En tee naisella mitään

Anonyymi-ap

Koska olen surkea sängyssä😭

50

283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä miten sä noin ajattelet edes?
      Onko se ainut mihin haluat naisen?
      Höpsö jos ajattelet että tuo estäisi suhteen.

    • Minä olen loistava sängyssä, sillä olen yleensä hyvä nukkumaan.
      (tosin vuorokausirytmini heittelee)

      • Mä tarttisin sellasta unikoulua 😔


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mä tarttisin sellasta unikoulua 😔

        Ei siinä tarvita muuta kuin se, että on riittävän väsynyt.

        Olen jopa nukkunut Pasissa (se panssaroitu auto) istualtani ja vaikka päässäni oleva kypärä hakkasi sen teräksiseen seinään.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei siinä tarvita muuta kuin se, että on riittävän väsynyt.

        Olen jopa nukkunut Pasissa (se panssaroitu auto) istualtani ja vaikka päässäni oleva kypärä hakkasi sen teräksiseen seinään.

        Ei se kyllä auta vaikka ois kuin väsynyt..
        Mutta jooo..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se kyllä auta vaikka ois kuin väsynyt..
        Mutta jooo..

        Sinun kaikuu hahmosi on mies yhtä tasaisen väsyneitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaikuu hahmosi on mies yhtä tasaisen väsyneitä

        Painuhan sinä vttuun


    • Se on myös taito, jota voi harjoitella.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät opi peruskoulussakaan mitään vaikka asioita jankataan uudestaan ja uudestaan. Kapasiteetti ei vaan riitä.

        Kaikki eivät opi hyväksi seksissäkään. Vaikka kuinka vääntäis rautalangasta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät opi peruskoulussakaan mitään vaikka asioita jankataan uudestaan ja uudestaan. Kapasiteetti ei vaan riitä.

        Kaikki eivät opi hyväksi seksissäkään. Vaikka kuinka vääntäis rautalangasta.

        xLiner

        Läheisesi voisi paremmin kun et ole niiden lähellä tarvitset suuren annoksen kuulla niiden kärsimyksiä. Sellainen sinä olet . Et pärjää edes yksin vaan nautit niiden satuttamisesta.


    • Aika harvalla ihmisellä tekee mitään, olipa sängyssä tai ei. Voi olla itsenäisyyteen sairastuneen näkökulma ja vähän tyly, mutta olkoon.

      • Anonyymi

        Niin... Hyötymisnäkökulma? Enpä tarvitse minäkään ketään siinä mielessä. Yksinäni tulen parhaiten toimeen. Ei se silti läheisiä sulje pois elämästä.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... Hyötymisnäkökulma? Enpä tarvitse minäkään ketään siinä mielessä. Yksinäni tulen parhaiten toimeen. Ei se silti läheisiä sulje pois elämästä.

        xLiner

        Hyötymis tai altruismi kuinka vaan, aika harvaa täällä maailmassa tarvitaan. Minua tai sinuakaan tuskin järin paljon, kuin näkkäristä paskaa tekemään.

        Silti kaikki on olevinaan niin tärkeitä. 😃


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hyötymis tai altruismi kuinka vaan, aika harvaa täällä maailmassa tarvitaan. Minua tai sinuakaan tuskin järin paljon, kuin näkkäristä paskaa tekemään.

        Silti kaikki on olevinaan niin tärkeitä. 😃

        Minuakaan ei tartte kuin lapseni, eikä hekään loputtomasti. Siis melko turhake maailman kannalta.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Minuakaan ei tartte kuin lapseni, eikä hekään loputtomasti. Siis melko turhake maailman kannalta.

        Eikä kukaan tarvi välttämättä läheiseksikään, vanhempani ja lapseni muut pärjää ilmankin vaikka katoaisin pieruna ilmaan. Niin tärkeitä ihmisiä. 🤣


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Eikä kukaan tarvi välttämättä läheiseksikään, vanhempani ja lapseni muut pärjää ilmankin vaikka katoaisin pieruna ilmaan. Niin tärkeitä ihmisiä. 🤣

        Ajattele, miten helpottavaa! Jos jotain sattuu itselle, niin tietää että toiset pärjää ilmankin.

        Silloin on jotain tehnyt oikein tässä elämässä.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, miten helpottavaa! Jos jotain sattuu itselle, niin tietää että toiset pärjää ilmankin.

        Silloin on jotain tehnyt oikein tässä elämässä.

        xLiner

        Nimenomaan, mutta minut on haukuttu kyynikoksi tuon takia. Hyvä, että sinä ymmärrät. Sehän on vain realismia.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Nimenomaan, mutta minut on haukuttu kyynikoksi tuon takia. Hyvä, että sinä ymmärrät. Sehän on vain realismia.

        Eilen oli taas hautajaisista puhetta, mummoni kuoli viikko sitten, siihen liittyen. Hällä on spektaakkelimaisia toiveita hautajaisiinsa.

        Minä taas en halua mitään hautajaisia, riittää jos omat laoset toteuttaa toiveeni ja tuhkauttaa mut pellavapussiin, josta kippee johku luontoon ja se oli siinä. Ei mitään juhlia, ei muistokiviä mitään höpönpöpöä.

        Kun viimeusetkin unohtaa mut tai kuolee muistelemasta, se on juuri kuten kuuluukin. Olin, elin, kävin ja menin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eilen oli taas hautajaisista puhetta, mummoni kuoli viikko sitten, siihen liittyen. Hällä on spektaakkelimaisia toiveita hautajaisiinsa.

        Minä taas en halua mitään hautajaisia, riittää jos omat laoset toteuttaa toiveeni ja tuhkauttaa mut pellavapussiin, josta kippee johku luontoon ja se oli siinä. Ei mitään juhlia, ei muistokiviä mitään höpönpöpöä.

        Kun viimeusetkin unohtaa mut tai kuolee muistelemasta, se on juuri kuten kuuluukin. Olin, elin, kävin ja menin.

        Sitä on eläessään sen hetken tärkeä heille joille on. Ei sen jälkeen tarvitse kenenkään tietää edes olemassaolostani.

        Ihmettelen miksi joillain on tarve jäädä historiaan, näkyä nimenä hautuumaalla rivissä, olla yhtään mikään cosmos, kun yhtään kummempia emme oo kuin mikään muukaan luonnon maatuva osanen. Lauma pöljiä, lopulta lauma unohdettuja.

        Ihmisen suuruudenhulluus....


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Sitä on eläessään sen hetken tärkeä heille joille on. Ei sen jälkeen tarvitse kenenkään tietää edes olemassaolostani.

        Ihmettelen miksi joillain on tarve jäädä historiaan, näkyä nimenä hautuumaalla rivissä, olla yhtään mikään cosmos, kun yhtään kummempia emme oo kuin mikään muukaan luonnon maatuva osanen. Lauma pöljiä, lopulta lauma unohdettuja.

        Ihmisen suuruudenhulluus....

        Minusta jää pieni metallinen laatta sukuhautaan, tai siihen kiveen. Polttohautaus, se on helppo ja siisti. Saa ne tuhkat siihen kiven allekin jättää, jollei luonto anna periksi viedä niitä salaa tuohon rantaan... 😊

        Äitini ja mummoni opit kulkevat neuvoina mukana vieläkin. Tiedän mitä he sanoisivat missäkin tilanteessa. Toivon että minun opetukseni kulkisi samalla tavalla, suojeluksena mukana.

