Onkohan tampereella virallista/epävirallista nakurantaa, jossa paistatella lämpöisiä lomapäiviä?
Tampereella nakurantaa?
6
1460
Vastaukset
Niin olis kans kiva tietää?
- ...
Eiko nykyaan uimapukukaan ole tarpeeksi vaatetta, vaan pitaa olla aivan nakuna...?!
- ...
Itse on tullut nakuiltua mältinrannassa, mutta ajankohta on yleensä ollut lauantai- tai sunnuntaiaamu neljän jälkeen. Ei vielä aurinko kovin paljoa lämmitä.
- Kari
Näsijärven puolella olen nauttinut auringosta
Kaupinojan saunan jälkeisillä kallioilla Niihamaan
päin.
Pyhäjärvellä olen ollut soutuveneellä saarissa
ja rantakallioiltakin löytyy sopivia paikkoja Pyynikin uimarannalta eteenpäin kohti Nokiaa.
Pian on loma edessä ja aion nauttia siitä myös ilman vaatteita. - Mika
jotain mainintoja olen keskusteluista poiminut.
Virallista rantaa ei ole, eikä varmaan koskaan
tulekaan. Epävirallisina paikkoina on mainittu joitakin saaria sekä Näsijärvellä että Pyhäjärvellä, mutta milläs niihin ilman venettä pääsee...
Mainittuja paikkoja on Reuharinniemi (ja Reuharinsaaret), kalliot UKK-instituutin lähistöllä sekä Kaupinrannan alueella, niemenkärki Toimelan vieressä.
Tarkastan näitä paikkoja lähiaikoina, jos ilmat
suosivat. Saa ilmoitella vaikka yhteystietoja sähköpostilla: [email protected], niin pistän viestiä jos joku näistä osoittautuu hyväksi paikaksi. Tietysti joku asioista paremmin tietäväkin saa ilmoitella, yritetään kuitenkin pitää hyvät paikat vähän pienemmän porukan tietona, ettei kaikki uteliaat ryntää paikalle.- lämpene
sama ongelma... pitäisi löytää, että rusketusraidat jäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834