Euroviisut 2024 olivat aika suuri fiasko tietyistä syistä:
Ensinnäkin Israelin osallistuminen tänä vuonna oli täysin törkeää! Venäjä bännättiin Euroviisuista Ukrainan sodan takia, mutta Israelia ei bännätä, vaikka se suorittaa kansanmurhaa Palestiinassa. Ainoa syy tähän on todennäköisesti se, että Israel sponsoroi Euroviisuja.
Toiseksi, Alankomaiden edustajan poistaminen kisasta oli täysin naurettavaa! Hän vain puolusti kuolleen perheensä kunniaa ja toimittaja itse kaivoi verta nenästään. Omasta mielestäni Joostin kappale ei ollut kovin hyvä, ja se on yliarvostettu, mutta hänen poistamisessa kisasta oli väärin.
Onneksi Euroviisujen voittajaksi valikoitui loistava esitys! Nemo todellakin ansaitsi voittonsa. Nemon lauluääni on loistava, esityksen aikana ääni ei hajonnut kertaakaan ja kappale oli kokonaisuutena täydellinen! Lavashowkin jäi mielestäni toiseksi ainoastaan Irlannin Bambie Thugille, joka olisi myös ollut mielestäni potentiaalinen voittaja. Myös Nemon protesti Euroviisujen lippusääntöä vastaan oli loistava, koska onhan ne lippusäännöt ihan naurettavia. On myös hienoa, että seksuaali -ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvat ihmiset, etenkin nuoret saavat nähdä ei-binäärisen henkilön voittavan Euroviisut!🏳️🌈🏳️⚧️ Käsittääkseni tänä vuonna Euroviisuissa oli muitakin seksuaali -ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia esiintyjiä, esimerkiksi Liettuan Silvester Belt on käsittääkseni homoseksuaali ja Irlannin Bambie Thug on myös ei-binäärinen. Iso-Britannian esiintyjästä en tiedä, mutta jos hän on hetero, esitys olisi aika kummallinen.
Pakko kyllä sanoa, että hävettää olla suomalainen tällä hetkellä. Suomen esitys oli helposti huonoin, ja olihan se myös oksettava. Kamalaa, että ulkomaat saavat Suomesta sellaisen kuvan🤢. En edes käsitä, miten Suomi pääsi finaaliin, vaikka esimerkiksi Puolan edustaja Luna olisi sopinut sinne paljon paremmin!
Euroviisut 2024!
3
256
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä olen kyllä täysin samaa mieltä, että Nemo ansaitsi voittonsa. The Code on musikaalisuudensa lisäksi filosofisesti ajaton, siihen voi samaistua NIIIIN monen muunkin asian kanssa eli kuten Nemo itse sanoi, kaikilla ihmisillä on koodeja rikottavana.
Mutta Windows95man oli kyllä mielestäni höpönlöpöydestään huolimatta hulvaton ja mielestäni jopa parempi kuin Käärijän Cha Cha Cha. Antoi vain ehkä liian totuudenmukaisen kuvan meistä suomalaisista XD - Anonyymi
"On myös hienoa, että seksuaali -ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvat ihmiset, etenkin nuoret saavat nähdä ei-binäärisen henkilön voittavan Euroviisut!"
Paitsi en usko transseksuaalisuuteen, ja poliittisella ja ideologisella voitolla ei pitäisi olla viisuissa jalansijaa. - Anonyymi
Ja sitten Israelin delegaation jatkuva Joostin kiusaaminen ja muiden härkkiminen. Ihan naurettavaa oli ku Kreikan Marinaa väsytti Israelin Puheen vuoron aikana nii delegaatio tulee ja kuorsaa ja haukottelee Marinan naaman edessä. Nemon biisi hyvä.. ite halusin kuitenkin et Kroatia voittaa mut ei se mitään. Europapan diskaqminen oli niin raukkamaista
ja ku samalla oltas Israelki voitu poistaa nii eipä voitukkaa😡. - Anonyymi
Käsittääkseni kanssa yksi syy että Israelia heitetty ulos oli koska sinne hyökättiin. Siltikin October rain oli kaunis laulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905