        Osanottoni mummosi poismenosta. Kunpa se oikea poistumisjärjestys vain pysyisi, ettei tarvitsisi nuorempiaan koskaan haudata.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta jää pieni metallinen laatta sukuhautaan, tai siihen kiveen. Polttohautaus, se on helppo ja siisti. Saa ne tuhkat siihen kiven allekin jättää, jollei luonto anna periksi viedä niitä salaa tuohon rantaan... 😊

        Äitini ja mummoni opit kulkevat neuvoina mukana vieläkin. Tiedän mitä he sanoisivat missäkin tilanteessa. Toivon että minun opetukseni kulkisi samalla tavalla, suojeluksena mukana.

        Osanottoni mummosi poismenosta. Kunpa se oikea poistumisjärjestys vain pysyisi, ettei tarvitsisi nuorempiaan koskaan haudata.

        xLiner

        Juu, kiitos vaikkei minulle mummon poismeno mikään tunteikas asia ole. Vieraita kun oltiin. Ja ilkeyttä näin hänessä jo lapsena.

        Minäkin pääsisin hautuumaalle sukuni kanssa, mutten halua loppusijoitusta mihinkään uskonnolliseen maaperään. En ole uskossa, joten raivostun jos joku häpäisee mut hautuumaalle haudaten.

        Jep. 🙂👍


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Juu, kiitos vaikkei minulle mummon poismeno mikään tunteikas asia ole. Vieraita kun oltiin. Ja ilkeyttä näin hänessä jo lapsena.

        Minäkin pääsisin hautuumaalle sukuni kanssa, mutten halua loppusijoitusta mihinkään uskonnolliseen maaperään. En ole uskossa, joten raivostun jos joku häpäisee mut hautuumaalle haudaten.

        Jep. 🙂👍

        Olen metsäkirkkolainen. Mulle ei hautausmaa ole sen pyhempi kuin muukaan maa, tai vesi tai ilma... Kunhan olis kotimaa, vaikka eipä tuonkaan niin tarkkaa loppuviimeksi. Samaa ilmaa me kuitenkin kaikki hengitetään.

        Katselin tänään melkein satakin vuotta vanhoja valokuvia suvustani. Ihan siksikin olisi kiva jättää jälkipolville joku pieni merkki siitä missä heidän juurensa ovat, jos ja kun myöhemmin kiinnostaa eikä ketään ole enää kertomassa. Nytkin monessa kuvassa ei ollut nimiä. Niin tuttuja ja läheisiä kuvakansion kasaajalle, ettei katsonut tarpeelliseksi kirjoittaa nimiä viereen myöhempiä katsojia varten. Kuitenkin aika tärkeitä ne juuret. Ainakin silloin jos niitä ei ole.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen metsäkirkkolainen. Mulle ei hautausmaa ole sen pyhempi kuin muukaan maa, tai vesi tai ilma... Kunhan olis kotimaa, vaikka eipä tuonkaan niin tarkkaa loppuviimeksi. Samaa ilmaa me kuitenkin kaikki hengitetään.

        Katselin tänään melkein satakin vuotta vanhoja valokuvia suvustani. Ihan siksikin olisi kiva jättää jälkipolville joku pieni merkki siitä missä heidän juurensa ovat, jos ja kun myöhemmin kiinnostaa eikä ketään ole enää kertomassa. Nytkin monessa kuvassa ei ollut nimiä. Niin tuttuja ja läheisiä kuvakansion kasaajalle, ettei katsonut tarpeelliseksi kirjoittaa nimiä viereen myöhempiä katsojia varten. Kuitenkin aika tärkeitä ne juuret. Ainakin silloin jos niitä ei ole.

        xLiner

        Okei. Minä olen vaan pakana, jota ei persoona jumalat kiinnosta, ihmisen keksimiä höpöjä juttuja. Miksi jumala ei voisi olla mato, mäyrä tai koiperhonen, yhtä kaikki. Miksi joku keksi että se on ihmismäinen... Ylimielisyyttään.

        Jep. Minusta suku jatkuu enää lasteni kautta, jos jatkuu. Alkaa olla aika pieni porukka elossa meitä. Isäni on suvun vanhin. Äidin puolella isoveljensä.

        Vähiin käy...


      • EivorCreed kirjoitti:

        Okei. Minä olen vaan pakana, jota ei persoona jumalat kiinnosta, ihmisen keksimiä höpöjä juttuja. Miksi jumala ei voisi olla mato, mäyrä tai koiperhonen, yhtä kaikki. Miksi joku keksi että se on ihmismäinen... Ylimielisyyttään.

        Jep. Minusta suku jatkuu enää lasteni kautta, jos jatkuu. Alkaa olla aika pieni porukka elossa meitä. Isäni on suvun vanhin. Äidin puolella isoveljensä.

        Vähiin käy...

        Ja mitä sukuani tunnen elossa olevia, niin joutaa tämä suku hävitäkin. Kusipäitten kuninkaat, paskapäitten paronit. Edustaa kaikkea sitä paskaa mitä minä inhoan, joten.

        Ehkä nämä nuorimmat saattaa olla toivo... Ehkä ovat yhtä toivottomia pöljiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen metsäkirkkolainen. Mulle ei hautausmaa ole sen pyhempi kuin muukaan maa, tai vesi tai ilma... Kunhan olis kotimaa, vaikka eipä tuonkaan niin tarkkaa loppuviimeksi. Samaa ilmaa me kuitenkin kaikki hengitetään.

        Katselin tänään melkein satakin vuotta vanhoja valokuvia suvustani. Ihan siksikin olisi kiva jättää jälkipolville joku pieni merkki siitä missä heidän juurensa ovat, jos ja kun myöhemmin kiinnostaa eikä ketään ole enää kertomassa. Nytkin monessa kuvassa ei ollut nimiä. Niin tuttuja ja läheisiä kuvakansion kasaajalle, ettei katsonut tarpeelliseksi kirjoittaa nimiä viereen myöhempiä katsojia varten. Kuitenkin aika tärkeitä ne juuret. Ainakin silloin jos niitä ei ole.

        xLiner

        Täälläpäin on metsäkirkko


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On olemassa: Platoninen rakkaus (lat. amor platonicus) tarkoittaa syvää henkistä tai toverillista rakkautta. Sillä viitataan tyypillisesti epäaistilliseen rakkauteen.[1] Platonisessa suhteessa kaksi henkilöä tuntee voimakasta kiintymystä toisiaan kohtaan, mutta suhteessa ei ole eroottisia aineksia.[2

      • Mjaaa, kyllä niitä eroottisiakin aineksia voi olla ilman erotiikkaakin. Psyyken tasolla tapahtuu paljon ihmeellisempiä asioita, kuin fyysisellä tasolla.

        Herkästi mielletään vain kahden sorttista rakkautta, platoninen ja se eroottinen, vaikka kolmaskin vaihtoehto on ja se on molempia eikä vaadi edes suoritteita.

        Voin pitää kumppaniani hyvin eroottisena, silti haluamatta seksiä kanssaan. Sitten joku diihen, että no platonista! Vitut ole. Kukaan ei määrittele toisen fiiliksiä tekojen kautta tuubin läpi.


    • Anonyymi

      hj,, moom mo,oyyeöok'pjkrö,a--

      Takirlakei
      Noko
      Panorpvei

      jooh very fast käynnistää joku Visual Studio pro ja joku projekti...
      mutta tärkeätäkin olla... jos jotain tekekee ei pikään base-pellepython.. he

    • Anonyymi

      jot6qain järkyttäviä swqnont5ojaq, jot5ain kkk-5yyppisiä Sinä sqqtanan virun mulku n penikka.

    • Anonyymi

      'otosolo pm kpmlom mulkun eli pippelin penikka.... niin on on

    • Anonyymi

      hirveitä loukkuasanontojakinniinjooh äitiiai oli mulkunpenikka... jot5t5aq murraa niin e4site3ttynä tuolla tavoin...

    • Anonyymi

      Toisesta tykkääminen saa aikaan ihmeitä. Kannattaa ensin tutustua muuten ja sitten vasta sänkyyn. On kokemusta että alkutunaroinnin jälkeen rakastelu alkoi mieheltä sujua kun asiasta ei tehty mitään numeroa. Hänellä pitkä aika edellistä ja piti vähän opetella. Taisi olla minulla aika iso vaikutus asiaan, ymmärrystä ja "antaa tuon osion nyt olla rauhassa" -meininki. Keskityin aluksi hänessä muuhun yhdessä olemiseen ja kannatti. Jos opettelisit muuta sellaista josta tiedät naisen tykkäävän, tanssi tai jokin muu yhteinen harrastus. Minulle toimi se että mies ajoi eri kaupunkeihin ja kiertelimme nähtävyyksiä. Kun oli aikansa kävellyt, unikin tuli paremmin sen tunaroinnin jälkeen, joka sitten muuttui muuksi.

    • Anonyymi

      tee sellainen äitiwnpäivä kakku, josta napia ppainamallmaqmalla noouaqesiin moottorilla suuei dildo.

    • Anonyymi

      Senkö takia kirjoittelet itsellesi uu haluan sua mies?

    • Anonyymi

      Jos ei ukko osaa jyystää oikealla tavalla, niin monoa. Sitten voi aina nähdessä virnuilla vahingoniloisesti.

    • Anonyymi

      niin ainoa hyöty nais3swta on jos hän antaa sinulle mirjqrdeittain käåteistä rahaa..

    • Anonyymi

      niin naisen pitäää maksaa ennalta satoja miljoonia eron s3ete3leinä mi3helle jotta pääsisi kihlatuksikaan..

    • Anonyymi

      halutkaan ole miehellä ikuisia,

    • Anonyymi

      Mää tekisin naisella paljonkin. Laittaisin sen heti paksuks toteuttamaan sitä tarkoitustaan, jota varten naiset pohjimmiltaan on luotu!

    • Anonyymi

      Buenos muertos. Haista la vitsa. Osdta pitsa . Adios ananas del Monte!

    • kyllähän koen olevani ihan hyöyllinen kapistus silloin kun toimin tyynynä 😁, eipäs vähätellä

      • Anonyymi

        Harmi kun tyyny ja letittäjä tuhisija
        on liian kaukana ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun tyyny ja letittäjä tuhisija
        on liian kaukana ..

        🤔 olisiko tilaustyynylle tarvetta, halipalvelulle 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        🤔 olisiko tilaustyynylle tarvetta, halipalvelulle 🙂

        Vois periaatteessa ehkä ollakin.
        Nyt alkoi ujostuttaa 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vois periaatteessa ehkä ollakin.
        Nyt alkoi ujostuttaa 😉

        Ei muuta kuin valitsemaan, herrasmies- rontti- tai monsterihali 😁


    • Anonyymi

      Eipä ympyrälläkään mitään juurikaan tee mitään joten muut5amme autojenkin renkaat neliöö-muotiksi, be square.

      Adios Del Monte.

      t. El Muerto.

    • Sängyssä ja keittiön pöydällä homma toimii, mutta yhdyntä seisaalta vasten seinää ei onnistu. Olen asiaa tutkiskellut teoreettisella tasolla.

    • Anonyymi

      Katso tuijota super voimakkaat tytöt wonder womanit peltävät suora läåhetys yle2 kanava tv.

    • Anonyymi

      Minun ei kannata naista lähestyä.
      Ei yksikään nainen halua kynsisieni miestä, nainenhan pelästyy ja alkaa kirkumaan, että mene pois mies, en halua sinulta kynsisieltä siroihin varpaan kynsiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      2999
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      867
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      812
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      784
    5. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      780
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      60
      694
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      232
      694
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      34
      646
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      604
    Aihe