Tiedän vain kertosäkeen, jäi soimaan päähän kun kuulin sen jossain.. Se menee jotenkin näin: Dam Dada Dada Dadi Dadi Dam, -''- , baby I said I love you.. Soi päässä ainakin noin :) olis kiva tietää mikä ja kenen kappale olis kyseessä.. Tosta voi kyllä olla aika vaikea tunnistaa.. Kiitos kumminkin :)
Mikä ja kenen kappale...
7
6886
Vastaukset
- Anneh69
Minkä tyylistä musiikkia?
- Nemio
Pop tyylistä.. samanlaista kuin haddawayn.. Voi olla haddawayn biisikin.. olen yrittäny etsiä, mutta tuloksetta..
- Nemio
Toi kohta baby I said I love ei välttämättä kuulu ihan tuon kertosäkeen perään.. Aika vanhasta biisistä on kyse.. Joskus 90-luvulla varmaan on ilmestynyt..
- hanna
Kyseessä on 90-luvun hitti, loveletter from space..Valitettavasti en kyllä muista esittäjää:(
- Nemio
Iso kiitos, kyseinen biisi se on :D The free on esittäjä..
- anni
Biisi on loveletter from space..Esittäjä on kuitenkin päässyt unohtumaa=( voit tästä tarkistaa puhutaanko me samasta asiasta
eli kertosäe:
With your light you shine the message
The loveletter from space.
And it says I love you
And with my light I shine the message
The loveletter from space.
And it says I love you too
Dam da da da di da di
Dam da da da di da di
Da da da da di dam...- Nemio
..Sulle :D kyseinen biisi se on, kuten tossa aikaisemmin kirjoitin :) Esittäjä on muuten the free.. Kiitos vielä teille kahdelle, kun tiesitte :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305