Missähän on pellon pitäjästä poliisi?! Olen nyt viikon sisällä jo kolme rattijuoppoa löytänyt aivan sattumalta kylän liikenteestä. Asiasta huomautettiin jokaisella kerralla ja heittivät ajelemasta.
Missä poliisi
11
600
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sillä mithän merkitystä jos toinen 1.5 promillen humalassa rattorinsa klapimaalta ajelee pikkutietä kotiin 5 aamuyöstä verraten siihen että joku ajelee Helsingin keskustassa lauantai yönä 2-5 välillä yöllä kahden promillen humalassa. Ei muuta eroa kuin törmäyksen 150 kertainen riskin nouseminen verrattain pellon 55 ihmisen asuttamaan lankojärveen
- Anonyymi
Mie ajelin mopolla viime kesänä karungissa, poliisi pysäytti kaupan pihalla ja puhallutti kahdella mittarilla yli 2 promillea. Tarkkuusalkometrillä käyttivät ja toivat kotiin nukkumaan. Tornion poliisit ovat reiluja tyyppejä!
- Anonyymi
Vaalien alla luvattiin uusia poliisi vakansseja, jopa kylä poliiseja. Missä helvetissä ne ovat? Mie olen sen Lapin sheriffin viran kannalla. Poliisit sitä aloitetta vastustaa jostain syystä. Lapin sheriffin virkaan ei pääse ilman suomalaista poliisi koulua. Täällä pohjoisessa kaivattais erityisosaamista, etenkin poronhoitoalueella. Olisi mahtavaa jos jokaisessa kylässä olisi apulaissheriffi.
- Anonyymi
Oli väylä rannassa jyrisee tapahtuma.
- Anonyymi
Mihinkäs tässä enää poliisia tarttee? Sinähän teet niitä hommia. Työintoa vaan!
Ps.
Entinen taksikuskikin toimi Pellossa "poliisina", niin kauan kuin nokka kesti.- Anonyymi
Pitäskös sen polliisin olla luku- vai kirjoitustaitoinen?
- Anonyymi
Puhuttiin parlamentin aamukokouksessa eilen,että pitäis puhallus teamin perustaa,niin kun silloinko oli pahin kelkka buumi.Pikku vastustusta oli päätöksen teossa joten ensi viikolla palaamme asiaan,kun puolet porukasta häipyy pois kokouksesta kun harjoitus puhalluksia otettiin,parilla oli promilleja,vaikkei ei ollu oikea testeri vaan Temun tuotteita
- Anonyymi
Ei saa joopotella.jos ajatata minu ravintola piha mina Soitta polis hetti ratti joopotukselle
- Anonyymi
Ei nykyään poliiseja.saa enää paikalle. Olen nähnyt yhden auton kolmeen vuoteen ja sekin hesassa.
- Anonyymi
Kyllä niitä aina jostakin löytyy paikalle jos on joku elokapinan tai sateenkaariväen tapahtuma ;)
- Anonyymi
Pitäs varhmaan alkaa puhaluthaan parlamentti kans joka aamu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446