsi jos se homojen liitoista on kiinni.
- Anonyymi
Minkä koit pelkona?
- Anonyymi
Kuinka pahasti olet sotkenut elämäsi homojen takia ? Ja minkä vuoksi, eihän nuo haittaa yhtään mitään , ei niitten elämään tarvitse osallistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pahasti olet sotkenut elämäsi homojen takia ? Ja minkä vuoksi, eihän nuo haittaa yhtään mitään , ei niitten elämään tarvitse osallistua.
Et saa ikinä vastausta kysymykseen mutta päivästä toiseen aitouskovat selittävät kuinka kaikki on päin v*ttua kun homot pääsee naimisiin.
Tervettä järkeä. 😺
- Anonyymi
mutta jos sanoo olevansa jumalan poika ?
- Anonyymi
Sano!
Objektiivinen vaiko subjektiivinen todellisuus? Siinäpä kysymys.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305