Jee, tavoitefarkut mahtuvat

Vaikka olen jatkuvasti lipsunut syömisissäni, niin olen näköjään ohentunut.
Ehkäpä kirjoitan menestysteoksen: "Suklaata syömällä ihannepainoon helposti ja nopeasti".

25

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En malta odottaa. Millä suklaalla aloitetaan? 😃

      • Geisha on osoittautunut toimivaksi.
        Kaverini on jaellut auliisti myös jotain supertummaa suklaata, kun olen käynyt korjaamassa hänen koneitaan (migreenipäivä ja siitä oli apua).

        Tähän dieettiin kuuluu myös ravitsemuksen rankka yksipuolistaminen, kuten näissä lähes poikkeuksetta on, eli suklaan lisäksi syödään vain leipää, juustoa ja satunnaisesti hiukan pullaa. Juoda saa vain vihreää teetä ja yhden lasillisen mehua päivässä.

        (ehkä tämä ei ole kovinkaan terveellinen dieetti ja todennäköisesti minun kannattaisi alkaa syödä järkevämmin)


    • Anonyymi

      Kohta putoaa ehkä muutakin kuin paino, esimerkiksi hampaat kun iskee keripukki tms.

    • Anonyymi

      Suklaadieetti!! Om nom nom 😍

    • Anonyymi

      Mulla on paras dieetti. Sen tunnuslauseena on: "Ihan sama, ei kiinnosta"

      En tiedä laihtuuko sillä, mutta ei ainakaan tarvi murehtia joutavia.

      >simiti<

      Hymiö, hymiö, pornolinkki, hymiö....
      Kukahan ätmivajakki on kekannut omasta mielestään hyvän "jekun"?

    • Anonyymi

      Juu, suklaadieetillä lähtee lihakset 😂

      Vaan saapa siitä myös (kertatankkauksella) hyvät energiavarastot pitkäkestoiseen rankkaan suorittamiseen. Ja illalla kun hotkaisee levyllisen Fazeria niin uni maittaa. Hyvät unet edesauttavat laihtumista.../....\....

      xLiner

    • Onnittelut! Painonpudotuksesi tuottaa tuloksia.
      Olisiko mitään mahdollisuuksia lisätä tuohon ruokavalioosi muutama hedelmä ja vähän vihanneksia? Vaikka vain värin vuoksi.

      Ajattelitko juhlia saavutustasi suklaakakulla? :)

      • Vihannekset ovat harkinnassa, mutta laajennus odottaa vielä toteuttamista.

        Suklaakakku saa odottaa sitä, että minulla on aikaa tehdä sellainen Helsingin keittiössäni (eikä täällä ole kakkuleikkuriakaan (siis se jolla tehdään tasapaksuja kerroksia)).


      • buddy-love kirjoitti:

        Vihannekset ovat harkinnassa, mutta laajennus odottaa vielä toteuttamista.

        Suklaakakku saa odottaa sitä, että minulla on aikaa tehdä sellainen Helsingin keittiössäni (eikä täällä ole kakkuleikkuriakaan (siis se jolla tehdään tasapaksuja kerroksia)).

        Ymmärrän hyvin, kuinka kaupan hevi-osasto saattaa olla hämmentävä ostopaikka. Voit aloittaa kevyesti.

        Esim. siellä on Lidlissä, viikonloppun tarjouksessa, siemenetön viinirypäle. Ne ovat hyviä ja helppoja naposteltavia. Cittarissa on vesimeloonit tarjouksessa. Mehukkaita ja raikkaita.
        Kannattaa myös valita appelsiineja ja/tai mandariineja. Ne ovat luonnon omia energialähteitä. Piristystä päivään.

        Annan lisäneuvoja pyydettäessä (tai pyytämättä) ... :)


    • Anonyymi

      jooh jatkan tuota erään pelin tekemistä.. tuossa on vähän painajaismainen hahmo.. headspinner vainoaa, kuin painajaisunesta joku vähän surrealistinen maailmankaikkeus :;D

      • Mä sain jo vähän tavata tota alotusta, että lukeeko siinä oikeesti tavoitefarkut, mutta kai siinä lukee. Mutta hyvähän se jos oot laihtunut. Monelle tekis varmaan hyvää, paitsi mulla ei oo mitään mistä vois laihtua.


