Sugar daddy

Anonyymi-ap

Kuinka löytää sugar daddy? Oon 28v ja koitin netistä katsella sugardating sivustoja, mutta mikään ei vaikuttanut kauheen luotettavalta.

19

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee omat rahas. mä en ikinä vois ottaa mitää paappaa edes rahan takia

• Anonyymi

Etkö sä ole vähän liian vanhan siihen?

• Anonyymi

Onko mielestäsi 28 vuotias liian vanha vai yritätkö lukea näitä miehen provoja sanskriitiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mielestäsi 28 vuotias liian vanha vai yritätkö lukea näitä miehen provoja sanskriitiksi?

On!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sugardaddyt ottavat mielellään sellaisia 18-25 vuotiaita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Danny ei noin vanhoja kattele

• Anonyymi

28-vuotias voi tienata 200 euroa tunnissa, jos on "muodollisesti pätevä", jopa 250 - myymällä palveluja.

Aika monen miehen maksuhalu ja -kyky loppuu siihen 500 euroon kuussa, joten sellaista, jolta voisi kyniä tonneja kuussa on turha tästä maasta hakea.

Jos äijällä on pistää naisiin tonneja kuussa, hän on joko naimisissa tai sitten hänen ei tosiaankaan tarvitse mitään sugarbabeja hommailla.

Normivaimo muuten tulee paljon kalliimmaksi kuin tuo 500 euroa/kk.

• Aika kova palkkaisessa hommassa sais olla, että olisi varaa heittää rahaa hukkaan, siis ihan vaan lahjoittaa toiselle meikkeihin ja luksus vaatteisiin. Saamatta itse mitään takaisin.

• Anonyymi

Ottasitko jonkun nuoren kauniin naisen rahoitettavakses, jos saisit seksiä vastalahjaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ottasitko jonkun nuoren kauniin naisen rahoitettavakses, jos saisit seksiä vastalahjaksi?

En ottaisi. Mulla ei olis siihen varaa. Rahalla ei saa myöskään rakkautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten mä kuitenkin rakastuisin häneen ja siitä tulisi ongelma hänelle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos olis varaa? jos olisit älyttömän varakas? seksiä kuitenkin ostaisit jostain.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tai sitten hän rakastuis suhun😉

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olis varaa? jos olisit älyttömän varakas? seksiä kuitenkin ostaisit jostain.

En kai, jos saisin ihanan kumppanin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten hän rakastuis suhun😉

No joo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niiltä välttämättä saa sitä palvelua

• Anonyymi

Voisko joku laittaa yhden sugar daddy tai vastaavan sivuston jossa on oikeasti sugar babyja😄

• Anonyymi

Ne on kaikki kusetusta niin kuin treffisivustotkin😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2114
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1370
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1234
    Aihe