Euroviisusuosikkisi vuosien varrelta?

Anonyymi-ap

49

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Voi, tämä oli ihana 😢 tai sitten käy vaan herkillä.
        🐾


      • Anonyymi

        Paras osaa tuo turkkilainen välisoitto. Ei olisi uskonut joskus, että siitäkin alan pitämään 🤭
        🐾


    • Sama, kun sulla. Yleensä en edes seuraa viisuja. Kuuntelen biisit sitten, jos joku kuulostaa kuunneltavalta. Måneskiniakaan en kuuntelisi jollei solisti olisi ääneltään mieluinen.

      Mutta Innaa ei oo viisuihin saatu. Ehkä kauneuskisoihin sitten.

      https://youtu.be/h3kRIxLruDs?si=_DMice-0tEdF5WFc

      • Anonyymi

        Siis ajatella, tällä on miljoonia katselukertoja, enkä itse muista kuulleeni koskaan 😦
        🐾




      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Vaan tämä vitun kylmä kevät sausi muuttua jo lämpöiseksi kesäksi. Sille tää. 😊

        Dess, sitten hiljenen ja häviän linjoilta.

        Huonekaluja kantamaan autoon. 💪

        https://youtu.be/mEsBu-dNfGA?si=1ePqTFl9zmIHNaOm

        Juu, tämä kevät jää kylmyydestään mieleen.. Löysin muuten väliin vanhan suosikkini Mando Diao - Dance With Somebodyn.

        Ja arvaanko oikein, että jos elämääsi sisältyy muutoksia, niin tuota kaikkea viimeistä linkkiäsi elämääsi toivotan 🌞👍
        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tämä kevät jää kylmyydestään mieleen.. Löysin muuten väliin vanhan suosikkini Mando Diao - Dance With Somebodyn.

        Ja arvaanko oikein, että jos elämääsi sisältyy muutoksia, niin tuota kaikkea viimeistä linkkiäsi elämääsi toivotan 🌞👍
        🐾

        Ei mun elämään ole muutoksia tulossa. Mutta roudaan kaiken turhan kiertoon. Olen kyllästynyt turhan huonekaluston olemassaoloon. Kierrätystä harrastan muutenkin. Vanhasta uutta.

        Seuraava projektini on kyhätä yöpöytiä yhdistäen penkkejä.. kalustelevyä, superloonia, kangasta, nitojaa, sprayliimaa ja ruuveja apuna käyttäen.

        Toinen projekti on kasvikoppien kasaus jne. 4x3 metriä x 2.😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tämä kevät jää kylmyydestään mieleen.. Löysin muuten väliin vanhan suosikkini Mando Diao - Dance With Somebodyn.

        Ja arvaanko oikein, että jos elämääsi sisältyy muutoksia, niin tuota kaikkea viimeistä linkkiäsi elämääsi toivotan 🌞👍
        🐾

        Ei mun elämään ole muutoksia tulossa. Mutta roudaan kaiken turhan kiertoon. Olen kyllästynyt turhan huonekaluston olemassaoloon. Kierrätystä harrastan muutenkin. Vanhasta uutta.

        Seuraava projektini on kyhätä yöpöytiä yhdistäen penkkejä.. kalustelevyä, superloonia, kangasta, nitojaa, sprayliimaa ja ruuveja apuna käyttäen.

        Toinen projekti on kasvikoppien kasaus jne. 4x3 metriä x 2.😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tämä kevät jää kylmyydestään mieleen.. Löysin muuten väliin vanhan suosikkini Mando Diao - Dance With Somebodyn.

        Ja arvaanko oikein, että jos elämääsi sisältyy muutoksia, niin tuota kaikkea viimeistä linkkiäsi elämääsi toivotan 🌞👍
        🐾

        Ei mun elämään ole muutoksia tulossa. Mutta roudaan kaiken turhan kiertoon. Olen kyllästynyt turhan huonekaluston olemassaoloon. Kierrätystä harrastan muutenkin. Vanhasta uutta.

        Seuraava projektini on kyhätä yöpöytiä yhdistäen penkkejä.. kalustelevyä, superloonia, kangasta, nitojaa, sprayliimaa ja ruuveja apuna käyttäen.

        Toinen projekti on kasvikoppien kasaus jne. 4x3 metriä x 2.😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tämä kevät jää kylmyydestään mieleen.. Löysin muuten väliin vanhan suosikkini Mando Diao - Dance With Somebodyn.

        Ja arvaanko oikein, että jos elämääsi sisältyy muutoksia, niin tuota kaikkea viimeistä linkkiäsi elämääsi toivotan 🌞👍
        🐾

        Ei mun elämään ole muutoksia tulossa. Mutta roudaan kaiken turhan kiertoon. Olen kyllästynyt turhan huonekaluston olemassaoloon. Kierrätystä harrastan muutenkin. Vanhasta uutta.

        Seuraava projektini on kyhätä yöpöytiä yhdistäen penkkejä.. kalustelevyä, superloonia, kangasta, nitojaa, sprayliimaa ja ruuveja apuna käyttäen.

        Toinen projekti on kasvikoppien kasaus jne. 4x3 metriä x 2.😊👍


    • Lordin voitto jäi parhaiten mieleen. Ei tule varmaan tapahtumaan vastaavaa enää koskaan.

