SUURI KIITOS YLLÄPIDOLLE!

Kun ylläpidolle lähinnä annetaan risuja, niin on suotavaa antaa ruusujakin, kun siihen on syytä.

Siispä KIITOS ylläpidolle! 👍🌹

Kiitos seksispämmeriongelman fixaamisesta. Tietojeni mukaan ongelman hoitaminen ei ollut niinkään suoraan ylläpidon... no vaikkapa resurssien puitteissa, mutta lopussa kiitos seisoo. Kiitos.

15

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraava askel onkin tiedottaa isosti ja kuuluvasti palstalla majailevasta lapsiinsekaantujasta. Facebookin ryhmiin jaettu jo kuva.

      • Kyseisen kaltaiset asiat kannattaa kyllä ennemmin ilmoittaa poliisille ja mieluiten todistusaineiston kera, niin on toimivampaa.


      • Poliisille kertoessa saa itse lain suojan, toisella tavalla toimimalla ei, vaikka ehkä voikin kokea olevansa moraalisesti ylempänä.

        Mitä tuomioihin tulee, niin ne jätän suosiolla asiaan palkatuille tahoille.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Poliisille kertoessa saa itse lain suojan, toisella tavalla toimimalla ei, vaikka ehkä voikin kokea olevansa moraalisesti ylempänä.

        Mitä tuomioihin tulee, niin ne jätän suosiolla asiaan palkatuille tahoille.

        Periaatteessa niin. Siinä vaiheessa tosin jos esitutkinta on aloitettu ja syyttäjä on sitä päättänyt jatkaa niin homma on aika selvä peli. Kunnianloukkauksen voi aina nostaa mutta pieni hinta jos pedofiili jää kiinni ja on kaikkien tiedossa. Eikä kaikkia ihmisiä ihan oikeasti kiinnosta vtun vertaa jos määränpää on yksi eli pitää skidit turvassa ja pedot narun päässä.


    • Tilanne näyttää tosiaan paremmalta.
      (hiukan outoa on kuitenkin se, että botti liitti ketjuissa viestinsä niin usein juuri minun viestini alle)

      • Se botti poimi tiettyjä nikkejä, jotka saivat sitten erityisen massiivisen annoksen spämmiä. Alkuun se selvästi poimi aiemin aktiivisesti aloituksia tehneitä nikkejä, myöhemmässä vaiheessa riitti että oli (verrattain) aktiivisesti jaksanut kommentoida eri aloituksia. Ja sen myös huomasi, että alussa spämmäys ammuttiin summassa niin oletetuille nais- kuin miesnikeille, loppua kohden spämmiä paukkui silmämääräisesti enemmän niille nikeille, joilla on miesoletetun kuva profiilikuvanaan. Oikeastaan aika nopean evoluution kohdennettua markkinointia, ei huono suoritus.


      • Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂

        Vajaa kolme vuorokautta ja noin 990 seksispämmiviestiä... Walk a mile in my shoes 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂

        Itse en jaksanut laskea ja niitä tuli myös miehen logiikan puolen viesteihini.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se botti poimi tiettyjä nikkejä, jotka saivat sitten erityisen massiivisen annoksen spämmiä. Alkuun se selvästi poimi aiemin aktiivisesti aloituksia tehneitä nikkejä, myöhemmässä vaiheessa riitti että oli (verrattain) aktiivisesti jaksanut kommentoida eri aloituksia. Ja sen myös huomasi, että alussa spämmäys ammuttiin summassa niin oletetuille nais- kuin miesnikeille, loppua kohden spämmiä paukkui silmämääräisesti enemmän niille nikeille, joilla on miesoletetun kuva profiilikuvanaan. Oikeastaan aika nopean evoluution kohdennettua markkinointia, ei huono suoritus.

        Kuvani pitkä tukka olisi ehkä sekoittanut tekoälyn tekemän arvioinnin, eli siellä ehkä oli oikea ihminen ohjeistamassa bottia joidenkin kimppuun.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kuvani pitkä tukka olisi ehkä sekoittanut tekoälyn tekemän arvioinnin, eli siellä ehkä oli oikea ihminen ohjeistamassa bottia joidenkin kimppuun.

        Juu, kyllä siellä selvästi oli myös ihminen/ihmisiä taustalla. Sinällään olisi kiva saada tietää ihan ammattillisesta mielenkiinnosta, että miten tuo vyörytys oli toteutettu, mutta sitä ei varmastikaan kerrota.


      • randombypasser kirjoitti:

        Vajaa kolme vuorokautta ja noin 990 seksispämmiviestiä... Walk a mile in my shoes 😂

        No huh, 990 on paljon!


      • Citrinella kirjoitti:

        Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂

        Minulle tuli useita satoja.


    • Anonyymi

      Ratkaisiko turinatiimi bottiongelman?

      • Ei, vaan raha. Toki hiukan... sanotaan vaikka suostuteltuna, mutta raha sen yksin silti ratkaisi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2162
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      377
      1624
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1210
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1009
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      973
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      938
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      868
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      828
    Aihe