Olen niin paljon kirjoitellut tänne

Anonyymi-ap

Että kyllästyttää.

12

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä se alkaa p*llukin maistua puulle, jos sitä ihan koko ajan...

      • Anonyymi

        Etkö nuku tänä yönä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nuku tänä yönä?

        Mä tulin vähä aikaa sitten vasta töistä kotiin... Meen nukkuu ku väsyttää vähä enemmä.


      • Anonyymi

        Empä tiedä käviskö noi kun en ol koskaan kohdan edes naista joka jaksas yhtä kauan kun ihte toki elämä tulee tuonkin tielle kun pitää töissäkin välillä käydä ja ny kun ois tuohonkin enemmän aikaa ni on poikamiehenä et tasan ei käy onnenlahjat


    • Anonyymi

      Oot pahin floodaaja ikinä tällä palstalla. Kaikki on kyllästyneet jo aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Kannattaa noin ätmin turvautua eutanasiaan 👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa noin ätmin turvautua eutanasiaan 👍🏼

        En oo ätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa noin ätmin turvautua eutanasiaan 👍🏼

        Minä en käytä mitään aineita vai onko tuo eutanautaasia jotain juomaa? Maidolla on menty tähäkin saakka . Kaljaa en ole koskaan juonut tai polttanut tupakkia. Perjantaina meinaan ostaa litran maitoa ja jääpaloja sekaan. Ja teen pussikeittoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa noin ätmin turvautua eutanasiaan 👍🏼

        Tämä saattaa olla se yhtä nolo maalailija mitä ätmikin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en käytä mitään aineita vai onko tuo eutanautaasia jotain juomaa? Maidolla on menty tähäkin saakka . Kaljaa en ole koskaan juonut tai polttanut tupakkia. Perjantaina meinaan ostaa litran maitoa ja jääpaloja sekaan. Ja teen pussikeittoa

        Eli ostat mies keskiketterää koko rahalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ostat mies keskiketterää koko rahalla

        Minä en juo kaljaa . Ainostaan maitoa sitä punasta. Siitä tulee hyvä fiilis kun kylmän maidon kaadat tuoppiin ja jäitä sekaan. Pistät leffan pyörimään vaikka babe urhea possu tai matlock se vanha asianajaja joka ratkoo rikoksen ennen kun sitä edes on. Luumukiiseli on muuten Hyvää maidon kanssa suosittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en juo kaljaa . Ainostaan maitoa sitä punasta. Siitä tulee hyvä fiilis kun kylmän maidon kaadat tuoppiin ja jäitä sekaan. Pistät leffan pyörimään vaikka babe urhea possu tai matlock se vanha asianajaja joka ratkoo rikoksen ennen kun sitä edes on. Luumukiiseli on muuten Hyvää maidon kanssa suosittelen

        Sitä maitoa pääset varman huslaamaan jonnekin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      123
      2750
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      458
      1967
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      120
      1780
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      35
      1655
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1499
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1463
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      354
      1413
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1229
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1169
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1081
    Aihe