      • Anonyymi

        Uskon itse taas toisin, sillä suomen perinteinen pönötys on muuttunut parempaan suuntaan 🙂Tämän vuoden viisut sai toivomaan, ettei voittoa ikinä edes tulisi 🙁
        🐾


    • Anonyymi

      ëi ole leikkiä kuin joku BVMW-auton tain miljoonan omistaja, niin josklan-peple eiy will ceraintly kill you an your too... iw no game4 no more iw

      • Anonyymi

        kyllä kyllä ceraintly 😀
        🐾


      • Tästä minäkin tykkäsin. Olinkin jo unohtanut tämän, vaikka bändiä joskus kuunetelenkin.


      • Anonyymi

        Tästä pidän minäkin ja jos tämä olisi ollut tänä vuonna listoilla, niin sen voittoa olisi estänyt vain kauhistuksen tunne, johon Irlannin esitys ei edes pysty 😰
        🐾


      • Anonyymi

        Kiva ☺️
        🐾


      • Anonyymi

        Muistan kyllä miten tuo ulkomuoto hämmästytti 😅
        Mutta juu, bondimainen mahtava esitys ja kyllä sen muistaa edelleen 😀
        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kyllä miten tuo ulkomuoto hämmästytti 😅
        Mutta juu, bondimainen mahtava esitys ja kyllä sen muistaa edelleen 😀
        🐾

        Jotenkin tiesin silloin, että se voittaa. Sama kuin nyt tuon Sveitsin esitys. Jotain samaa tunnelmaa niissä.


      • Anonyymi

        Ai miten kaunis ja toiveikas 😌 En edes tiennyt että tämä on euroviisu. Olen kuullut tämän jopa käännöksenä, vaikka en millään muista kenen 😳
        🐾


      • Anonyymi

        Tämän muistan! 😘 Usein näissä ranskalaisissa on sellaista hienostuneisuutta, että tuntee itsensä metsäläiseksi 😅
        🐾


    • Esimerkiksi viime vuonna Norjan edustaja Alessandra ja hänen kappaleensa Queen of Kings oli ja on edelleen hyvä kappale, jota kuuntelen välillä edelleen. En ymmärrä, miten sijoittui viisuissa niin huonosti lopulta.

      https://youtu.be/vSfffjHjdTk?si=Me2tAAgrI0UJ8rTB

      • Anonyymi

        No tosiaankin! Niin paljon on tullut kuunneltua tätä radiosta ja kanavilta, että täysin unohtunut koko viisutausta 😦
        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tosiaankin! Niin paljon on tullut kuunneltua tätä radiosta ja kanavilta, että täysin unohtunut koko viisutausta 😦
        🐾

        Tarkistin, että sijoittui siis viidenneksi, eli ei huono sijoitus ollenkaan. Jotenkin muistin että todella vähän pisteitä sai.


    • Anonyymi

      Alexander Rybak - Fairytale.
      Sopi formaattiin täydellisesti. Ja tyyppi on todennäköisesti päälle vielä jonkinsortin vamppyyri. Ei näytä vanhentuneen.

      Ja toinen nyt tietenkin VERKA SERDUCHKA - DANCING LASHA TUMBAI.

      Ei näitä viisuja voi ottaa tosissaan. Eikä kannata.

      • Anonyymi

        Muista tämän ensimmäisen, vaikka tuskin tämä kärkeen sijoittunut 😀 Toinen oli huvittava. Ajat hieman muuttuneet
        🐾


      • Anonyymi

        Tämän kun vielä linkkasit, niin huomaan miten näitä ranskailaisia onkaan suomessa rakastettu 🥰😍😄
        🐾


    • Anonyymi

      Hei, näitähän on tosi monta. Sitä olen joskus ihmetellyt, miksi korvat oppivat pitämään joistakin vasta vuosien totuttelun jälkeen. Mukava kuunnella kaikki mitä olette linkittäneet, sain huomiseksi kuuntelemista ☺️
      🐾

      • Anonyymi

        Kiitos linkeistä. Eilen ei tänne ehtinyt, vaan pienensä eläinystävästä suru tuli kysymättä vastaa 😪 sen verran järkyttynyt asiasta vielä olen, että kokoilen edelleen itseäni ja seuranne oli enemmän kuin tarpeen ♥️ kiitos
        🐾


      • Anonyymi

        No eipä niin, todella ihana. Jännä vaan kun näitä kuuntelee tässä tilassa, niin käy tahtoo käydä ensin näin 🥺 ja sitten näin 😭 mutta kuitenkin tästä näin❣️
        🐾


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oliko monenneksi vika tänä vuonna? Sija 19, eipä ole juuri muuta sijoitukseen liittyvää paljastettu? Oliko yhtään nolla pistettä saanutta maata?

    • Anonyymi

      Metalliasormi se on

    • Vuosien 1974 ja 2022 väliltä muistan äkkiseltään tasan yhden kipaleen, jonka osaan sijoittaa oikeaan vuoteen. Joten se yksi vuosien varrelta olkoon Hard Rock Hallelujah!

      https://www.youtube.com/watch?v=UGKqEljm03s (Domi)

    • Anonyymi

      kuulin aikaisemminkin mutta tuo uutinwen joku Tiktok-haaste poltti talon huh

    • Anonyymi

      TikTok tactics.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe