Mitä pahaa siinä on?

Anonyymi-ap

Jos toivottaa palstalaisille hyvää yötä?

42

275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko pupu

      • Anonyymi

        En ole, miten niin?


      • Anonyymi

        Mitä pupusta haluat?


    • Ei mitään kuinka niin oisi?

      • Anonyymi

        Joku pitää sitä floodaamisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku pitää sitä floodaamisena.

        Tällänen vanhus ei tiiä mitä toi tarkoittaa mut asia selvä...
        Luulisin niin (:


    • Anonyymi

      Eikös nyt IBM neinaakin rakentaa maanjalle KOKO Helsinginkin kokoiswenkin tietokoneen he

    • Anonyymi

      Päivittäinen floodaaminen samoilla jorinoilla vithuttaa

      • Anonyymi

        Sehän on sun ongelma!


      • Anonyymi

        Älä näe näistä ätmin tervehdyksistä niin paljon vaivaa sillähän siitä tuskasta pääsee vai?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yöpusu pitää palstalaisille antaa...

    • Veminiskinainen saattaa suuttua mistä tahansa, ja suuttuukin tosissaan, mitä tavallinen sisko pitäis kohteliaisuutena. Kaiken pahempaa on, että veminiski tekeytyy tavalliseks ja rajähtää sit ihan yllättäen.

      Tietysti tietää karttaa sen jälkeen veminiskii, mut kamaloitus on jo niiku tapahtunu. Sillo pitää sanoo kolme kertaa: "Pthyi Puapelin lohjkiärme", sylkästä maahan ja pyllistää.

      Veminiskien kanssa ei tavalliset temput auta. 🌹👀

    • Anonyymi

      Aina hyvän mukana tulee paha myös, kuten pahan mukana myös tulee jotain hyvää.

      • Oisha siinä niiku maailmankirjat sekasi, jos veminiski oiski herttane. 🌹👀


    • Ei haittaa. Mielelläni niitä aloituksia luen🤗

      • En loukkaannu. Mutta olen aivan varma että tästä seuraa älytön naurukohtaus mistä ei meinaa millään tulla loppua. Sen verran hauskalta kuulostaa🤣


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        En loukkaannu. Mutta olen aivan varma että tästä seuraa älytön naurukohtaus mistä ei meinaa millään tulla loppua. Sen verran hauskalta kuulostaa🤣

        En nyt tiedä naurattaako sinua kun nautit ja saat orgasmin eli naurattaako kun nautit


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä naurattaako sinua kun nautit ja saat orgasmin eli naurattaako kun nautit

        Kyllä mua enemmän naurattaa tuossa se ajatus, että mies puhuu mun vaginalle.. ajattele jos vaikka kuinka lässyttäisi sille.. voi iskän oma pieni magnusti.. etkö ole saanut viime aikoina oikein huomiota.🤭 orgasmi on ihana asia.. ei sille naureta.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä mua enemmän naurattaa tuossa se ajatus, että mies puhuu mun vaginalle.. ajattele jos vaikka kuinka lässyttäisi sille.. voi iskän oma pieni magnusti.. etkö ole saanut viime aikoina oikein huomiota.🤭 orgasmi on ihana asia.. ei sille naureta.

        Ehkä ajatus naurattaa mut kun kieli osuu siihen nauru loppuu ja nautit ehkä orgasmin jälkeen silmäsi loistaa onnesta ja hymyilyttää ja olet onnellinen ja hetken päästä mies sanoo pimpillesi otetaan uusiksi niin naurattaako


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ajatus naurattaa mut kun kieli osuu siihen nauru loppuu ja nautit ehkä orgasmin jälkeen silmäsi loistaa onnesta ja hymyilyttää ja olet onnellinen ja hetken päästä mies sanoo pimpillesi otetaan uusiksi niin naurattaako

        Välis miehen täytyy sitten keskustella mun pimppini kanssa vasta jälkikäteen.. en muuten pysty keskittymään jos ekaksi nauran maha kippurassa.. naurusta ei millään tule loppua.. niin vaikka kuinka antaa suuhoitoa ja mulla pyörii päässä ne hassut puheet.. niin en mä silloin pysty keskittymään, että saisin orgasmin. Mukavaa touhua se silti on..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Välis miehen täytyy sitten keskustella mun pimppini kanssa vasta jälkikäteen.. en muuten pysty keskittymään jos ekaksi nauran maha kippurassa.. naurusta ei millään tule loppua.. niin vaikka kuinka antaa suuhoitoa ja mulla pyörii päässä ne hassut puheet.. niin en mä silloin pysty keskittymään, että saisin orgasmin. Mukavaa touhua se silti on..

        Veikkaan kun kieli alhaalta ylös kerran toisen ja kolmannen tai kun kaksi sormea työntyy sinuun ja kieli klitoristasi lipittää niin naurusi loppuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan kun kieli alhaalta ylös kerran toisen ja kolmannen tai kun kaksi sormea työntyy sinuun ja kieli klitoristasi lipittää niin naurusi loppuu

        Jos naista naurattaa, niin siihen ei mitkään nuolemis tekniikat auta!!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jos naista naurattaa, niin siihen ei mitkään nuolemis tekniikat auta!!

