Minulla on kasvoissa sekä nenän lähettyvillä että suun lähettyvillä jonkinlaista ihottumaa. Se ei lähde pois. Ihottumassa on pieniä "näppyjä" (mitä nyt iholla on välillä muutenkin). Olen käyttänyt erilaisia apteekista saatavia ihottuma-voiteita nyt yli kuukauden, eikä auta. Mikä neuvoksi? Auttakaa epätoivoista..
Apua ihottumaan kasvoissa?
2
698
Vastaukset
- mimmu
Apteekista saa Locobase Repair voidetta, tarkoitettu erittäin kuivalle/vaurioituneelle iholle. Sopii todella hyvin inhan kuivan ihottuman hoitoon. Tiedän omasta kokemuksesta ja kannattaa välttää turhaa vesipesua tuolla ongelma alueella, sillä vesi voi vaan ärsyttää.
Minä olenkin tällä sivustolla useaan kertaan monelle suositellut kyseistä voidetta. Ja ainakin yksi henkilö kertoi, että kummasti auttoi. =) oletko kokeillut sitä?P:tä voidaan käyttää kasvoille koska aine ei ohenna ihoa niin kuin monet muut korttisoonit tekee!
Varoituksena se on todella kallista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437