Onkoha Mikko Leppilampi ollu tuolla

Anonyymi-ap

Ylälapinvoiman salilla Iina Kuustosen kanssa yhtä aikaa?
IG:ssä näky Iina Kuustosella kuva jossa oli Anni Vuohijoen ja yhden toisen voimanostaja naisen kanssa.

Anni Vuohijoki on ennenkin syytellyt seksuaalisesta häirinnästä ja Yellowfilmtv:een porukka käy salilla kuvausten välillä vapaalla.

Anni Vuohijoki ei ole alkuperäisiä ivalolaisia ja ei hän liity millään tavalla minuun jos Ivalo elokuvasta jotain kunnianloukkaus juttuja tehdään!

En lähe Anni Vuohijoen salille vaikka olis Universiumin voimannosto kilpailut voittanut!

Tuohan raahas Ukrainaista pakolaisia Suomeen turvaan Peipon FIKSUN Lauran kanssa, mutta mihin he oikein on HYLÄNNEET kyseiset pakolaiset joiden TURVAAN HAKEMINEN OLI HEISTÄ HIENO SEKÄ ARVOKAS TEHTÄVÄ!?

5

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä mistä koko Anni Vuohijoki tuli mieleen ja miten yhdistin hänet Mikko Leppilampeen.

      Anni Vuohijoki oli yksi syy miksi en suostunut edes käymään lääkärissä, koska luin että hän on Ivalon terveyskeskuksessa lääkärissä.

      Valitettavasti hän EI LÄÄKÄRINÄ kaikkien tempaustensa jälkeen herätä luottamusta.

      Minä ilmoitin, että ” Minua ei PUOSKARIT HOIDA JOTEN EN MENEN IVALOSSA LÄÄKÄRIIN!”

      Olisin vetänyt itseni hirteen mielummin, kuin mennyt Anni Vuohijoen hoidettavaksi!
      Luin tuon uutisen ja totesin, että nyt kyllä vippaa jo päättäjillä ja aika pahasti päästä, kun tuon ovat palkanneet lääkäriksi Ivaloon töihin!

      He teki Ukrainassa saman mitä Saksan SS-joukot teki aikoinaan, kun toivat suomalaiset Salmijärveltä omilla päätöksillä pois!
      Ei Ukraina ole pyytänyt evakoimaan ihmisiä sieltä vaan ihmiset on päättäneet itse evakoida heitä ja tuoda Suomeen turvaan.

      Me suomalaiset joudutaan maksamaan, koska Ukraina ei ole pyytänyt ja Suomen hallitus on ilmoittanut ettei he käännytä ketään.
      Ei Suomen hallituskaan ole määrännyt ketään hakemaan ihmisiä Ukrainasta turvaan Suomeen!

      • Anonyymi

        Anni Vuohijoki on KANSALLIS HÄPEÄ vaikka onkin voittanut Olympia kultaa Suomelle, mutta hän EI OLE VOITTANUT TUOTA!

        Minä olin sentään TYÖTTÖMÄNÄ TYÖVOIMAKOULUTUKSESSA työssä oppijaksolla Suomi 100vuonna Helsingin Olympia Stadionilla TÖISSÄ vanhemman panostajan koulutuksessa!

        Olympia mitalilla on entinen ARVOA, kun tuon voittaa SUOMALAINEN SUOMESSA!

        Anni Vuohijoki on tehnyt kaikki mahdolliset paskat mitä ei pitäis tehdä, mutta kuka tuollaisen IHMIS PASKAN KANSSA OIKEESTI viitti edes alkaa tappelemaan!

        Eihän tuota voi laittaa edes vankilaan eikä vankimielisairaalaan, koska me joudutaan maksamaan kaikki kulut ja ANNI VUOHIJOKI ON YSTÄVIENSÄ ja KAVEREIDENSA KANSSA niin paljon velkaa, että he ei pysty ikinä maksamaan velkojaan!

        Positiivista on se, että Suomen valtion saa lisää velkaa koska meille suomalaisille pitää maksaa korvauksia tämmösestä porsimisesta!
        NATO:oon kuuluminen on siitä hyvä, että heidät voidaan luovuttaa Suomeen melkeen joka maasta.
        Maat jotka ei kuuluu NATO:oon on maita jonne moni ei halua edes lomalle…

        En näköjään niin tyhmä ole mitä väittävät ihan Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa ja Kunnanjohtajakin vielä halus tulla EDUSTAMAAN HEITÄ!

        Kannattaa jättää äänestämättä niin voi rehellisesti sekä puolueettomasti todistaa epärehellisyyksiä jotka ei kiinnosta edes Inarin kunnanjohtajaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anni Vuohijoki on KANSALLIS HÄPEÄ vaikka onkin voittanut Olympia kultaa Suomelle, mutta hän EI OLE VOITTANUT TUOTA!

        Minä olin sentään TYÖTTÖMÄNÄ TYÖVOIMAKOULUTUKSESSA työssä oppijaksolla Suomi 100vuonna Helsingin Olympia Stadionilla TÖISSÄ vanhemman panostajan koulutuksessa!

        Olympia mitalilla on entinen ARVOA, kun tuon voittaa SUOMALAINEN SUOMESSA!

        Anni Vuohijoki on tehnyt kaikki mahdolliset paskat mitä ei pitäis tehdä, mutta kuka tuollaisen IHMIS PASKAN KANSSA OIKEESTI viitti edes alkaa tappelemaan!

        Eihän tuota voi laittaa edes vankilaan eikä vankimielisairaalaan, koska me joudutaan maksamaan kaikki kulut ja ANNI VUOHIJOKI ON YSTÄVIENSÄ ja KAVEREIDENSA KANSSA niin paljon velkaa, että he ei pysty ikinä maksamaan velkojaan!

        Positiivista on se, että Suomen valtion saa lisää velkaa koska meille suomalaisille pitää maksaa korvauksia tämmösestä porsimisesta!
        NATO:oon kuuluminen on siitä hyvä, että heidät voidaan luovuttaa Suomeen melkeen joka maasta.
        Maat jotka ei kuuluu NATO:oon on maita jonne moni ei halua edes lomalle…

        En näköjään niin tyhmä ole mitä väittävät ihan Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa ja Kunnanjohtajakin vielä halus tulla EDUSTAMAAN HEITÄ!

        Kannattaa jättää äänestämättä niin voi rehellisesti sekä puolueettomasti todistaa epärehellisyyksiä jotka ei kiinnosta edes Inarin kunnanjohtajaa!

        Se on kyllä VALE, että minä olisin ENNENKIN TEHNYT TÄMMÖSIÄ!

        Jos olisin niin Suomessa ei olis KÖYHIÄ YHTÄÄN VAAN ME OLTAS MILJARDÖÖREJÄ KAIKKI!
        Kansa huutais : Ei enää rahaa koska meillä on jo niin paljon, että suvut elää 1000 vuotta huoletonta elämää!

        En edes tiedä paljonko ÄO on virallisesti, mutta ei kai tuolla väliä ole!
        Minä voin lahjoittaa aivoni, kun kuolen jollekkin perinnöksi niin ei mene hyvät AIVOT hukkaan vaan jää tulevaan vielä ÄLYKKYYTTÄ mitä voivat käyttää!

        Näin älykkääksi tulee, kun oppii RÄKYTTÄMÄÄN SOMESSA sekä KÄÄRII JOUTESSAAN SÄTKÄÄ ja polttaa sen sekä miettii ” Mitähän seuraavaksi keksis!”

        Sukuni valmisti aikoinaan SÄTKÄ TUPAKKAA ja kyllä oli minun suku joka on valmistanut PROPAGANDA tupakkaa!
        Stalin suorastaan rakasti, koska hän sai Neuvostoliittoon Stalin tupakkaa jota kaikki poltteli ja tuollaiset asiat vaikutti myös Suomen sekä Neuvostoliiton väliseen rauhaan.

        Työmies on ollut varmaan yksi tupakka merkki jota ovat polttaneet JOUTESSAAN.

        Savurenkaita. Kun Patruuna Bogdanoff tehtaan perusti.
        On ainut kirja jonka olen lukenut sukuni historiasta ja en edes tiennyt koko miehen olemasta olosta.
        Kirjan kirjoittaja on kuulemma samoja sukuja, mutta hän ihmetteli kirjassa että mihin kaikki miehet oli suvusta kadonneet.
        Heistä on tullut Patruuna Bogdanoffin KUNNIANLOUKKAAJIA, koska ei he osaa edes kääriä SÄTKÄÄ vaan polttavat valmista!
        Meiltä kyllä löytyy Patruuna Bogdanoffin luoman suvun perinteen ARVOSTAJIA ja ihan löytyy naisiakin jotka osaa kääriä vielä sätkää!
        Minä en ainakaan kehtaa ottaa sukunimeä takaisin, koska he jotka ei osaa kääriä sätkää eikä edes polta käy minunkin kunnian päälle!


    • Anonyymi

      Sie oot satana hullu.

      • Anonyymi

        En ole vaan tutkin tätä asiaa ja en ole mihinkään tehnyt edes rikosilmoitusta!

        Molemmat on JULKISUUDEN henkilöitä joten heidän nimien mainitseminen ei ole rikos.

        Jos hyvin käy niin saadaan kohta Inari elokuvakin, koska he voi käydä lukemassa näitä juttuja mitä kirjoitellaan!

        Inarin kunnan arki on yhtä suurta elokuvaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe