Tietäiskö kukaan hyviä vinkkejä?

albiino

Tietäiskö kukaan hyviä vinkkejä miten sais nopeasti ihon ruskettumaan?? oon kuullu että jos syö porkkanaa säännöllisesti niin se auttaa vähän?!? onko totta?? lisää kiitos näitä :D

13

14692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin ei porkkanatkaan auta

Siis rusketutko lainkaan? Itse rusketun helposti,mutta nythän vasta ruskea olenkin kun olen syönyt n.kuukauden ajan Vivida Sun kapseleita! Niitä kehoitetaan syömään viikkoja ennen auringonottoa,mutta kaiketi jeesaavat jo heti verenkiertoon joutuessaan.

Porkkanoita saa ahmia kilokaupalla,ennekun iho alkaa sen avulla värjäytymään...tietty karoteeni auttaa ja on hyväksi.

Itseruskettavia peliin,ellet turvaudu solariumiin.

• kyllä

minä rusketun mutta haluan ruskettua enemmän!! ärsyttää ku tuntuu etten millään rusketu.. mitä ne Vivida Sun kapselit on? :O ja mistä saan?? kiitos jo näistäkin.. :D

• vastaus
        kyllä kirjoitti:

minä rusketun mutta haluan ruskettua enemmän!! ärsyttää ku tuntuu etten millään rusketu.. mitä ne Vivida Sun kapselit on? :O ja mistä saan?? kiitos jo näistäkin.. :D

Niitä saa kaupoista ja apteekeista, omat ostin apteekista.

Tässä tietoa:
        Vivida Sun aurinkokapselit
        Kapselit suojaavat ihoa ja edistävät rusketusta.

Luonnon beetakaroteenia, E-vitamiinia, hyödyllisiä rasvahappoja ja antioksidantteja sisältävät Vivida Sun -aurinkokapselit aktivoivat ihon omaa pigmenttituotantoa ja antavat kauniin rusketuksen. Iho ruskettuu nopeammin ja suojaa näin itse itseään UV-säteiltä. Samalla Vivida-kapselit hoitavat ihosoluja, neutraloivat vapaiden happiradikaalien haittavaikutuksia ja ehkäisevät solujen ennenaikaista vanhenemista ja ryppyjen muodostumista.

Valmista ihosi aurinkoon kapseleilla. Jotta ihosi ehtii valmistautua, ala nauttia Vivida Sun -aurinkokapseleita jo 2 viikkoa ennen aurinkokautta. Jatka kuuria koko auringossa olon ajan. Jos haluat rusketuksesi kestävän pidempään, voit käyttää kapseleita vielä lomasi jälkeenkin.

Käyttö:
        Ihon ruskettumisen nopeuttaminen. Ihon suojaaminen ja sen ennenaikaisen vanhenemisen estäminen aurinkokautena

Annostelu:
        Yksi kapseli päivässä aterian yhteydessä. Kuuri aloitetaan 10-14 vuorokautta ennen auringonottoa. Rusketuksen säilymistä edistää, jos kapselien nauttimista jatketaan vielä kuukauden ajan auringonoton jälkeen.

Vaikuttavat aineet:
        Kylmäpuristettu purasruohosiemenöljy 20 %
        Vehnänalkioöljy 20 %
        Viinirypälesiemenöljy 20 %
        Luontainen beetakaroteenitiiviste 6,3 %
        d-alfa-tokoferolitiiviste 1,1 %

Niinkuin sanottu, itse olen ruskettunut toooosi hyvin ilman paahtamista, ne siis tosiaan vaikuttaa.

• entä
        vastaus kirjoitti:

Tässä tietoa:

Luonnon beetakaroteenia, E-vitamiinia, hyödyllisiä rasvahappoja ja antioksidantteja sisältävät Vivida Sun -aurinkokapselit aktivoivat ihon omaa pigmenttituotantoa ja antavat kauniin rusketuksen. Iho ruskettuu nopeammin ja suojaa näin itse itseään UV-säteiltä. Samalla Vivida-kapselit hoitavat ihosoluja, neutraloivat vapaiden happiradikaalien haittavaikutuksia ja ehkäisevät solujen ennenaikaista vanhenemista ja ryppyjen muodostumista.

Valmista ihosi aurinkoon kapseleilla. Jotta ihosi ehtii valmistautua, ala nauttia Vivida Sun -aurinkokapseleita jo 2 viikkoa ennen aurinkokautta. Jatka kuuria koko auringossa olon ajan. Jos haluat rusketuksesi kestävän pidempään, voit käyttää kapseleita vielä lomasi jälkeenkin.

Käyttö:
        Ihon ruskettumisen nopeuttaminen. Ihon suojaaminen ja sen ennenaikaisen vanhenemisen estäminen aurinkokautena

Annostelu:
        Yksi kapseli päivässä aterian yhteydessä. Kuuri aloitetaan 10-14 vuorokautta ennen auringonottoa. Rusketuksen säilymistä edistää, jos kapselien nauttimista jatketaan vielä kuukauden ajan auringonoton jälkeen.

Vaikuttavat aineet:
        Vehnänalkioöljy 20 %

Niinkuin sanottu, itse olen ruskettunut toooosi hyvin ilman paahtamista, ne siis tosiaan vaikuttaa.

kuinka kauan ne sitten vaikuttaa? onko niitä sitten pakko syyä koko kesä? katoaako rusketus heti ku lopettaa niitten syönnin?

• vastaus
        entä kirjoitti:

kuinka kauan ne sitten vaikuttaa? onko niitä sitten pakko syyä koko kesä? katoaako rusketus heti ku lopettaa niitten syönnin?

Eihän se rusketus mihinkään häviä kun sen on saanut, näillä tulee väri helpommin ja tummemmaksi.Ohjeissa neuvotaan syömään vielä rusketuskauden jälkeen, jolloin väri säilyy paremmin. Mun mielestä kapseli päivässä ei tuota ongelmaa, olen kyllä ottanut ne ilman ruokailua.

Enpä voi muutakuin kehua omalta kohdin tuotetta.Vielä en ole rantaan päässyt, mutta pihalla hipsiessä on aurinko tarttunut hyvin, olen ruskeampi kuin useampana kesänä koskaan.

• nyt sattui

kumma juttu.. oon ollu kaks päivää vain auringossa niin oon ruskettunu ihan hirveästi!! tavallisesti en ruskettunu en mitenkään!! kiitos kuitenkin niistä ihme kapseleista, mun yx kaveri alko käyttää nyt niitä :D

• ---
        vastaus kirjoitti:

Tässä tietoa:

Käyttö:

Annostelu:

Vaikuttavat aineet:
        Vehnänalkioöljy 20 %

Minulla on pisamia kasvoissa. Tuleeko noista Vivida Sun -kapseleista minulle lisää pisamia vai rusketusta?

• katsomassa

kävin katsomassa niitä kapseleita mutta ne eivät oo sitä mitä tarkoitin, niillä saama rusketus ei kestä pitkään, haluan KESTÄVÄN rusketuksen :D

• Omppu-04

KESTÄVÄÄ rusketusta et saa muuta kuin SOLARIUMilla tai LUONNOLLISESTI ruskettumalla.

Monenmoiset kapselit suojaavat ihoa liian helpolta palamiselta, syventävät väriä sekä auttavat ihoa ruskettumaan paremmin. Itse syön sellaisia, merkkiä en muista..

Ja lotraile itsruskettavien kanssa.. Ja sitä porkkanaa.. ;)

• tota
        Omppu-04 kirjoitti:

KESTÄVÄÄ rusketusta et saa muuta kuin SOLARIUMilla tai LUONNOLLISESTI ruskettumalla.

Monenmoiset kapselit suojaavat ihoa liian helpolta palamiselta, syventävät väriä sekä auttavat ihoa ruskettumaan paremmin. Itse syön sellaisia, merkkiä en muista..

Ja lotraile itsruskettavien kanssa.. Ja sitä porkkanaa.. ;)

kehtaatko ottaa selvää niistä mitkä auttaa ruskettumaan? ku en oikeen tykkää niistä itseruskettavista :D

• Omppu-04
        tota kirjoitti:

kehtaatko ottaa selvää niistä mitkä auttaa ruskettumaan? ku en oikeen tykkää niistä itseruskettavista :D

Itse aloitin Naturpostin Rusketus & Silica lisäravinteiden käytön. Taisi olla 15€ kuukauden satsi molempia. Rusketustabletit nimensä mukaisesti auttavat ihoa ruskettumaan paremmin, ja suojaavat ihoa liian helpolta palamiselta ja uvlta. Silicatabletit taas vaikuttavat hiuksiin, ihoon ja kynsiin. Huomasin vaikutuksen erityisesti kynsissäni.. :)

• Naturpost
        Omppu-04 kirjoitti:

Itse aloitin Naturpostin Rusketus & Silica lisäravinteiden käytön. Taisi olla 15€ kuukauden satsi molempia. Rusketustabletit nimensä mukaisesti auttavat ihoa ruskettumaan paremmin, ja suojaavat ihoa liian helpolta palamiselta ja uvlta. Silicatabletit taas vaikuttavat hiuksiin, ihoon ja kynsiin. Huomasin vaikutuksen erityisesti kynsissäni.. :)

Naturpostin luontaistuotteet ovat oikein hyviä. Itse olen kokeillut myös Naturique Rusketustabletteja ja Silicaa. Estävät ihoa ennen aikaiselta vanhenemiselta ja auringon polttamilta vaurioilta. Ja se silica vahvistaa mm. hiuksia ja kynsiä. Hinta on muuten 10.95e/kk (x2=21,90e) puhelinmyynnin kautta. Sisältää 60kpl Rusketustabletteja ja 60kpl Silica tabletteja, eli yhteensä 120kpl tablettia on kahden kuukauden annos. Tulee suoraan kotiin.

• kelleri
        Omppu-04 kirjoitti:

Älkää tilatko mitään! Kysymyksessä on huijarifirma. Asiakassuhteen peruutus näkyy olevan mahdotonta yhteystietojen puuttumisen vuoksi. Toisaalla kerrotaan peruutuksen pitävän tapahtua 2 vk tilauksen saapumisen jälkeen. Firmasta ei ole sähkäpostiosoitetta nykyaikana ja puhelimeen ei vastata!Lasku tulee Svea Ekonomilta joka ei tiedä mistään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe