Botti bitti hyökkäys tehty tänne!

Anonyymi-ap

Minä otin kuvakaappauksen, koska tuohan sodan julistus Suomea kohtaan ja katkerat ruotsalaiset sekä venäläiset yrittää kaataa SUOMI24:sta!

Saahan hekin laittaa Ruotsiin Sverige24 ja Venäjälle Russia24.

Kyllähän tuo tietenkin ottaa päähän, koska molemmat maat syrji sekä luulivat vaihtavansa keskenään paskaa, mutta TYHMYYS VAIN TIIVISTY koska kaikki JÄRKI JÄI SUOMEEN!

Saksalaiset vielä viisaina raahanneet naiset pakkasessa Suomeen!

9

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En edes tiedä kuka ONNELINEN PUUTTEENPERÄN KURJUUDEN nykyisin omistaa!

      Puuttenperän maat meni myyntiin ja uudet omistajat laittoi omille tiloille uudet nimet lohkomisen jälkeen, mutta Puutteenperän tilan jäi.

      Puutteenperän tilan läpi menee tie ja sehän luonnollisesti johtaa kohti kurjuutta, koska ei Puutteenperältä pääse kohti muualle kuin kurjuuteen. Tie loppuu sinne naapurin pihalle.

      Jos ei kurjuuttaa ollut niin Kaamasen kylähän olis kaupunki ja Puutteenperän naapuri olis ollut Kaamasen kylän PANKIN JOHTAJA, mutta koska Puutteenperän tilan läpi menevä tie johti kohti kurjuuttaa niin naapuri isäntä kuoli kurjalla tavalla ja hänen ainut perillinen asui Ivalossa ja oli pankissa töissä.

      Puutteenperän tilan isäntä eli minun vaari oli rehellisesti sanonut naapurille, että ” Laita Kurjuus tilan nimeksi koska minä laitan Puutteenperän. ”
      Eihän siellä muuta ollut, kuin puutetta sekä kurjuuttaa!
      Naapureina he riiteli keskenään ja toinen keitteli pontikkaa sekä möi ja soitteli poliiseille sekä väitti, että Puutteenperällä keiteltiin pontikkaa.
      Kyllä he kurjan kuoleman kokoneen naapurin olivat käyneet lesken pyynnöstä hakeneet Enontekiön kunnan puolelta Inarin kuntaan hautaan.

      Ei he ole mitään tuosta olleet vailla, koska ei leski ja hänen lapsi olleet heille mitään tehneet vaan he koki kurjuutta miehen kanssa. Ei heillä ollut vaihtoehtoa, kuin kärsiä koska koti asioista ei saanut puhua.
      He kertoi vasta myöhemmin millaista heidän elämä oli ollut, koska he eli HERRAN pelossa.

      • Anonyymi

        Puutteenperän tilan naapurin tilalla kuuluu perinteiden mukaan KEITTÄÄ PONTIKKAA, koska leski meni uusiin naimisiin ja uusi isäntä jatkoi PONTIKAN KEITTOA!
        Hänen ainut perillinen kuoli NAIMATTOMANA NAISENA, mutta oli kuulemma antanut tilan perintönä eräälle pariskunnalle!

        Kyllähän me kaikki ollaan odotettu, koska KAAMASEN PONTIKKA TEHTAAN PONTIKKAA PÄÄSTÄÄN OSTAMAAN!
        Pontikkaa saa nykyisin myydä virallisesti ja kyllä tilanperustajan PERINTEITÄ KUULUU PERIJÖIDEN KUNNIOITTAA, koska sille tilalle sentään tuli VIHDOIN JA VIIMEIN ISÄNTÄ JOKA VOI KUNNIOITTAA PERINTEITÄ!

        Kyllä minustakin olisi mukava päästä ostoksille KAAMASEN ENSIMMÄISEEN VIRALLISEEN PONTIKKA-KAUPPAAN!
        Heillä onnellisilla on sentään poika eli uusi isäntäkin joka voi jatkaa tuota perinnettä ja hänellä taitaa olla myös poika, mutta kyllähän tytötkin Pontikan keittäjä isäntiä nai!

        Minä olen tänä vuonna tehny Uuden vuoden lupauksen eli ostan pullon viinaa! Kaamasen perinteistä PONTIKKAA olen ajatellut ostaa Puutteenperän tilan naapurin PONTIKKA-KAUPASTA, koska kunnioitan sekä arvostan vanhoja PERINTEITÄ mitä KAAMASEN KYLÄSSÄ OLI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteenperän tilan naapurin tilalla kuuluu perinteiden mukaan KEITTÄÄ PONTIKKAA, koska leski meni uusiin naimisiin ja uusi isäntä jatkoi PONTIKAN KEITTOA!
        Hänen ainut perillinen kuoli NAIMATTOMANA NAISENA, mutta oli kuulemma antanut tilan perintönä eräälle pariskunnalle!

        Kyllähän me kaikki ollaan odotettu, koska KAAMASEN PONTIKKA TEHTAAN PONTIKKAA PÄÄSTÄÄN OSTAMAAN!
        Pontikkaa saa nykyisin myydä virallisesti ja kyllä tilanperustajan PERINTEITÄ KUULUU PERIJÖIDEN KUNNIOITTAA, koska sille tilalle sentään tuli VIHDOIN JA VIIMEIN ISÄNTÄ JOKA VOI KUNNIOITTAA PERINTEITÄ!

        Kyllä minustakin olisi mukava päästä ostoksille KAAMASEN ENSIMMÄISEEN VIRALLISEEN PONTIKKA-KAUPPAAN!
        Heillä onnellisilla on sentään poika eli uusi isäntäkin joka voi jatkaa tuota perinnettä ja hänellä taitaa olla myös poika, mutta kyllähän tytötkin Pontikan keittäjä isäntiä nai!

        Minä olen tänä vuonna tehny Uuden vuoden lupauksen eli ostan pullon viinaa! Kaamasen perinteistä PONTIKKAA olen ajatellut ostaa Puutteenperän tilan naapurin PONTIKKA-KAUPASTA, koska kunnioitan sekä arvostan vanhoja PERINTEITÄ mitä KAAMASEN KYLÄSSÄ OLI!

        Meillä oli Puutteenperällä NAVETTA TÄYNNÄ LEHMIÄ ja pelloilla viljeltiin lehmille apetta.
        Kyllä he kävi töissä ja ennen töihin lähtöä kävivät kokemassa ja töitten jälkeen uudelleen!
        Kalaa söivät niin kauan, kun sitä saivat ja sitten kun kalat loppu niin alkovat syömään muuta.
        Hillassa ja marjassa juoksivat kokoajan mitä töiltään ehtivät!
        Kesälomalla lähtivät oikein viikoksi veneellä jollekkin mettäjärvelle hillaan ja pitivät verkkoja samalla niin saivat ruokaa!
        Puutteenperällä elettiin sillä mitä LUOJA SOI ja hillat myytiin sinne mistä saatiin paras hinta.
        Norjasta saivat parhaan hinnan ja niillä rahoilla ostivat sokeria, jauhoja sekä muuta mitä Norjasta kannatti ostaa sekä pystyi kotona pitämään varastossa talvea varten.
        Maitoa saivat navetasta josta tekivät voita jota pistivät leivän päälle ja käyttivät ruuan laittoon sekä leipomiseen.
        Vaarihan opetti paikallisia tekemään hirsitöitä ja vanha Neljän tuulen tupa jonka on edelleen pystyssä on erään saamelaisen rakentama joka oli ollut hänen kanssa tekemässä hirrestä rakennuksia.
        Ensimmäinen jonka tekivät palo ja seuraavan teki paikallinen ja minun vaari oli käynyt hänen kaverina korjaamassa virheitä.
        Hän sai palkan niin, kuin kuuluu ja hän toimi oikein kun opetti saamelaisille taitoa josta he hyötyy.
        Hän kävi korjaamassa virheet sekä opetti samalla, että kyllä saamelainen oppii kun hän tekee ja hän voi auttaa jos tarvii sekä neuvoa miten pitää tehdä.

        Vanha Neljäntuulen tupa on pystyssä edelleen.
        En ole Puutteenperällä käynyt, mutta serkut on käyneet ja he on sanoneet ” Outo talo koska se on edelleen pystyssä vaikka se on yli 70vuotta sitten rakennettu.”

        Minä kävin katsomassa vanhaa Neljäntuulen tupaa siitä törmältä ja räjähdin nauruun!
        Äiti kysy : Mitä naurat?
        Sanoin hänelle : Tiestikös muuten, että Neljäntuulen tupa on Hangossa ja kulkee nimellä MARSKIN MAJA?
        Kysy minulta : Mistä helvetistä sinä tuollaisia tiedät?
        Kerroin äidille, että olin nähnyt kyltin ja eräs saksalainen mies jonka äidin suku oli Suomesta oli hän jonka kanssa kävin Hangossa.
        Hän kertoi minulle, mutta en minä hänelle kertonut että minun suku oli asunut Petsamossa ja hänen suvun miehet on kuskanneet ihmiset kotoaan pois!

        Tietoa alkanut tulemaan vasta tuon jälkeen ja jos olisin tuolloin tiennyt niin olisin sanonut : Vedä itses hirteen, koska oot hullu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli Puutteenperällä NAVETTA TÄYNNÄ LEHMIÄ ja pelloilla viljeltiin lehmille apetta.
        Kyllä he kävi töissä ja ennen töihin lähtöä kävivät kokemassa ja töitten jälkeen uudelleen!
        Kalaa söivät niin kauan, kun sitä saivat ja sitten kun kalat loppu niin alkovat syömään muuta.
        Hillassa ja marjassa juoksivat kokoajan mitä töiltään ehtivät!
        Kesälomalla lähtivät oikein viikoksi veneellä jollekkin mettäjärvelle hillaan ja pitivät verkkoja samalla niin saivat ruokaa!
        Puutteenperällä elettiin sillä mitä LUOJA SOI ja hillat myytiin sinne mistä saatiin paras hinta.
        Norjasta saivat parhaan hinnan ja niillä rahoilla ostivat sokeria, jauhoja sekä muuta mitä Norjasta kannatti ostaa sekä pystyi kotona pitämään varastossa talvea varten.
        Maitoa saivat navetasta josta tekivät voita jota pistivät leivän päälle ja käyttivät ruuan laittoon sekä leipomiseen.
        Vaarihan opetti paikallisia tekemään hirsitöitä ja vanha Neljän tuulen tupa jonka on edelleen pystyssä on erään saamelaisen rakentama joka oli ollut hänen kanssa tekemässä hirrestä rakennuksia.
        Ensimmäinen jonka tekivät palo ja seuraavan teki paikallinen ja minun vaari oli käynyt hänen kaverina korjaamassa virheitä.
        Hän sai palkan niin, kuin kuuluu ja hän toimi oikein kun opetti saamelaisille taitoa josta he hyötyy.
        Hän kävi korjaamassa virheet sekä opetti samalla, että kyllä saamelainen oppii kun hän tekee ja hän voi auttaa jos tarvii sekä neuvoa miten pitää tehdä.

        Vanha Neljäntuulen tupa on pystyssä edelleen.
        En ole Puutteenperällä käynyt, mutta serkut on käyneet ja he on sanoneet ” Outo talo koska se on edelleen pystyssä vaikka se on yli 70vuotta sitten rakennettu.”

        Minä kävin katsomassa vanhaa Neljäntuulen tupaa siitä törmältä ja räjähdin nauruun!
        Äiti kysy : Mitä naurat?
        Sanoin hänelle : Tiestikös muuten, että Neljäntuulen tupa on Hangossa ja kulkee nimellä MARSKIN MAJA?
        Kysy minulta : Mistä helvetistä sinä tuollaisia tiedät?
        Kerroin äidille, että olin nähnyt kyltin ja eräs saksalainen mies jonka äidin suku oli Suomesta oli hän jonka kanssa kävin Hangossa.
        Hän kertoi minulle, mutta en minä hänelle kertonut että minun suku oli asunut Petsamossa ja hänen suvun miehet on kuskanneet ihmiset kotoaan pois!

        Tietoa alkanut tulemaan vasta tuon jälkeen ja jos olisin tuolloin tiennyt niin olisin sanonut : Vedä itses hirteen, koska oot hullu!

        Onneksi en sanonut vaan kävin Hangossa treffeillä saksalaisen SS-sotilaan jälkeläisen kanssa, koska minä uskon siihen että he maksaa korvauksia mielellään minulle, koska SUOMESTA löytyi suku joka HALUAA OTTAA SS-joukkojen teot suurella kunnialla vastuulleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en sanonut vaan kävin Hangossa treffeillä saksalaisen SS-sotilaan jälkeläisen kanssa, koska minä uskon siihen että he maksaa korvauksia mielellään minulle, koska SUOMESTA löytyi suku joka HALUAA OTTAA SS-joukkojen teot suurella kunnialla vastuulleen!

        Kyllä minä ainakin SAIRAALAAN RAHAT SAAN SEKÄ KUNNON PALOASEMAN JA KAUPAN JOSSA KÖYHILLÄKIN ON VARA KÄYDÄ!

        Kaamaseen tehdään tulee se NELJÄS TIE RISTEYKSEEN, koska siellä on tilaa ja porot ei elä hiekalla!
        Rahalla saa vaikka ruokkia poroja jos niitä haluaa pitää hiekan päällä!

        Kaamasen vanha lentokenttä on maailman paras rakennuspaikka ja sehän jää hienosti metsän taakse piiloon, mutta sehän voi olla myös POROJEN PARATIISI!
        Minustahan ei ole taikaa mitä saan päähän jos näin vanhana onnistun vielä satoja miljoonia euroja saamaan!

        Minähän olen just se äiti jota omat lapsetkin vihaa, koska minähän osaan leikkiä vieläkin!

        Minä tilasin Pokémon pukuja ja YKSI puvuista oli minulle niin jäin ilman pukua, koska lapset omi nuo itselleen.
        He oli käymässä ja minä laitoin Pokémon puvun päälle sekä tossut jalkaan ja pistin sängylle makamaan.
        Vierestä kuuluu : Minäki haluan tuollaisen puvun.
        Trio los lapset sai joululahjaksi Pokémon puvut, mutta en nähnyt heillä niitä päällä.

        Pikku-muoriksi he minua kutsu ja yks serkku-poika sano : Oot kyllä oikea Pikku-Akka!

        Pikku-akka/muori on parempi mitä Astrid Lindgrenin satujen hahmot!
        Pikku-Muori/Akka on Teelusikkka akka joka teki piruja pienenä, mutta kasvo ISOKSI!
        Kyllä minä halusin lapsena myös LENTÄÄ TEELUSIKILLA, mutta jostain syystä teelusikat pistettiin piiloon koska minä mietin miten niin tarkkaan sekä terävällä kasteella miten minusta tulee pieni joten vääntelin lusikoiden varret mutkalle.
        Äitini huusi keittiöstä : Saatanan Uri Gelleri on käynyt taas kylässä ja vääntäny kaikki lusikat mutkalle!
        Isä huusi aina samalla tavalla mulle niin, kuin Eemelin isä Eemelille ja ei varmasti oltu kumpikaan tehty mitään pahaa! Tyhjä huusi molempien isät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin SAIRAALAAN RAHAT SAAN SEKÄ KUNNON PALOASEMAN JA KAUPAN JOSSA KÖYHILLÄKIN ON VARA KÄYDÄ!

        Kaamaseen tehdään tulee se NELJÄS TIE RISTEYKSEEN, koska siellä on tilaa ja porot ei elä hiekalla!
        Rahalla saa vaikka ruokkia poroja jos niitä haluaa pitää hiekan päällä!

        Kaamasen vanha lentokenttä on maailman paras rakennuspaikka ja sehän jää hienosti metsän taakse piiloon, mutta sehän voi olla myös POROJEN PARATIISI!
        Minustahan ei ole taikaa mitä saan päähän jos näin vanhana onnistun vielä satoja miljoonia euroja saamaan!

        Minähän olen just se äiti jota omat lapsetkin vihaa, koska minähän osaan leikkiä vieläkin!

        Minä tilasin Pokémon pukuja ja YKSI puvuista oli minulle niin jäin ilman pukua, koska lapset omi nuo itselleen.
        He oli käymässä ja minä laitoin Pokémon puvun päälle sekä tossut jalkaan ja pistin sängylle makamaan.
        Vierestä kuuluu : Minäki haluan tuollaisen puvun.
        Trio los lapset sai joululahjaksi Pokémon puvut, mutta en nähnyt heillä niitä päällä.

        Pikku-muoriksi he minua kutsu ja yks serkku-poika sano : Oot kyllä oikea Pikku-Akka!

        Pikku-akka/muori on parempi mitä Astrid Lindgrenin satujen hahmot!
        Pikku-Muori/Akka on Teelusikkka akka joka teki piruja pienenä, mutta kasvo ISOKSI!
        Kyllä minä halusin lapsena myös LENTÄÄ TEELUSIKILLA, mutta jostain syystä teelusikat pistettiin piiloon koska minä mietin miten niin tarkkaan sekä terävällä kasteella miten minusta tulee pieni joten vääntelin lusikoiden varret mutkalle.
        Äitini huusi keittiöstä : Saatanan Uri Gelleri on käynyt taas kylässä ja vääntäny kaikki lusikat mutkalle!
        Isä huusi aina samalla tavalla mulle niin, kuin Eemelin isä Eemelille ja ei varmasti oltu kumpikaan tehty mitään pahaa! Tyhjä huusi molempien isät!

        Pikku-muori/akkahan lensi teelusikalla kuuntelemaan niitä toisten naisten juoruja, koska he ei halunneet juoruilla hänen kanssa!

        Pikku-muori/akka kasvo isoksi ja kertoi toisille niitä heidän omia juoruja vuorostaan niin hänki pääsi NAISTEN JUORU-KERHOON mukaan!

        Ei tuo ole kyllä mikään POLIISI ASIA eikä kunnianloukkaus vaan kyllä tuo on SUORAA SYRJINTÄÄ, kun NAISET JUORUAA KESKENÄÄN EIVÄTKÄ KERRO JULKISESTI MEILLE MUILLE MITÄ KYLILLÄ JUORUTAAN!
        Kokoomuslaisetkin oikein ALKO POLIITTISESTI SYRJIMÄÄN JA OMIMAAN KOMMUNSTIEN AJATUKSETKIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-muori/akkahan lensi teelusikalla kuuntelemaan niitä toisten naisten juoruja, koska he ei halunneet juoruilla hänen kanssa!

        Pikku-muori/akka kasvo isoksi ja kertoi toisille niitä heidän omia juoruja vuorostaan niin hänki pääsi NAISTEN JUORU-KERHOON mukaan!

        Ei tuo ole kyllä mikään POLIISI ASIA eikä kunnianloukkaus vaan kyllä tuo on SUORAA SYRJINTÄÄ, kun NAISET JUORUAA KESKENÄÄN EIVÄTKÄ KERRO JULKISESTI MEILLE MUILLE MITÄ KYLILLÄ JUORUTAAN!
        Kokoomuslaisetkin oikein ALKO POLIITTISESTI SYRJIMÄÄN JA OMIMAAN KOMMUNSTIEN AJATUKSETKIN!

        Presidenttinä olisin saanut haettua kaikille korvauksia, koska Presidentti Rytihän se oman hallituksensa kanssa istu vankilassa.

        Minä laskin, että saadaan korvaukset jotka jäi aikoinaan saamatta!
        Ei olis ollut petos vaan olis ollut kaikkien edun ja oikeuden mukaan!
        Turhaa työtä teettivät kansalle ja eivät edes OMALLE SUKULAISELLE JÄTTÄNEET MITÄÄN PERINNÖKSI vaan veivät kaiken mahdollisen mitä vain irti saivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Presidenttinä olisin saanut haettua kaikille korvauksia, koska Presidentti Rytihän se oman hallituksensa kanssa istu vankilassa.

        Minä laskin, että saadaan korvaukset jotka jäi aikoinaan saamatta!
        Ei olis ollut petos vaan olis ollut kaikkien edun ja oikeuden mukaan!
        Turhaa työtä teettivät kansalle ja eivät edes OMALLE SUKULAISELLE JÄTTÄNEET MITÄÄN PERINNÖKSI vaan veivät kaiken mahdollisen mitä vain irti saivat!

        Ukrainaan SS-joukoissa menoa en kyllä näe RIKKAANA TULEVANA vaan se on suurta köyhyttää!
        Nyt kokoajan pitää antaa Ukrainaan rahaa, kun sotivat Venäjän kanssa!

        Minua kyllä pelottaa ajatus jos Venäjä päättää luovuttaa ja liittyä Ukrainaan joka tarkoittaa myös sitä, että me joudutaan maksamaan SOTAKORVAUKSIA koska me ollaan rahallisesti tuettu Ukrainaa sodassa Venäjää vastaan!

        Suomi on joutunut ennenkin yksin maksamaan korvauksia, kun ollaan lähetty toisten mukaan!


    • Anonyymi

      SS tarkoittaa Super Sport mopoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe