Nyt kun olemme kuulleet nuista ,tuhopoltoista helsingissä.nyt täytyy ymmärtää että tulitikku lakia on kiristettävä. Tulitikut voisi aivan hyvin siirtää poliisilaitoksille säilytettäväksi.
Ja aina kun tarvii tikkuja voisi ne hakea päiväksi käyttöön poliisi laitokselta.eise ole niin.kova homma.
Eiköhän tehdä tästäkin ,yksi naurettavista laki ehdotuksista yksi uusi.ja mietitään vielä voisko pesäpallomailat myös viedä kyttien taka ja aina kun pelaa hakee mailan kytiltä
Yhteiskunta
Anonyymi-ap
2
236
Vastaukset 2
- Anonyymi
Juu ja kintaat ja hammasharjat kans fasisti kyttien taka
- Anonyymi
hölmö, tuo on tapahtunut Espoossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568