      • JeroP kirjoitti:

        Mä sain jo vähän tavata tota alotusta, että lukeeko siinä oikeesti tavoitefarkut, mutta kai siinä lukee. Mutta hyvähän se jos oot laihtunut. Monelle tekis varmaan hyvää, paitsi mulla ei oo mitään mistä vois laihtua.

        No miks tää tähän tuli, no menköön sitten.


      • JeroP kirjoitti:

        Mä sain jo vähän tavata tota alotusta, että lukeeko siinä oikeesti tavoitefarkut, mutta kai siinä lukee. Mutta hyvähän se jos oot laihtunut. Monelle tekis varmaan hyvää, paitsi mulla ei oo mitään mistä vois laihtua.

        Etkö ole perehtynyt, että tavoitefarkut ovat se millä muodonmuutos saadaan aikaan.
        (varsinaisesti tilanne täällä johtuu kuitenkin siitä, että ostin muutamat farkut ollessani ohuempi ja halusin saada ne käyttöön)


    • Anonyymi

      Pitäisi ratkoa kai lahkeet eräistä Leviksistä kun hieman lyhyet... pari senttiä voi tulla lisää pituutta kun aukoo ne neuleet lahkeista pois ja tullee hapsut sitten...

    • Anonyymi

      Muuten niin Levis-merkkisissä farkuissa varmista että ei lue Made in Mexico, on jos lukee on heikko laatu.

      • Farkkujen laatu on heikentynyt lähes kautta linjan ja siksi nykyään suositellaan, ettei niitä pestäisi kuin harvoin.
        Lisäksi ne joustokankaat ovat kamalia päällä, eivätkä kestä pesua 60 asteessa.
        (en osta joustofarkkuja ikinä)


    • Ehkäpä maha on käänteisturvonnut siksi, että olet käänteisraskaana. Nyt vain jännitämme kuka on käänteisvauvan käänteisäiti.

    • Ahaa, onnittelut. Tästä on tietysti olemassa jotain tietoa, miten eri dieetit toimivat. Yksi tulos on että dieetit toimivat eri tavalla eri ihmisille. Kalorirajoitus on kai tehokkain, mutta jos syöt mielelläsi suklaata, keksejä, ja kakkuja, niin voi olla vaikeaa rajoittaa syömistä.

      En suosittele tästä aiheesta kirjan kirjoittamista, Amazonissa lienee noin 40 000 kirjaa eri ruokavalioista, ja suurin osa näistä kirjoista sisältävät misinformaatiota ja disinformaatiota.

      Voit hankkia itsellesi myös personal trainerin, joka määrää sinulle sopivaa liikuntaa ja laittaa syömisesi kuntoon. Kaverillani on sellainen, joku nuorempi nainen tietysti. Luulen että se nainen on tuossa paketissa se tärkeämpi osa 😄, siltä kyllä vaikuttaa. Nämä ovat vähän kalliita kyllä.

    • Suklaa on ihan ravintoa. 😃

      Yllättävän helppoa on silloin, jos suklaata syöden laihtuu. Minä koitan hillitä sukulaatin syöntiä, etten ala uudelleen lihomaan. Tulee äkkiä vanhat kilot takas.

      Nyt kun on vaatteet päivitetty XL koosta M kokoon, niin että vituttaisi istaa taas uudestaan XL koon vaatteita, kun just on pistäny ne menemään. 🫨

      Kauhuskenaario. Rahaa menis ihan hukkaan.

    • Anteeksi että aikoinaan nimittelin pullapojuksi, vedän sanani takaisin ja nimeän sinut tästä lähin suklaapojuksi 😁

    • Anonyymi

      Minkä verran menee teetä? Vaikuttaa pienehköltä nestemäärältä päivässä mehulasin lisäksi mutta olemmehan yksilöitä. Entäpä aamulla ensitöikseen kylmä vesilasi, mihin puristetaan sitruunaa? Oletko ajatellut korvata japsinaisen tummalla, vähintään 60-70 prossaisella. Voisi olla terveellisempää? Miten mieliala, onko vituttanut? - cu-

      • Anonyymi

        Vielä, virtsan värihän kertoo nestetasapainosta. Jos on tummankeltaista, niin sitten vajausta. Kiskot juustoa. Eikö se ole kovettanut vatsaa? Toimiiko suolisto? Toki jos haukattava on vähentynyt, niin näkyyhän se määrässä. Tuli mieleen, olikohan pellavansiemen. Noiden liottaminen vedessä yön yli ja sitten liisterisotku kurkusta alas. Kyse ei ole ravinteesta vaan siitä, että suolisto saisi liikettä=>ei surkastu/veltostu. Muuten tod. näk. tulee ongelmia. En nyt muista, olikohan sittenkään pellavansiemeniä. No oli ne. Kai. - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä, virtsan värihän kertoo nestetasapainosta. Jos on tummankeltaista, niin sitten vajausta. Kiskot juustoa. Eikö se ole kovettanut vatsaa? Toimiiko suolisto? Toki jos haukattava on vähentynyt, niin näkyyhän se määrässä. Tuli mieleen, olikohan pellavansiemen. Noiden liottaminen vedessä yön yli ja sitten liisterisotku kurkusta alas. Kyse ei ole ravinteesta vaan siitä, että suolisto saisi liikettä=>ei surkastu/veltostu. Muuten tod. näk. tulee ongelmia. En nyt muista, olikohan sittenkään pellavansiemeniä. No oli ne. Kai. - cu-

        Vielä vielä. Noista laatufarkuista. Kuulemma laadukkaimmat löytyy Japanista. Nuo ostivat joskus vuosikymmeniä sitten leviksen vanhat koneet ja alkoivat painamaan samaa alkuperäistä laatua. Millä merkillä sitten kulkivat, tai kulkevat edelleen, en tiiä. Muistin tämän, kun aikoinaan kasarina ostin beaverseja ja kauppias silloin mainitsi tästä. No joo, tuohon nojaten vaikea sanoa, tekeekö nuo enää laatuhousua. Voi olla, että koneista on jo aikaa sitten sulatettu sunnyn moottorilohkoja. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä, virtsan värihän kertoo nestetasapainosta. Jos on tummankeltaista, niin sitten vajausta. Kiskot juustoa. Eikö se ole kovettanut vatsaa? Toimiiko suolisto? Toki jos haukattava on vähentynyt, niin näkyyhän se määrässä. Tuli mieleen, olikohan pellavansiemen. Noiden liottaminen vedessä yön yli ja sitten liisterisotku kurkusta alas. Kyse ei ole ravinteesta vaan siitä, että suolisto saisi liikettä=>ei surkastu/veltostu. Muuten tod. näk. tulee ongelmia. En nyt muista, olikohan sittenkään pellavansiemeniä. No oli ne. Kai. - cu-

        Ihan liikaa teetä menee päivässä, eli ehkä puolitoista litraa, tai kaksikin.
        Kaikki toimii oikein hyvin.
        (mutta fysiologiani onkin hiukan omituinen)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vielä. Noista laatufarkuista. Kuulemma laadukkaimmat löytyy Japanista. Nuo ostivat joskus vuosikymmeniä sitten leviksen vanhat koneet ja alkoivat painamaan samaa alkuperäistä laatua. Millä merkillä sitten kulkivat, tai kulkevat edelleen, en tiiä. Muistin tämän, kun aikoinaan kasarina ostin beaverseja ja kauppias silloin mainitsi tästä. No joo, tuohon nojaten vaikea sanoa, tekeekö nuo enää laatuhousua. Voi olla, että koneista on jo aikaa sitten sulatettu sunnyn moottorilohkoja. - cu-

        Kotimainen Masituote on tehnyt hyviä farkkuja, mutta ne ovat lopettaneet sen mallin, jota olen ostanut todella kauan. Lisäksi ne siirsivät tuotantonsa Viroon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe