Minulla on kasvoissa sekä nenän lähettyvillä että suun lähettyvillä jonkinlaista ihottumaa. Se ei lähde pois. Ihottumassa on pieniä "näppyjä" (mitä nyt iholla on välillä muutenkin). Olen käyttänyt erilaisia apteekista saatavia ihottuma-voiteita nyt yli kuukauden, eikä auta. Mikä neuvoksi? Auttakaa epätoivoista..
Apua ihottumaan kasvoissa?
2
684
Vastaukset
- mimmu
Apteekista saa Locobase Repair voidetta, tarkoitettu erittäin kuivalle/vaurioituneelle iholle. Sopii todella hyvin inhan kuivan ihottuman hoitoon. Tiedän omasta kokemuksesta ja kannattaa välttää turhaa vesipesua tuolla ongelma alueella, sillä vesi voi vaan ärsyttää.
Minä olenkin tällä sivustolla useaan kertaan monelle suositellut kyseistä voidetta. Ja ainakin yksi henkilö kertoi, että kummasti auttoi. =) oletko kokeillut sitä?P:tä voidaan käyttää kasvoille koska aine ei ohenna ihoa niin kuin monet muut korttisoonit tekee!
Varoituksena se on todella kallista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot993775Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe523126- 793037
- 192875
- 282744
- 522472
- 192207
- 602138
- 591986
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121888