Sinkkunainen aiotko mennä tänään

Anonyymi-ap

Ja viikonloppuna miehiä katselemaan ja katsomaan josko löytyis oma mies eli oma kultasi ja aarteesi eli otat omasi

31

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän on hyvin lyhyt vastaus ... en.

      • Anonyymi

        No naisia sitten eli hankit oman naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naisia sitten eli hankit oman naisen

        Naisista en ole pennin vertaa kiinnostunut, että katselkoon ne, joita kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naisia sitten eli hankit oman naisen

        Mene sinä sitten ihmeessä hankkimaan se oma mies, kun asia sinua niin kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista en ole pennin vertaa kiinnostunut, että katselkoon ne, joita kiinnostaa.

        Eikö olis tosi kivaa että löytäisit iki oman miehen ja rakkauden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä sitten ihmeessä hankkimaan se oma mies, kun asia sinua niin kiinnostaa.

        Kaikkia kiinnostaa että löytäisit iki oman miehen jota saisit paijailla ja pussailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olis tosi kivaa että löytäisit iki oman miehen ja rakkauden

        Sellaista ei etsimällä ja katselemalla löydä. Täysin turhaa puuhaa ja ajanhukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia kiinnostaa että löytäisit iki oman miehen jota saisit paijailla ja pussailla

        Kuulostaa etovalta. Etsi sinä tuollainen, kun niin tykkäät. Minusta kuulostaa, että sä etsit lemmikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista ei etsimällä ja katselemalla löydä. Täysin turhaa puuhaa ja ajanhukkaa.

        Kyllä etsiä ja katsella täytyy ja kun sopiva löytyy niin otat sen omaksesi niin piipitti se tai ei mut se on sinun omasi sen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä etsiä ja katsella täytyy ja kun sopiva löytyy niin otat sen omaksesi niin piipitti se tai ei mut se on sinun omasi sen jälkeen

        Ei tarvitse. Täysin turhaa puuhaa ja ajanhukkaa. Etsimällä ei ikinä löydy yhtään mitään löytämisen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa etovalta. Etsi sinä tuollainen, kun niin tykkäät. Minusta kuulostaa, että sä etsit lemmikkiä.

        Älä miestäsi koirana pidä vaan rakkaanasi ja rakasta sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä miestäsi koirana pidä vaan rakkaanasi ja rakasta sitä

        En minä sille mitään mahda, että sinä etsit lemmikkiä, kun et ihnisen kanssa kykene olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Täysin turhaa puuhaa ja ajanhukkaa. Etsimällä ei ikinä löydy yhtään mitään löytämisen arvoista.

        Ei rakkaus ole turhaa ja ajanhukkaa eikö upeaa saat rakastaa ja saat rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sille mitään mahda, että sinä etsit lemmikkiä, kun et ihnisen kanssa kykene olemaan.

        Mutta nyt täytyy mennä tupakille mutta pidätkö koiraa paremmin kuin miestäsi miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Täysin turhaa puuhaa ja ajanhukkaa. Etsimällä ei ikinä löydy yhtään mitään löytämisen arvoista.

        "Etsivä löytää ja koputtavalle avataan".
        Kullankaivajat eivät kenties yhdy teihin,,, siis näkemykseenne etteikö etsimällä löytyisi. Kaikkia ei onnista, mutta josko kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkaus ole turhaa ja ajanhukkaa eikö upeaa saat rakastaa ja saat rakkautta

        Hei välis-tollukka. Ota sinä itsellesi mies ja lopeta tuo typerä tyrkyttäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt täytyy mennä tupakille mutta pidätkö koiraa paremmin kuin miestäsi miksi

        Minulla ei ole koiraa. Sinä olet se, joka kaipaa lemmikkiä, en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etsivä löytää ja koputtavalle avataan".
        Kullankaivajat eivät kenties yhdy teihin,,, siis näkemykseenne etteikö etsimällä löytyisi. Kaikkia ei onnista, mutta josko kuitenkin.

        Kullankaivaminen on järjettömän kovaa työtä ja valtaosa heistä ei löydä mitään löytämisen arvoista. Se on enemmän elämäntapa ja etsimisen ilo, kuin se löytäminen, joka heitä vetää puoleensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkaus ole turhaa ja ajanhukkaa eikö upeaa saat rakastaa ja saat rakkautta

        En puhunut mitään rakkaudesta, vasn etsimisestä. Onko sinulla lukihäiriö vai ymmärryskykyyn liittyvä ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkaus ole turhaa ja ajanhukkaa eikö upeaa saat rakastaa ja saat rakkautta

        Parhaat asiat elämässä löytyvät etsimättä ja saadaan pyytämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole koiraa. Sinä olet se, joka kaipaa lemmikkiä, en minä.

        No joo olis se kiva löytää lemmikiksi joku kiva tipuliini jolle saisi leperrellä mukavia ja tehdä sen kanssa kaikkea kivaa ja pussailla sitä no kyllä kelpais tyttö lemmikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo olis se kiva löytää lemmikiksi joku kiva tipuliini jolle saisi leperrellä mukavia ja tehdä sen kanssa kaikkea kivaa ja pussailla sitä no kyllä kelpais tyttö lemmikki

        Kuulostaa etovalta, mutta kukin tavallaan. Minä suosin kaikessa täysijärkisiä ihmisiä, joita haluavat olla ihmisiä, eivät lemmikkieläimiä. Sulle sopisi varmaan joku turretyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkaus ole turhaa ja ajanhukkaa eikö upeaa saat rakastaa ja saat rakkautta

        Ei tuohon miestä tarvita. Normaalin sosiaalisen elämän omistava ihminen saa rakastaa ja saa rakkautta ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa etovalta, mutta kukin tavallaan. Minä suosin kaikessa täysijärkisiä ihmisiä, joita haluavat olla ihmisiä, eivät lemmikkieläimiä. Sulle sopisi varmaan joku turretyttö.

        Välis luultavasti on itse se turre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis luultavasti on itse se turre.

        Se ainakin selittäisi sen, että miksi hänestä miestä kuuluu kohdella kuin koiraa. Sinällään toi tosin on erittäin ristiriitainen ilmaus, josta Välis itsekin tuossa jo käytti molempia ajattelutapoja. Toisaalta kohdella kuin koiraa on huono juttu ja sitten toisaalta koiraa muka hemmotella. Koeta Välis jo päättää, että kummin se on, sillä molempia se ei voi olla yhtä aikaa.

        Jos koiralta itseltään kysytään, niin tykkää tulla kohdelluksi koirana, lajityypilliseen tapaan. Jos sitä kohtelee kuin ihmistä, niin se kärsii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo olis se kiva löytää lemmikiksi joku kiva tipuliini jolle saisi leperrellä mukavia ja tehdä sen kanssa kaikkea kivaa ja pussailla sitä no kyllä kelpais tyttö lemmikki

        Tipuliini jaah tipu...


    • Anonyymi

      Ensi viikolla saa laittaa kesämekon päälle💋💋

    • En aio mennä katselemaan minnekään
      koska hän ei löydy sillä tavalla mistään täältäpäin.
      Tässä nyt vaan odotellaan et hän tajuaisi
      Minne kuuluu..

    • Ainahan sitä voi tietysti katsella.. Eiköhän noissa omissa poikalapsissa ole ihan tarpeeksi..

    • Anonyymi

      Tinteristä kattelen ittelleni miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      132
      2895
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2011
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      127
      1923
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1728
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1569
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1540
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      370
      1483
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1259
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1179
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1116
    Aihe