Onkohan tampereella virallista/epävirallista nakurantaa, jossa paistatella lämpöisiä lomapäiviä?
Tampereella nakurantaa?
6
1490
Vastaukset
Niin olis kans kiva tietää?
- ...
Eiko nykyaan uimapukukaan ole tarpeeksi vaatetta, vaan pitaa olla aivan nakuna...?!
- ...
Itse on tullut nakuiltua mältinrannassa, mutta ajankohta on yleensä ollut lauantai- tai sunnuntaiaamu neljän jälkeen. Ei vielä aurinko kovin paljoa lämmitä.
- Kari
Näsijärven puolella olen nauttinut auringosta
Kaupinojan saunan jälkeisillä kallioilla Niihamaan
päin.
Pyhäjärvellä olen ollut soutuveneellä saarissa
ja rantakallioiltakin löytyy sopivia paikkoja Pyynikin uimarannalta eteenpäin kohti Nokiaa.
Pian on loma edessä ja aion nauttia siitä myös ilman vaatteita. - Mika
jotain mainintoja olen keskusteluista poiminut.
Virallista rantaa ei ole, eikä varmaan koskaan
tulekaan. Epävirallisina paikkoina on mainittu joitakin saaria sekä Näsijärvellä että Pyhäjärvellä, mutta milläs niihin ilman venettä pääsee...
Mainittuja paikkoja on Reuharinniemi (ja Reuharinsaaret), kalliot UKK-instituutin lähistöllä sekä Kaupinrannan alueella, niemenkärki Toimelan vieressä.
Tarkastan näitä paikkoja lähiaikoina, jos ilmat
suosivat. Saa ilmoitella vaikka yhteystietoja sähköpostilla: [email protected], niin pistän viestiä jos joku näistä osoittautuu hyväksi paikaksi. Tietysti joku asioista paremmin tietäväkin saa ilmoitella, yritetään kuitenkin pitää hyvät paikat vähän pienemmän porukan tietona, ettei kaikki uteliaat ryntää paikalle.- lämpene
sama ongelma... pitäisi löytää, että rusketusraidat jäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511