Vaadimme S24 ylläpidolta selvitystä ja tiedotusta käyttäjille

Tämän niin sanotun seksibotin palstojen sotkemisesta.
Haluatteko, että täältä lähtee joka ikinen kijoittaja pois?

41

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehheh mustasusi vaan pakkaa hammasharjansa ja menee

• Jää sinä tänne kirjottamaan yksinäs. heh heh. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jää sinä tänne kirjottamaan yksinäs. heh heh. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

Täällä ei kukaan muu kirjoittele yksinään kuin sinä.

• Anonyymi

Mustasusiäijällä on nyt chydeemit sekaisin, kun ryZZä sotkee trollikirjoitukset🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kukaan muu kirjoittele yksinään kuin sinä.

Sinä se vasta skitsofreniassa olet. yksinään kirjoittelija.

• Anonyymi

Sillä on täällä kuulemma oikein rakkaita lukijoitakin🤣

• Anonyymi

Haluamme tosiaan, että sinä lähdet täältä pysyvästi.

• Ketkä haluaa? Nimiä alle ensin.

• mustasusi kirjoitti:

Ketkä haluaa? Nimiä alle ensin.

Sitä arvelinkin, joku paskahousu siellä.

• Luuletko olevasi hauska?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ketkä haluaa? Nimiä alle ensin.

Ei tämä sinun poistumisaloitus ollut. Eikä siihen nimiä kerätä. Täällä on nää ihme nakkenakuttajat vaan läsnä. Älä niistä välitä. Niillä on omat huvinsa.

• Anonyymi

Sulle kukaan mitään selvittelyjä tee!

• Niin mä sanoin. Mutta tein aloituksen silti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin mä sanoin. Mutta tein aloituksen silti.

Kiitos, kun teit. Ei se mitään takaa. Mutta painetta lisää kuitenkin siihen suuntaan. Että tiedottaisivat jotakin. Nyt on tilanne niin outo. Että täällä kävijät jakavat tietoa toisilleen. Ja ei ole mitenkään edes enää suomi24: sen edun mukaista olla asiasta hiljaa. Täällä on kerrottu että tilanne ei ole moderoinnin hallinnassa. Eivätkä osaa ongelmaa ratkaista. Käyttäjien tiedot saattavat olla oikeasti vaarassa. Ja kuka tahansa näkee. Etteivät sivut toimi. Mitä hyötyä on enää olla hiljaa ja tiedottamatta? Ainut selitys lienee enää se, että tilanne on vakavampi ja pelaavat aikaa mitä tehdä. Koska se on tehtävä kerralla oikein. Se tiedotus. Mutta. Täällä on kävijöitä. Joiden kuuluisi tietää ne riskit. Mitä tällä hetkellä on, mikäli täällä käyvät. Ne kuuluu tiedottaa S24: sen puolesta. Ei yksittäisten käyttäjien, jolloin hukkuvat vielä tänne kaiken sekaan. Otan huomenna yhteyttä ylläpitoon sekä omistajiin myös itse.

• Juu, semmosta oli se. Heippa.

• Anonyymi

RyZZän nymfomaanit on rakastunu sinuun❤️🙈

• Ei kiinnosta. Kuitenkin joku epätoivoinen 50v maatuska.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei kiinnosta. Kuitenkin joku epätoivoinen 50v maatuska.

Ei nyt ole kyse kuitenkaan siitä. Vaan ylläpidosta. Siitä tiedotuksesta. En tiedä pitäisikö teidän kanssa itkeä vai nauraa.

• Anonyymi

Olen itse kirjoittanut tänne lokakuusta alkaen ja tämä on ollut "ajatusten ja tunteiden käsittelypaikka". Minua häiritsee botti, joka on mahdollisesti suomalainen tai siis sen takana on suomalainen, koska se vaihtelee tekstejä ovelasti. Kirjoittajat lähtevät pois, koska palsta ei toimi. Ylläpito voisi informoida, voiko kiusanhengelle tehdä jotain vai onko botti jatkossakin pysyvä ominaisuus, jolle ei voi tehdä mitään.

