Olen huomannut täällä että joku kirjottanut, että tekee asiat kun itse haluaa eikä kuuntele toisia. Itse olen kyllä samaa mieltä näin se pitääkin toimia, me ollaan vaimon kanssa luonteeltaan semmosia että jos jotain päätetään se myös tehdään just niinkun halutaan. Ei me eletä täällä mielyttääksemme toisia, ollaan myös opetettu molemmille lapsille tämä ja hyvin ovat oppineet sen että asiat tehdään omalla tavalla, eikä sen mukaa mitä joku haluaa sun tekevän.
En ole kuunnellu toisia kun olen ottanut tatuointeja, siitä on porukka triggeröitynyt, toinen asia mistä porukka pahotti mielensä on kun ostin audi rs3 enkä kuunnellu mitä sanottiin.
asiat omalla tavalla
4
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan turhaan taas triggeröidyit. Kukaan ei ole kiinnostunut mielipiteistäsi.
- Anonyymi
Kuka opettaa lapselle että ei tarvii kuunnella muita, ei voi ymmärtää
- Anonyymi
Minäkin aina lopulta teen kuten parhaaksi katson. Mutta kuuntelen myös muita, joskus saa tosi arvokkaita neuvoja. Muutenkin on hyvä pitää korvat ja silmät auki elämässä joka suuntaan. Ja usein on hyvä ottaa myös ne muut huomioon, jos haluaa pärjätä hyvin.
- Anonyymi
Jostain kumman syystä joillekin itse päättäminen ja toisten ihmisten näkemysten kuunteleminen (edes vähän) ovat täysin toisensa poissulkevia asioita. Toisaalta jos haluaa menestyä heikommin elämässään ja toisia yhtään kuuntelematta tehdä kaikki virheet itse niin olkoon sitten niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802