SUURI KIITOS YLLÄPIDOLLE!

Kun ylläpidolle lähinnä annetaan risuja, niin on suotavaa antaa ruusujakin, kun siihen on syytä.

Siispä KIITOS ylläpidolle! 👍🌹

Kiitos seksispämmeriongelman fixaamisesta. Tietojeni mukaan ongelman hoitaminen ei ollut niinkään suoraan ylläpidon... no vaikkapa resurssien puitteissa, mutta lopussa kiitos seisoo. Kiitos.

14

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanne näyttää tosiaan paremmalta.
      (hiukan outoa on kuitenkin se, että botti liitti ketjuissa viestinsä niin usein juuri minun viestini alle)

• Se botti poimi tiettyjä nikkejä, jotka saivat sitten erityisen massiivisen annoksen spämmiä. Alkuun se selvästi poimi aiemin aktiivisesti aloituksia tehneitä nikkejä, myöhemmässä vaiheessa riitti että oli (verrattain) aktiivisesti jaksanut kommentoida eri aloituksia. Ja sen myös huomasi, että alussa spämmäys ammuttiin summassa niin oletetuille nais- kuin miesnikeille, loppua kohden spämmiä paukkui silmämääräisesti enemmän niille nikeille, joilla on miesoletetun kuva profiilikuvanaan. Oikeastaan aika nopean evoluution kohdennettua markkinointia, ei huono suoritus.

• Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂

• Citrinella kirjoitti:

Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂

Vajaa kolme vuorokautta ja noin 990 seksispämmiviestiä... Walk a mile in my shoes 😂

• Citrinella kirjoitti:

Itselläni tuli reilu 60 spämmiä… et siis ole ainoa, jolle niitä sattui. Enkä tiettävästi ole edes mies enkä kyseisen sivun asiakas. 😂

Itse en jaksanut laskea ja niitä tuli myös miehen logiikan puolen viesteihini.

• randombypasser kirjoitti:

Se botti poimi tiettyjä nikkejä, jotka saivat sitten erityisen massiivisen annoksen spämmiä. Alkuun se selvästi poimi aiemin aktiivisesti aloituksia tehneitä nikkejä, myöhemmässä vaiheessa riitti että oli (verrattain) aktiivisesti jaksanut kommentoida eri aloituksia. Ja sen myös huomasi, että alussa spämmäys ammuttiin summassa niin oletetuille nais- kuin miesnikeille, loppua kohden spämmiä paukkui silmämääräisesti enemmän niille nikeille, joilla on miesoletetun kuva profiilikuvanaan. Oikeastaan aika nopean evoluution kohdennettua markkinointia, ei huono suoritus.

Kuvani pitkä tukka olisi ehkä sekoittanut tekoälyn tekemän arvioinnin, eli siellä ehkä oli oikea ihminen ohjeistamassa bottia joidenkin kimppuun.

• buddy-love kirjoitti:

Kuvani pitkä tukka olisi ehkä sekoittanut tekoälyn tekemän arvioinnin, eli siellä ehkä oli oikea ihminen ohjeistamassa bottia joidenkin kimppuun.

Juu, kyllä siellä selvästi oli myös ihminen/ihmisiä taustalla. Sinällään olisi kiva saada tietää ihan ammattillisesta mielenkiinnosta, että miten tuo vyörytys oli toteutettu, mutta sitä ei varmastikaan kerrota.

• randombypasser kirjoitti:

Vajaa kolme vuorokautta ja noin 990 seksispämmiviestiä... Walk a mile in my shoes 😂

No huh, 990 on paljon!

• Citrinella kirjoitti:

Minulle tuli useita satoja.

• Anonyymi

Ratkaisiko turinatiimi bottiongelman?

• Ei, vaan raha. Toki hiukan... sanotaan vaikka suostuteltuna, mutta raha sen yksin silti ratkaisi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9159
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      548
      2963
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2016
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1976
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1657
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      81
      1355
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1173
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1011
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      987
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      946
    Aihe