Kuinka löytää sugar daddy? Oon 28v ja koitin netistä katsella sugardating sivustoja, mutta mikään ei vaikuttanut kauheen luotettavalta.
Sugar daddy
20
564
Vastaukset
- Anonyymi
Tee omat rahas. mä en ikinä vois ottaa mitää paappaa edes rahan takia
- Anonyymi
Etkö sä ole vähän liian vanhan siihen?
- Anonyymi
Onko mielestäsi 28 vuotias liian vanha vai yritätkö lukea näitä miehen provoja sanskriitiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mielestäsi 28 vuotias liian vanha vai yritätkö lukea näitä miehen provoja sanskriitiksi?
On!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sugardaddyt ottavat mielellään sellaisia 18-25 vuotiaita naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Danny ei noin vanhoja kattele
- Anonyymi
28-vuotias voi tienata 200 euroa tunnissa, jos on "muodollisesti pätevä", jopa 250 - myymällä palveluja.
Aika monen miehen maksuhalu ja -kyky loppuu siihen 500 euroon kuussa, joten sellaista, jolta voisi kyniä tonneja kuussa on turha tästä maasta hakea.
Jos äijällä on pistää naisiin tonneja kuussa, hän on joko naimisissa tai sitten hänen ei tosiaankaan tarvitse mitään sugarbabeja hommailla.
Normivaimo muuten tulee paljon kalliimmaksi kuin tuo 500 euroa/kk. Aika kova palkkaisessa hommassa sais olla, että olisi varaa heittää rahaa hukkaan, siis ihan vaan lahjoittaa toiselle meikkeihin ja luksus vaatteisiin. Saamatta itse mitään takaisin.
- Anonyymi
Ottasitko jonkun nuoren kauniin naisen rahoitettavakses, jos saisit seksiä vastalahjaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Ottasitko jonkun nuoren kauniin naisen rahoitettavakses, jos saisit seksiä vastalahjaksi?
En ottaisi. Mulla ei olis siihen varaa. Rahalla ei saa myöskään rakkautta.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten mä kuitenkin rakastuisin häneen ja siitä tulisi ongelma hänelle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos olis varaa? jos olisit älyttömän varakas? seksiä kuitenkin ostaisit jostain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tai sitten hän rakastuis suhun😉
Anonyymi kirjoitti:
Jos olis varaa? jos olisit älyttömän varakas? seksiä kuitenkin ostaisit jostain.
En kai, jos saisin ihanan kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niiltä välttämättä saa sitä palvelua
- Anonyymi
Voisko joku laittaa yhden sugar daddy tai vastaavan sivuston jossa on oikeasti sugar babyja😄
- Anonyymi
Ne on kaikki kusetusta niin kuin treffisivustotkin😂
- Anonyymi
Minullapa onkin kaksi sponssattavaa! Oikein ihania kummatkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2486231Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1556028Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2525108Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa554615Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät694185Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373714Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682632En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582089