Kuinka löytää sugar daddy? Oon 28v ja koitin netistä katsella sugardating sivustoja, mutta mikään ei vaikuttanut kauheen luotettavalta.
Sugar daddy
20
620
Vastaukset
- Anonyymi
Tee omat rahas. mä en ikinä vois ottaa mitää paappaa edes rahan takia
- Anonyymi
Etkö sä ole vähän liian vanhan siihen?
- Anonyymi
Onko mielestäsi 28 vuotias liian vanha vai yritätkö lukea näitä miehen provoja sanskriitiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mielestäsi 28 vuotias liian vanha vai yritätkö lukea näitä miehen provoja sanskriitiksi?
On!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sugardaddyt ottavat mielellään sellaisia 18-25 vuotiaita naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Danny ei noin vanhoja kattele
- Anonyymi
28-vuotias voi tienata 200 euroa tunnissa, jos on "muodollisesti pätevä", jopa 250 - myymällä palveluja.
Aika monen miehen maksuhalu ja -kyky loppuu siihen 500 euroon kuussa, joten sellaista, jolta voisi kyniä tonneja kuussa on turha tästä maasta hakea.
Jos äijällä on pistää naisiin tonneja kuussa, hän on joko naimisissa tai sitten hänen ei tosiaankaan tarvitse mitään sugarbabeja hommailla.
Normivaimo muuten tulee paljon kalliimmaksi kuin tuo 500 euroa/kk. Aika kova palkkaisessa hommassa sais olla, että olisi varaa heittää rahaa hukkaan, siis ihan vaan lahjoittaa toiselle meikkeihin ja luksus vaatteisiin. Saamatta itse mitään takaisin.
- Anonyymi
Ottasitko jonkun nuoren kauniin naisen rahoitettavakses, jos saisit seksiä vastalahjaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Ottasitko jonkun nuoren kauniin naisen rahoitettavakses, jos saisit seksiä vastalahjaksi?
En ottaisi. Mulla ei olis siihen varaa. Rahalla ei saa myöskään rakkautta.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten mä kuitenkin rakastuisin häneen ja siitä tulisi ongelma hänelle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos olis varaa? jos olisit älyttömän varakas? seksiä kuitenkin ostaisit jostain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tai sitten hän rakastuis suhun😉
Anonyymi kirjoitti:
Jos olis varaa? jos olisit älyttömän varakas? seksiä kuitenkin ostaisit jostain.
En kai, jos saisin ihanan kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niiltä välttämättä saa sitä palvelua
- Anonyymi
Voisko joku laittaa yhden sugar daddy tai vastaavan sivuston jossa on oikeasti sugar babyja😄
- Anonyymi
Ne on kaikki kusetusta niin kuin treffisivustotkin😂
- Anonyymi
Minullapa onkin kaksi sponssattavaa! Oikein ihania kummatkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384737Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781716Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276201488Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821444
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401