Pyörtyminen

Anonyymi-ap

Eli siis oon 12-vuotias poika ja oon pyörtyny kaks kertaa.

Eka kerta oli joskus ehkä 5-vuotiaana. Se meni siis näin: Nousin sängystä aamu viideltä ja tunsin vatsassani oudon tunteen. Menin sanomaan asiasta vanhemmilleni, jotka nukkuivat omassa huoneessaan. Sanoin, että vatsassa on outo tunne. Sitten mun äiti sano että mee takas nukkuu ja yritä saada uni vielä. Mutta sitten mä kaaduin, otin sohvasta kiinni ja vajosin lattialle. Iskä tuli pitämään mua pystyssä. Kuulin tapahtumisen jälkeen, että olin pyörtynyt ja ollut tajuttomana jonkun 15 sekkaa (en onneks sen pitempään), mut se tuntu vaan kahelta sekalta. Oksensin ja virkosin. Olin oksentanu mun äidin housuille et joo... Olin vatsataudissa ensimmäistä kertaa elämässäni.

Toinen kerta oli joskus 11-vuotiaana. Olin kipee ja menin vessaan aamupesulle. Pesin hampaat ja mua alko huimata. En kuitenkaan istunut, vaikka olis kannattanu. Seuraavaks mun silmissä nimittäin sumeni ja mä kaaduin lattialle. Isi tuli huutaa et oliks kaikki ok? En ollu varma kauanko olin ollu pyörtyneenä, mut en kovin kauaa. Tulin pois vessasta ja mut talutettiin olohuoneeseen.

Ja kerran oli tosi lähellä pyörtyminen kun olin ehkä joku 9 tai 10-vuotias. Tulin saunasta ja sitten kun ilin suihkussa, niin silmissä sumeni ja kuulo heikkeni. Olin vaan hetken suihkussa ja kuivasin nopee itteni. Menin omaan huoneeseeni pukemaan. Istuin hetken sänkyni reunalla ja olo helpottui. Sitten puin ja menin juomaan vettä ja mulla oli jo ihan normi olo.

Että sellasta!

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ei ole terveyspalsta, ja onkohan aloitus oikea, mutta jos, niin aloittajalla voi olla sydämperäinen vaiva, esimerkiksi rytmihäiriö.

• Anonyymi

Mielestäni 26 tuuman maastopyörän ominaisuudet vastaavat ominaisuuksia joissa on samanleveys kuin peruspyörän runko geometrinen kaltevuus matalalla ohjauksella.

• Anonyymi

Ekg pitäisi ottaa välittömästi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7880
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe