Onko minun syytäni, jos vanhempani katkaisevat välit / eivät halua olla enää tekemisissä kanssani tatuointien takia.
Olen 26 vuotias, minulla on kaksi tatuointia, joista toisesta olen jo kertonut ja uhkasivat jos hankin seuraavan niin ” emme ole enää vanhempiasi, et ole tervetullut meille” ja on minun syytäni että jos hankit lisää en ole tervetullut kotiin.
Tatskat on aina ollu semmonen mitä olen aina halunnut ja haluan edelleen, ja koen olevani omaitseni ja sen näköinen mitä tahdon olla niiden kanssa. Olen muutenkin aika epävarma ja todella mielyttämisen haluinen joten se että mulle sanotaan ei niin tottelen aika heti. Nyt oon vihdoin ollut ns välittämättä ja tehnyt omaa, mutta helpostihan mun pään saa kääntymään ja omatuntoa hyväksikäytetään, koska en halua aiheuttaa pahaa muille.
Tatuoinnit ja vanhemmat
6
298
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen syytä ne tatskat on, jos ei omaa syytäsi? Tiedät, mitä mieltä vanhempasi niistä ovat. Oletko vielä 26-vuotiaana riippuvainen vanhemmistasi vai tatskoista? Valitse jo oma tiesi, tatskat tai vanhemmat!
- Anonyymi
Et sinä ole oma itsesi tatskojen kanssa. Tatskoilla sinä piilotat oman itsesi!
- Anonyymi
Tatuoinnit ovat merkkejä ihmisen mielessä olevista epänormaaleista ajatuksista ja asenteista.
Yritetäänkö tatuoinneilla peitellä heikkoa itsetuntoa, alemmuudentunnetta vai mitä? - Anonyymi
Tutkimuksen mukaan tatuoinnit aiheuttavat syöpää. Ei kukaan normaali ihminen ota tatuointeja . Vanhemmat ajattelevat lastensa parasta.
- Anonyymi
Vanhempasi on viisaita, kannattaa miettiä onko mustetöhryt tosiaan tärkeämpiä kun kunnossa olevat välit vanhempiin.
- Anonyymi
Sitten kun itse olet jo vanhempiesi ikäinen niin ymmärrät varsin hyvin miksi tatuoinnit ovat naurettavia, jopa vastenmielisiä. Voi olla vaikeata hyväksyä, mutta tällä kertaa vanhempasi aidosti ajattelevat parastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793