Punkalaitumen kirous

Anonyymi-ap

On tämä Punkalaidun sitten vaan tylsä paikka! Parasta, mitä täällä voi tehdä, on nukkuminen. Kaikenlaisesta muusta aktiviteetista unelmoiminen on silkkaa ajanhukkaa. Naiset täällä ovat järjestään yli kuusikymppisiä ja tiukkapipoisia, rumia ja epäseksikkäitä perunasäkkejä. (Itsehän olen komea ja menevä mies.) Nuorempi sukupolvi pakenee kapunkeihin! Jäljelle jäävät ovat lähinnä jotain jyväjemmareita tai muuten vaan erikoistapauksia. Suosittelen jokaiselle pistämään Googleen hakusanaksi "Punkalaidun", mutta älkää uskoko mihinkään, mitä kunnan sivuilla tai oikeastaan missään muissakaan yhteyksissä sanotaan. Siellä ne liioittelevat tai suorastaan jopa valehtelevat, kuinka viriili ja eläväinen maaseutupitäjä Punkalaidun on. Mutta sitä samaahan jokainen tuppukylä itsestään markkinoi, jotta saisi uusia asukkaita ja toisaalta vakuuteltua niitä jäljelle jääneitä jyväjemmareita uskomaan kuinka ihanaa maalla onkaan. No joo, on varmasti jos maita ja koneita löytyy silmän kantamattomiin, mutta muille väestöryhmille ei sitte muuta olekaan kuin lannanhajua ja autioita näyteikkunoita.

Mutta joo...heti täältä lähden, kunhan huusholli tekee kauppansa ja niillä rahoilla saan 100 000 euron asuntovelkani maksuun ja uuden asumuksen jostain kaupungista. Ikävä kyllä, pakko sietää se viiden vuoden epämukavuus myyjän vastusta, mutta eihän tällaista tiilikasaa böndellä kaupaksi saa, jos ei valehtele, että sokkelin alla on kultaa ja timantteja. Semmosta se on! Varoituksen sanasena, älkää ikinä muuttako böndelle sillä ken böndelle muuttaa, saa kaiken toivon heittää kuin Dantten helvetissä!

21

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko tiedät itse mihin paikkaan haluat muuttaa?

      • Anonyymi

        Tampereelle
        -ap-


    • Anonyymi

      Oikeasti juvittaa kun Öinux?ÖuuseriX.... joku IOBM:n porukka tuo tietokoneita jotta toimii, kun niin kai jotain kokeilewvat rakentaa Helsinkiin niin heiltä apuja... heh

      • Anonyymi

        En ymmärrä käyttämääsi kieltä


    • Anonyymi

      Lomix ? Öooserox-

      otse'mo 'rsyttää kun silmälaseja ostamaan alimiini-pbeibillä olen onnistunu korjaamaan sankaniveltä... alumiini-beibi eli siis niin metalliteipillä..

      • Anonyymi

        En ymmärrä tätäkään


    • Anonyymi

      anteeksi joo en näe kovin hyvin lasit uusinnassa... mutta tekisi mieli jutella naapurin kanssammiksi laittanut tuollaisen mustan roskapussin ikkunan eteen hän ymmärtäisi syyn kun tulee kuumaa ja häikäisee aurinko niin

      • Anonyymi

        Tämän ymmärsin, mutta ei liity aiheseen, eikä minulla ole tähän mitään lisättävää


    • Anonyymi

      Alumiiniteippi.. alumiini-beibi, metalliteippi.. tee siistä laulu: Heaqvy Meyal ..m etalliteippi..

      • Anonyymi

        Sama vastaus kuin yläpuolellakin


    • Anonyymi

      sitten niin mihinkähän tyttöset tarvitsevat rullia jotain alumiiniteippiä, hauskaa se ja kiiltävää haaa

      • Anonyymi

        Ehkä johonkin saunaan tms. En tiedä, ihan sama


    • Mun niiku tädin perhe vietti kesät Punkiksella, ja noli oikeen tyytyväisii. Mut nei ostanukaan omaa kämppää, jostei sit pääse irti, vaan ne vuokras halvalla. 🌹👀

      • Anonyymi

        Mä oonki syntyny täällä ja jossain vaiheessa nuorena tyhmeliininä ajattelin, että haluan elää täällä loppuikäni, mutta ajat muuttuu ja tästäkin paikasta "kotitilasta" on tullut (vankila) kun kaikki ympäriltä on kuollut ja olen jäänyt tänne yksin. No, mutta virheistä joutuu maksamaan ja joskus jopa koko ikänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oonki syntyny täällä ja jossain vaiheessa nuorena tyhmeliininä ajattelin, että haluan elää täällä loppuikäni, mutta ajat muuttuu ja tästäkin paikasta "kotitilasta" on tullut (vankila) kun kaikki ympäriltä on kuollut ja olen jäänyt tänne yksin. No, mutta virheistä joutuu maksamaan ja joskus jopa koko ikänsä.

        On se kyl kamaloitteellista, kun etukäteen ei voi arvata, mikä muuttuu vankilaks, ja mikä on vanhuuden turva. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oonki syntyny täällä ja jossain vaiheessa nuorena tyhmeliininä ajattelin, että haluan elää täällä loppuikäni, mutta ajat muuttuu ja tästäkin paikasta "kotitilasta" on tullut (vankila) kun kaikki ympäriltä on kuollut ja olen jäänyt tänne yksin. No, mutta virheistä joutuu maksamaan ja joskus jopa koko ikänsä.

        Syrjäseudut kaukana isoista kaupungeista on sinkun kannalta ahdistavia, siksi muuttoliike on niistä poispäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syrjäseudut kaukana isoista kaupungeista on sinkun kannalta ahdistavia, siksi muuttoliike on niistä poispäin.

        Ei mua nyt niinku aina ahdista, mutta joskus talvella kun on sikapimee, myrskyää, puut heiluu ja räntää / lunta sataa ja oot yksin 200 neliön talossa ja tuijotat sitä pimeyttä kuunnellen, kun tuuli ujeltaa sillain vinhasti hormissa samalla kun takapuut loimottaa niin ehkä sillon tuntuu siltä, että olis kiva olla jossain ihmistenilmoilla. Onneksi sentään netti toimii niin ei ole "ihan" yksin.


    • Anonyymi

      nyt näyttää sisä 2. ja ulko 16 .6 ... oli vähän joo jaastetta tehdeä oman 6tyyppinen multiple-dameraq-jutt5u ja että tallent6aa konee3lle ne jutuut... muttaj oo t5oimii hyvin..

      • Anonyymi

        En ymmärrä mitään mitä yrität sanoa


    • Anonyymi

      vhän jassua kun kun eijän tarvitse edes kurkistaa ikkunastakaan ulos, kun tietokone näyttää nappia painamalla tiedot..

      • Anonyymi

        Jaa niin mitkä tiedot?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      108
      2246
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      437
      1689
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1363
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1232
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      81
      1214
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1134
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      192
      1064
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      291
      1063
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      52
      1031
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      203
      879
    Aihe