• Anonyymi

Lisäämällä vaikka Googlen reCAPTCHA palvelun tänne, tuon botin saisi estettyä. Ilmeisesti Suomi24:llä ei ole ketään aktiivista ohjelmistoasiantuntijaa käytettävissä.

• Anonyymi

Kirjoita kommentti. Niin kertovat käyttävänsä tota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita kommentti. Niin kertovat käyttävänsä tota.

Niinpä näkyy. Botti on joko astetta edistyksellisempi (hyödyntää konenäköä ym) tai sitten tuo reCAPTCHA ei toimi kunnolla tai voidaan tällä sivulla ohittaa. Tuo pitäisi saada aktiiviseksi myös ns. luotettujen yhteyksien kohdalla ainakin väliaikaisesti, eli että viestejä ei voi lähettää vastaamatta kuva-arvoitukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä näkyy. Botti on joko astetta edistyksellisempi (hyödyntää konenäköä ym) tai sitten tuo reCAPTCHA ei toimi kunnolla tai voidaan tällä sivulla ohittaa. Tuo pitäisi saada aktiiviseksi myös ns. luotettujen yhteyksien kohdalla ainakin väliaikaisesti, eli että viestejä ei voi lähettää vastaamatta kuva-arvoitukseen.

Täällähän aikoinaan sivu väitti kirjoittajan olevan botti tämän tästäkin...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voivoi sentään

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sanoit jo tunti sitten heipat. Miksi vielä roikut täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoit jo tunti sitten heipat. Miksi vielä roikut täällä?

Mitä se sulle kuuluu? Ootko ännän poikakaveri, kun noin paljon vtuttaa minun olemassa olo?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu? Ootko ännän poikakaveri, kun noin paljon vtuttaa minun olemassa olo?

Mä oon Netta❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Neronleimaus👍

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon Netta❤️❤️❤️❤️

Selvä. Mikä merkkisellä autolla sun poikkis ajaa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Selvä. Mikä merkkisellä autolla sun poikkis ajaa?

Teslalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Teslalla.

Hah, tuon olet poiminut täältä näistä mun kirjoituksista. En nähnyt tuolla salin pihalla Teslaa, eli ei mennyt oikein...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hah, tuon olet poiminut täältä näistä mun kirjoituksista. En nähnyt tuolla salin pihalla Teslaa, eli ei mennyt oikein...

Mutta oot sanonut että sen merkkisellä ajaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta oot sanonut että sen merkkisellä ajaa.

No joskus sanoin joo, mutta se auto saattoi olla kenen tahansa... eikä sen väliä.

• Anonyymi

Vaadimme? Siis sinä tollo somesaasta.

• Kiitos tästäkin kunniasta.

• Tulin juuri salilta ja lenkiltä. Toivottavasti tulee uni. Nuku hyvin sinäkin. 🌃💗

• Anonyymi

Botti on samanlainen yleinen maanvaiva kuin sivuston suurin sekopää mustasusi.

• Anonyymi

Tuo on hyvä aloite. Älä välitä näistä kiusaajista. Botitkin on fiksumpia kuin osa tästä porukasta, joka toinen toistaan fiksumpina aukoo täällä päätä kaikille. Jos pitää valita nämä vakitylyttäjät tai botti, mä otan jälkimmäisen. Tsemppiä susi.

• Olis vaan kiva tietää, mitä pahaa olen tehnyt, että täytyy haukkua ja kiusata joka ikinen päivä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olis vaan kiva tietää, mitä pahaa olen tehnyt, että täytyy haukkua ja kiusata joka ikinen päivä?

sä olet valinnut elää nettimaailmassa oikean maailman sijaan. Surullista että elämäsi on näillä palstoilla

• Anonyymi kirjoitti:

sä olet valinnut elää nettimaailmassa oikean maailman sijaan. Surullista että elämäsi on näillä palstoilla

Niin se on surullista. Ei minulla ole paikkaa tuolla oikeassa maailmassa. Ei näköjään täälläkään, eikä missään...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4252
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2958
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      940
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      935
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      763
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      754
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      746
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      699
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      667
    Aihe