Olenko menettänyt vaimoni?

Anonyymi-ap

Olenko menettänyt vaimoni?

Olemme olleet noin 20 vuotta yhdessä. Elämä on välillä ollut aika raskasta. Pikkulapsiaika ja okt rakentaminen normi arjen keskellä on ollut vaativaa. Yhdellä lapsella myös nepsy oireita, tutkimuksia, hoitoja, yms, yms. joista paljon lisävaivaa etenkin vaimolleni, joka on tätä enimmäkseen hoitanut ja itselläni taas työ on ollut melko vaativaa.
Olen kohdellut vaimoani itsestäänselvyytenä, sekä varsin kylmästi ja olen nyt tämän uuden tilanteen takia sen tajunnut aika lujaa.


Nyt vaimo haluaa mietintätauon. Ei liene sattumaa, että joku nuori poikamies on häntä vikitellyt ja hän on muutamana viikonloppuna käynyt päivisin tuon luona. Olettaisin että siellä on paneskeltu. Vaimo kertoo, että ei ole. Ja samaan hengenvetoon, että asia ei minulle kuulu kun ollaan tauolla. Sanoi myös että hae baarista pillua jos haluat.
Minulle annettiin siis vaihtoehdot ero heti tai tauko.


Eletään kuitenkin sovussa saman katon alla. Nukutaan samassa sängyssä. Vaimo vastaa läheisyydenosoituksiini, mutta ei tee niitä itse. Tosin vaimo tekee alotteita seksiin. Seksi on myös ollut parempaa ja sitä on enemmän kuin aikoihin. Toki omakin käytökseni on muuttunut paljon kun olen tajunnut että toinen ei ole itsestäänselvyys.

Mitähän tässä on tapahtumassa?

En aijo rueta aisankannattajaksi, eikä minusta tällaiseen avoimeen suhteeseen ole.

Onko vaimoni jo siirtynyt elämässä eteenpäin ja jättää minut nyt vaan hitaan kaavan mukaan?

4

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan avointa keskustelua. 😊
      Jos et halua suhteesta avointa… vaimo taas haluaa.(?) 🤷‍♀️

      Ehkä tuo tauko on tehnyt hyvää.. olette tiedostaneet asioita.. sinäkin toimit nykyään eri tavalla kun et pidä toista enää itsestäänselvyytenä..

    • Anonyymi

      Kysy vaimoltasi haluaako erota vai jatkaa kanssasi.

    • Anonyymi

      tuskin on muuta niin haasteelista kuin parisuhde, lajia joka muuttaa luonettaan muutaman vuoden välein,

    • Anonyymi

      Skaan suhteeseen ei ole mikään pakko jäädä. Se on oma valinta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      4059
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      61
      1597
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      275
      1316
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1104
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      306
      1066
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      1002
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      973
    8. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      954
    9. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      949
    10. IS Viikonloppu 1.-2.6.2024

      Kesä alkaa! Eka kovis on 3-, Vaalamo/Kärkkäinen. Piiliksessä lehtinen. Akateemikko Rustari kirjoittaa pubivisoista! Toi
      Sanaristikot
      123
      914
    Aihe