        Olen ätmi eli luulin niin anteeksi että olen ätmi köyhä duunari mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ätmi eli luulin niin anteeksi että olen ätmi köyhä duunari mies

        Hei voi toi johonkin muuhun naiseen toimia. Ehkä joku osaa keskittyä tuon jälkeen siihen suuhoitoon eikä niihin hassuihin puheisiin.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei voi toi johonkin muuhun naiseen toimia. Ehkä joku osaa keskittyä tuon jälkeen siihen suuhoitoon eikä niihin hassuihin puheisiin.

        Ei voi ei ätmi tiedä mitään mutta rikkaat ja varakkaat korkeastikoulutetut jännämiehet tietää mitä nainen haluaa ja tarvii niinkorkeastikoulutetut tinderimiehet tietää


      • Anonyymi

        Naista ei ainakaan tyydytetä siten että kirjoittelee itsensä kanssa oraalisen sexin iloista haaveilijaa esittäen, veikkaan että ois dealbreaker


    • Anonyymi

      Ätmin spammi ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Minua monet naiset kaipaavat Suomi24:än ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua monet naiset kaipaavat Suomi24:än ulkopuolella.

        Ei kukaan muu kuin äiti ja hänkin pakon edessä :(


    • Anonyymi

      itseänmi hubiyyaa kun joku niin Netflix ilmoittaa tiedoissa että katselet, laite joku BluRay-device..

    • Anonyymi

      Kiitos samoin. Ja nyt kaikin persesilimät syrjälleen lämpimän peiton alle.

    • Anonyymi

      joku julma musiikki... en muista tkaa nimeä, mutta viinamiehellekin: kun laitat oven kiinni ja lähdet yökerhoihin, vaistoat että et ole tulossa takaisin..

    • Anonyymi

      onko jokainen lesvo lepsu eli yhteiskunnqan tuella elävä komunisti`?

    • Anonyymi

      Öepsu-luuseri kuin poliitikko.

    • Mää muuten teen haaveilijallekin tiedoks, että vittu eli pillu ei ole vagina. Vagina on latinan sana, suomeksi tuppi, tarkoittaa emätintä. Suurihaneellinen sekin, mut eri asia kuin ULKOISET sukupuolielimet. Vittua tarkoittava latinan sana on cunnus.

      Virhesanan käyttö johtuu alkujaan AMERIKKALAISESTA sievistelyntarpeesta, eikä siksi tiedä, milloin kukakin puhuu ulkoisesta vitusta, kuka sisäisestä emättimestä. Roomalainen sotilas veti 'ferrum ex vagina', miekan tupestaan. 🌹👀

      • Anonyymi

        Tuon perusteella tuli mieleen, että koska vaginalla lienee ollut arkisempi merkitys sanana, niin v. ttu keksittiin myöhemmin? - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon perusteella tuli mieleen, että koska vaginalla lienee ollut arkisempi merkitys sanana, niin v. ttu keksittiin myöhemmin? - cu-

        Vittu on lainattu suomeen viikinkikielestä, fornnordiska, Old Norse, tuhannen vuotta sitten, siis merkittävästi myöhemmin, kuin antiikin latinassa tuppea ilmaistiin vagina-sanalla. Mitä sanaa käytettiin suomessa ennen viikinkilainaa tarkoittamassa vittua eli ulkopuolisia sukupuolielimiä, ei ole tiedossani.

        Viikinkisanan vittu käytön alkua ei liene määriteltävissä, sillä se se on samaa kantaa kuin yleisgermaaninen sana, sama kuin nyky-yläsaksan Fotze ja nykyalasaksan fot. Nykyruotsissa fittan, nykynorjassa fyttan.

        Emätin-sanan kantamuotoa on seurattavissa aina kantauraliin asti, jossa se on rekonstruoitu muotoon *emä, mutta sanan merkitys eri sukulaiskielissä vaihtelee äidistä sisäisiin sukupuolielimiin ja emäsikaan.

        Vaikka latinan sana vagina on vanha, sitä on suomessa käytetty vasta myöhään emättimen merkityksessä. Antiikin latinassa sitä ei koskaan käytetty tässä merkityksessä. 🌹👀


    • Anonyymi

      niin kun tottunut e3ttä kaikenlaista kaupungeissa tapastuu, elämä ei ole kuin "salatut eläimewt"... niin parempi ollq hiljaa jos ei 5i3dä mitä jne....

      Varmasti joku mummeli tiiraileekin suurella kaukoputkellaan Utsjoelta mitä Annankadulla Helsissä tpahruu

    • Anonyymi

      niin vähän mielipidekysymys, jonkin mielestä hyvä on paha ja toisen miwelesrä paha on hyvä..

      .. itseni mielen pitää virkeänä kun ohjelmoija... niin tietokoneelle juttuja haha.

    • Anonyymi

      mutta niin monesti c-kääntä ilmoittaa viallisesta koodista varsinkin you56ube-mainoksissa sanoo: haluatko debugata tätä koodia tätä koodia on Visual studion assembly deguer4 jos haluat...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe