Nyt kannattaa valittaa ja sitten paeta palstalta toistaiseksi.

Nimittäin valittaa palstan toiminnasta. Suosittelen aloittamaan mm. iltapäivälehdistä, mutta muutkin tahot käyvät. On aika selvää, että palsta on brikattu ja siten kaikkien kaikki mahdolliset kohdennustiedot (puhelinnro, meiliosoite, ip-osoite jne.) ovat vaarassa. Toisin sanoen kannattaa tehdä asiasta ilmoitus palstan palauteboksiin ja samalla esimerkiksi jollekin iltapäivälehdelle sekä sen jälkeen joko pysyä poissa palstalta (koko S24) tai mikäli rekku, niin käydä vaihtamassa vähintään salasanansa, mieluiten vaihtamassa salasana, tunnistautumisen puhelinnro ja/tai meiliosoite.

Tähän saakka saamani informaation perusteella palstan moderointi ei pysty vastaamaan spämmiin eikä itse asiassa tiedä miten spämmäys todellisuudessa onnistuu, eli suomeksi palsta on brikattu. Johtuen tavanomaisesta järjestelmärakenteesta käyttäjätiedot eivät ole ensimmäiseksi vaarassa, mutta suosittelen silti vaihtamaan vähintään tähän saakka käyttämänne salasanan ja sitten toistaiseksi välttämään palstalla käymistä kirjautuneena.

Itse aion huomenna ilmoittaa nykyisestä tilanteesta ISää, ILää, HSää, Kauppalehteä, Mikrobittiä, Traficomia ja Kuluttajaneuvontaa. Uskoisin, että kollektiivisesti ilmoitettuna siinä on riittävästi rajapintaa em. tahoille miettiä tarttisko tutkia hiukan. Kenenkään toisen ilmoitus asiaan liittyen on sopiva lisäpaine.

29

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja nosto

    • Toinen nosto

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Suomessa on nyt menossa jokin ihmeellinen medioitten sulkemis ja häiritsemis kampanja. Kertooko tuo jotain Perussuomalaisten ja Kokoomuksen tavasta johtaa maata?

        Ehkä.

        Huonoon suuntaan Suomi nyt taaplaa...

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Suomessa on nyt menossa jokin ihmeellinen medioitten sulkemis ja häiritsemis kampanja. Kertooko tuo jotain Perussuomalaisten ja Kokoomuksen tavasta johtaa maata?

        Ehkä.

        Huonoon suuntaan Suomi nyt taaplaa...

        AV

        Häiriöiden suunta on paskamaiden suunnilta, esimerkiksi mädälle haiseva itänaapuri ja xi nalle puhin diktatuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriöiden suunta on paskamaiden suunnilta, esimerkiksi mädälle haiseva itänaapuri ja xi nalle puhin diktatuuri.

        Ihan oman hallituksemme tekosia. Ne sosiopaatit ei kestä arvostelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oman hallituksemme tekosia. Ne sosiopaatit ei kestä arvostelua.

        Olet osa samaa ongelmaa kuin bottikin. Suomalaisvihamielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriöiden suunta on paskamaiden suunnilta, esimerkiksi mädälle haiseva itänaapuri ja xi nalle puhin diktatuuri.

        Voihan se olla länsikin.


    • Ilmoitin jo yhteen paikkaan.. kyllä tässä menee pikkuhiljaa totaalinen fiilis palstailuun..

      • Jos tää tälläiseksi jää niin aivan varmasti😟


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jos tää tälläiseksi jää niin aivan varmasti😟

        Jännä.. mun viesti poistui.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jännä.. mun viesti poistui.

        Enhän mä muuta sanonu kuin että tämä on palstan loppu.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Enhän mä muuta sanonu kuin että tämä on palstan loppu.

        Pikku-pirpana kommentoi vastaustasi

        ”Juu. Niin menee. Paskaa suoltava botti ja kaikonneet keskustelijat. Tämä taisi oikeasti olla keskustelemisen loppu.”

        No tämähän oli täyttä asiaa!! 🙄 Ei täällä hotsita olla täysin anona.. kun ei löydä omia kommentteja..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Pikku-pirpana kommentoi vastaustasi

        ”Juu. Niin menee. Paskaa suoltava botti ja kaikonneet keskustelijat. Tämä taisi oikeasti olla keskustelemisen loppu.”

        No tämähän oli täyttä asiaa!! 🙄 Ei täällä hotsita olla täysin anona.. kun ei löydä omia kommentteja..

        Juu.. me rekatut sentään saadaan viestit vellikelloon. Tässä paskabotin maailmassa anon on ihan turhaa edes yrittää. Kaikki katoaa bottitulvaan.
        Toki me rekatut saadaan vellikellon täydeltä nymphobottia, mut se on helppoa skipata.

        Jos ylläpito ei saa kuriin tuota, on se palstan tuho. Pelkaamma.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. me rekatut sentään saadaan viestit vellikelloon. Tässä paskabotin maailmassa anon on ihan turhaa edes yrittää. Kaikki katoaa bottitulvaan.
        Toki me rekatut saadaan vellikellon täydeltä nymphobottia, mut se on helppoa skipata.

        Jos ylläpito ei saa kuriin tuota, on se palstan tuho. Pelkaamma.

        Kyllä täällä anonakin selviää ihan helposti. Mutta voisitteko kehittää jonkun aloituksen te rekkautuneet. Johon voitaisiin alle tulla vaatimaan tiedotusta ylläpidolta.
        Niiden kuuluu tiedottaa se tilanne jo tässä vaiheessa yleisesti kaikille kävijöille.
        Eikä niin. Että kävijät ovat heihinpäin yhteydessä yksityisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä anonakin selviää ihan helposti. Mutta voisitteko kehittää jonkun aloituksen te rekkautuneet. Johon voitaisiin alle tulla vaatimaan tiedotusta ylläpidolta.
        Niiden kuuluu tiedottaa se tilanne jo tässä vaiheessa yleisesti kaikille kävijöille.
        Eikä niin. Että kävijät ovat heihinpäin yhteydessä yksityisesti.

        No tuolla uusimmat keskustelut osiossa on joitakin aloituksia .. ei ne näy tuolla uusimmat kommentit osiossa just ton paskabotin takia.

        Hyvä jos paskabotti ei ole kaikkia anoja saanut katoamaan. Anot on osa palstaa, se persoonaton osa, mutta palsta ei olisi palsta ilman anoja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. me rekatut sentään saadaan viestit vellikelloon. Tässä paskabotin maailmassa anon on ihan turhaa edes yrittää. Kaikki katoaa bottitulvaan.
        Toki me rekatut saadaan vellikellon täydeltä nymphobottia, mut se on helppoa skipata.

        Jos ylläpito ei saa kuriin tuota, on se palstan tuho. Pelkaamma.

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­Miten niin loppu, höpöhöpö , turhaan niuhotatte, botteja muka? Missä? 😁

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • E-Lukka kirjoitti:

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­Miten niin loppu, höpöhöpö , turhaan niuhotatte, botteja muka? Missä? 😁

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

        Sulla on kyllä aika kiero huumorintaju😂🙈


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sulla on kyllä aika kiero huumorintaju😂🙈

        😁 kirveellä veistetyn naamataulun taakse on helppo piilottaa kaikennäköistä


      • E-Lukka kirjoitti:

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­Miten niin loppu, höpöhöpö , turhaan niuhotatte, botteja muka? Missä? 😁

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

        Höh.. aika hyvä valeasu..
        Melkein.. melkein sait minut menemään lankaan.

        Aika hyvin esitit tuota paskabottia.


      • Kiitos 🤗


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. me rekatut sentään saadaan viestit vellikelloon. Tässä paskabotin maailmassa anon on ihan turhaa edes yrittää. Kaikki katoaa bottitulvaan.
        Toki me rekatut saadaan vellikellon täydeltä nymphobottia, mut se on helppoa skipata.

        Jos ylläpito ei saa kuriin tuota, on se palstan tuho. Pelkaamma.

        Niin saadaan. Olin vajaat 3 vuorokautta poissa palstalta ennen tätä iltaa ja vellikello sanoi 1023 lukematonta viestiä. Skrollailin pikaisesti sen sotkun läpi ja noin 990 niistä oli siltä spämmeriltä. Eilen hiukan ennen klo 11 oli tullut viimeiset spämmit.


    • Anonyymi

      Ei ole suoraa adressia jossa vaaditaan tiedotusta S24:sen puolesta. Sellaista ei ole. Ja emme me anot ole sen persoonattomampia kuin te ketkut rekatutkaan. Mietin lähinnä olisiko rekatulta ollut suurempi vaikute paino ylläpidon suuntaan.

      • Älä ite ketkuile. Ano on juurikin persoonaton, kun ei ole tunnistettavana liikenteessä. Kymmenessä anon viestissä voi olla kymmenen eri kirjoittajaa. Miten siinä sitten voi olla personoituna..?

        Jokaisella anolla toki on persoonansa. Mutta vain siellä oman ruudun takana. Tälle puolelle ruutua se ei näy.


      • Ei tarvita mitään adressia, sen kun vain ilmoitat ongelmasta omin sanoin jonkin lehden tms. tahon vinkki-lomakkeelle, niin minäkin asiani hoidin. Adressi ei varsinaisesti edes voisi edistää asiaa, koska mainosrahoilla elävää alustaa ei pahemmin adressit kiinnosta, mutta päätyminen iltapäivälehden jutuksi kyllä alkaa kiinnostaa. Kuten tapahtuikin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei tarvita mitään adressia, sen kun vain ilmoitat ongelmasta omin sanoin jonkin lehden tms. tahon vinkki-lomakkeelle, niin minäkin asiani hoidin. Adressi ei varsinaisesti edes voisi edistää asiaa, koska mainosrahoilla elävää alustaa ei pahemmin adressit kiinnosta, mutta päätyminen iltapäivälehden jutuksi kyllä alkaa kiinnostaa. Kuten tapahtuikin.

        Luuletko hiippalakki että se sun ansiota oli. Pikkuinen pullamössönettihörhö.


      • Anonyymi

        Puhun heille jotka tekee eivätkä tööttöile omissa hallusinaatioissaan virtuaalimaailmassa päivät pitkät. Ehkä joskus tapaat sinäkin sellaisia ihmisiä, sopii toisaalta toivoa että ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhun heille jotka tekee eivätkä tööttöile omissa hallusinaatioissaan virtuaalimaailmassa päivät pitkät. Ehkä joskus tapaat sinäkin sellaisia ihmisiä, sopii toisaalta toivoa että ei.

        Taidan nyt kyllä puhua itsestäsi, mulla ei ole aikaa täällä roikkua kuin satunnaisesti iltaisin ja viikonloppuisin. Mutta jatka vain, eihän sitä kukaan voi kieltääkään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Taidan nyt kyllä puhua itsestäsi, mulla ei ole aikaa täällä roikkua kuin satunnaisesti iltaisin ja viikonloppuisin. Mutta jatka vain, eihän sitä kukaan voi kieltääkään.

        Niin taidat, eikä siinä mitään. Virran mukana ja muistathan pitää huumorin mielessä jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin taidat, eikä siinä mitään. Virran mukana ja muistathan pitää huumorin mielessä jne.

        Kiitos, ja samoin. Huumorikin välillä pysyy mukana, välillä putoaa kelkasta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe